bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goed bezig @Marjolijn Marjolijn reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedenavond frummers, Ik kom nog heel even binnenwippen, was de hele dag weg, nu weer lekker thuis en zo mijn bed maar eens opzoeken. Morgen komen de kleinkinderen een paar dagen logeren, hoef me dus niet te vervelen... Ik heb (bijna) niets bijgelezen, zie het bericht van @Marjolijn, wat heftig en wat een zware klus. Goed dat het achter de rug is. Ik duik mijn bed in luitjes, voor straks: welterusten...
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Nachtpact Reacher 🏮 Quinn Yvonne 1 uur geleden bewerkt door Yvonne
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Leuke dingen Ik heb vandaag 14 katten geaaid En mind blowing immersive leeservaring gehad Een lekkere maar verwarrende salade gegeten
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hmm, ik had eigenlijk een vet leuke dag. Zo. Marjolijn, Reacher, Yvonne en 1 andere reageerden hierop 4
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hallo allemaal laaste avond tussen de mojito ,s hier .kan iemand me er please even op de nacht pact zetten.🙏🏼 Telefoon doet raar
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oh ja, mooi moment.... .... nou, eigenlijk het moment dat ik thuis kwam en even niks hoefde.... Reacher en Marjolijn reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher 🏮 Quinn Yvonne Kaatjemama Kaatjemama reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Nachtpact Reacher 🏮 Quinn Yvonne Kaatjemama Jane
lady jane Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden (bewerkt) mijn mooi moment duurde urenlang vandaag. 3 1/2 uur spectakel, indrukwekkende musical met van die aha momentjes uit een ver verleden aan geschiedenislessen. En daarna Delft ingewandeld tot een we een Indiaas restaurantje vonden met tongstrelend eten. Kortom een dag met een gouden randje. 49 minuten geleden bewerkt door lady jane Quinn, Marjolijn en Reacher reageerden hierop 3
Maja Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden Nachtpact Reacher 🏮 Quinn Yvonne Kaatjemama Jane Maja mijn mooie moment vandaag was dat mijn verlegen rooie kat hard aan kwam rennen om kopstootjes te geven. Niks niet verlegen. Dappere dodo💕 Marjolijn en Reacher reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst 31 minuten geleden Rapport Geplaatst 31 minuten geleden Mijn mooie moment was ik even vergeten. Zit nog een beetje te haken. Meer uithalen dan haken. .beetje ships... ojeee Marjolijn positiefblijven... dus... eten was lekker. ... craving was kwalitatief uitermate teleurstellend.... en genoten van muziek.... Muziek werkt altijd helend. En drie weken en 1 dag. Begint er op te lijken. En blij met jullie. 🥰
Kaatjemama Geplaatst 29 minuten geleden Rapport Geplaatst 29 minuten geleden Mijn mooie moment vanmorgen met de hele familie lekker buiten ontbijten.en daarbij voor mezelf erbij het troste gevoel dat ik dit weekend niet drinkt. Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 25 minuten geleden Rapport Geplaatst 25 minuten geleden 24 minuten geleden zei lady jane: mijn mooi moment duurde urenlang vandaag. 3 1/2 uur spectakel, indrukwekkende musical met van die aha momentjes uit een ver verleden aan geschiedenislessen. En daarna Delft ingewandeld tot een we een Indiaas restaurantje vonden met tongstrelend eten. Kortom een dag met een gouden randje. Wat fijn @lady jane
Marjolijn Geplaatst 24 minuten geleden Rapport Geplaatst 24 minuten geleden Nachtpact Reacher 🏮 Quinn Yvonne Kaatjemama Jane Maja Marjolijn
Marjolijn Geplaatst 23 minuten geleden Rapport Geplaatst 23 minuten geleden (bewerkt) Effe weer een beetje sjips hier. Maar ik sta veilig hier. Toch? Zet maar een muurtje om me heen please. ( alles qua kl%%€^te) bezorgdienst) kwam weer even langs in mijn gedachten. Niet echt dus hé??? Thee gehad en zo direct een glas warme melk met honing. Niet gezond maar helpt. Zo.. pon aan en mok warme melk en laatste pijnpillen erin. Dank dat ik mocht delen. Trusten allen. 14 minuten geleden bewerkt door Marjolijn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden