Yvonne Geplaatst 7 minuten geleden Rapport Geplaatst 7 minuten geleden Goedenavond frummers, Ik kom nog heel even binnenwippen, was de hele dag weg, nu weer lekker thuis en zo mijn bed maar eens opzoeken. Morgen komen de kleinkinderen een paar dagen logeren, hoef me dus niet te vervelen... Ik heb (bijna) niets bijgelezen, zie het bericht van @Marjolijn, wat heftig en wat een zware klus. Goed dat het achter de rug is. Ik duik mijn bed in luitjes, voor straks: welterusten...
Yvonne Geplaatst 6 minuten geleden Rapport Geplaatst 6 minuten geleden (bewerkt) Nachtpact Reacher 🏮 Quinn Yvonne 6 minuten geleden bewerkt door Yvonne
Reacher Geplaatst 6 minuten geleden Rapport Geplaatst 6 minuten geleden Leuke dingen Ik heb vandaag 14 katten geaaid En mind blowing immersive leeservaring gehad Een lekkere maar verwarrende salade gegeten
Quinn Geplaatst 5 minuten geleden Rapport Geplaatst 5 minuten geleden Hmm, ik had eigenlijk een vet leuke dag. Zo. Reacher reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst zojuist Rapport Geplaatst zojuist Hallo allemaal laaste avond tussen de mojito ,s hier .kan iemand me er please even op de nacht pact zetten.🙏🏼 Telefoon doet raar
Yvonne Geplaatst zojuist Rapport Geplaatst zojuist Oh ja, mooi moment.... .... nou, eigenlijk het moment dat ik thuis kwam en even niks hoefde....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden