MaryArt Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden DAGPACT: MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Marjolijn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden DAGPACT: MaryArt Marjolijn Goedemorgen en fijne zondag!
Fonny Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Marjolijn: DAGPACT: MaryArt Marjolijn Fonny🌞 Goedemorgen en fijne zondag!
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden DAGPACT: MaryArt Marjolijn Fonny🌞 kaatje 🌺 goedemorgen ☀️ hier proberen nog te genieten van weekend weg.
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Die frustratie-intolerantie zal voor jou dan ook aanleiding zijn om aan de alcohol te gaan @bumperjim? Even naar bed is dan allicht een betere strategie. Ik hoop dat je je weer wat relaxter voelt nu, 't is zondag, ga maar wat leuks doen 🍀
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goed bezig @Kaatjemama, knap om je zo staande te houden tussen de drinkers. Hopelijk kun je nu genieten van je frisse hoofd terwijl de rest zich voortsleept met een kater in het lijf. Kaatjemama reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen allemaal! Een dag vol praktische dingen. Geen zin in, maar de lijst groeit maar door. Dus actie! DAGPACT: MaryArt Marjolijn Fonny🌞 kaatje 🌺 Maja
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden zus had 2 kaartjes gewonnen voor de musical Willem van Oranje maar had geen zin ervoor te reizen. Dus gaan zoon en ik samen. 1 x eerder naar een musical, Mama Mia. Zoon nog nooit. Benieuwd dus. In elk geval na afloop samen eten in Delft, eens wat anders dan Den Haag. En valt het tegen dan kunnen we er vast wel eerder uit. Kaatjemama en Lika reageerden hierop 2
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ben je de nacht nog redelijk doorgekomen @Marjolijn of was het erg zwaar?
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Kaatjemama.je doet het hartstikke goed. Nu vooral op jezelf focussen, hoor. En ik hoop dat je toch ook kunt genieten. En jij hoeft nu gelukkig niet met een kater te dealen! Hou vol. KMW. @lady jane veel plezier samen met je zoon. Heerlijk zo samen op weg @Yana. Lief dat je vraagt. Veel wakker gelegen, maar ik lag op een gegeven moment ook wel een soort van prettig en kon daarvan ook wel wat genieten.En zowaar tegen de ochtend nog een paar uurtjes geslapen. Erg fijn. Dan ziet de wereld er toch al wat fijner uit. @bumperjim. Hopelijk vandaag een wat relaxter dag?!! lady jane reageerde hierop 1
Prana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen allemaal, hier nog steeds alcoholvrij gelukkig. Ik probeer er weinig aandacht aan te geven, dus ik ben hier niet vaak. Verschillende aanpak, hopelijk een verschillend resultaat. De winter was lang en vol met problemen, maar toch ging het goed qua niet drinken. Ik ben wat bezorgder nu dat het mooi weer is en de vino en aperitivi me toch weer zeer aantrekkelijk lijken. En vrijdag, na jaren, weer terug naar Milaan, de stad waar ik meer dan 20 jaar heb gewoond en waar ik volgens mij nog nooit een lange nuchtere periode heb gehad 😅 Maar ik ben natuurlijk wel ouder nu. Wijzer? Dat gaan we snel zien. Oppassen nu en vantevoren maar even vertellen dat ik niet meer drink (en zeker ook geen andere rotzooi gebruik). Deze trip wordt best een confrontatie om verschillende redenen, maar nuchter lukt dat vast - hopelijk - beter. Heb geprobeerd om wat bij te lezen, maar wat een heftige dingen. Oef. Heel veel sterkte voor iedereen die worstelt met het verleden, trauma's, gezondheid en natuurlijk de drank 🙏🏻🌸 rapilos en lady jane reageerden hierop 2
rapilos Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen allemaal, Al om half zeven op vanochtend en dus nu weer moe 🤔 Hond begon om die tijd te piepen en rare geluidjes te maken. Zucht..., normaal blijft ze vaak liggen tot half negen. Hond dus uitgelaten (3 keer gepoept, gras gegeten en gespuugd ) Dus ja, ze moest er blijkbaar toch echt uit. Alles ingepakt voor een paar daagjes weg. Pffff...ik kan daar onbedoeld toch weer zo stresserig over zijn. vogel al naar logeeradres gebracht, hondentas ingepakt Bench moet ook mee voor de nacht Wat een volksverhuizing voor die paar dagen..😄
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Yana: Die frustratie-intolerantie zal voor jou dan ook aanleiding zijn om aan de alcohol te gaan @bumperjim? Even naar bed is dan allicht een betere strategie. Ik hoop dat je je weer wat relaxter voelt nu, 't is zondag, ga maar wat leuks doen 🍀 En ik merk dat het ook andersom werkt. De dag na het nuttigen van alcohol ben ik minder stabiel.
rapilos Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Veel plezier vandaag @lady jane lady jane reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Lieve @rapilosik kan daar ook zo gestresst van raken. ( je hond misschien ook? Die voelt dat he?)
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: MaryArt Marjolijn Fonny🌞 kaatje 🌺 Maja Lika
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Fijne dag Jane! lady jane reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 minuten geleden zei Lika: Lieve @rapilosik kan daar ook zo gestresst van raken. ( je hond misschien ook? Die voelt dat he?) Ja, dat denk ik ook wel @Lika Ze loopt inderdaad wat onrustig heen en weer te drentelen lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden ik heb die onrust zelfs van een dagje weg Raps. Heb net maar wat stofnesten weg gepluneaud. nog even de vaat en dan is het vanavond voldaan thuiskomen weer. Voor meerdere dagen heb ik dat ook, niks vergeten? Te vroeg klaar staan om te vertrekken. Uit je ritme. Hoe ouder ik word hoe erger dat wordt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden