Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen

Hier een pittige nacht achter de rug. En niet geslapen. Maar dat was te verwachten. Heb vannacht nog contact gehad met de huisartsenpost. Ook nu weer zeer fijn contact en advies. Ik moet om 8 uur de eigen huisarts bellen en dan verder overleggen wat wijsheid is voor de komende dagen. Vanochtend komt er ook nog even iemand anders langs. Dat is fijn.

Dagpact: Marjolijn.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal ☀️☀️😃

@bumperjim ook wel is lekker toch onze hond is er een week wel en week niet ivm scheiding de hond gaat met de kinderen mee. De eerste 2 dagen is dat lekker daarna ga ik er al super missen.al mis ik nog steeds onze grote hond waarmee ik uren kon wandelen bordercollie kruising 

jeetje zeg @Marjolijnwat een gedoe zeg allemaal des te meer knap is het dat je het niet drinken volhoudt. Ben benieuwd wat de dokter zegt straks. 
ik ga zo naar therapie en vanmiddag boodschapjes doen en me moeder en zus komen. Naar de verbouwde tuin kijken erg trots dus das wel leuk.

Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
Zo, als het goed is doet mijn laptop het weer zoals hij het moet doen, wat een gerommel... 
Had ik eindelijk de wifi weer zover dat hij het standaard deed, sloeg het hele mailgedoe vast. 
Mooi, gisteren was een lesje 'geduld, geduld, geduld en heel veel proberen'.... 
Achteraf geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar het werkt!
Daarnaast toch ook nog een paar uurtjes in de tuin kunnen werken, hard nodig, een ander ziet nog geen vooruitgang, maar ik wel, en da's het belangrijkste 😄
Zo, nu een bakje en dan snel aan de slag hier. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Geplaatst

Fijn te lezen dat het goed gaat met @Zbb, mooi. 

Ik hoop dat je deze dag een stukje makkelijker door gaat komen @Marjolijn, sterkte. 

Een late reactie, maar jeetje, wat jammer dat jullie clubje zo moeizaam functioneert @lady jane.. geen competitie meer.. 
Maar ach, toch nog wel samen verder voorlopig...

Fijn dat Vlinder er even een paar dagen lekker tussenuit is nu @bumperjim, jij genieten van dat uurtje extra rust.... 
Maar wat een spanning en zorgen toch weer om haar... 

@Yana, weer terug in Frankrijk, hoe gaat het nu met jou? 

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers:sun:

Ja Von, het is niet anders, maar ik ga al 3 x meetrainen met een gemengde club vanaf donderdag,
dus ik zorg wel zo goed mogelijk voor mezelf.
En straks krijg ik een holterkastje weer voor 3 dagen. Gelukkig geen saunadagen minder daardoor deze keer.
Erna meteen nog een stuk volley, en vanavond onze laatste wedstrijd ooit samen.
En dan eindigen we op plek 5 van de 9 clubs dus dat is keurig. (vorig jaar kampioen nog haha)
Nu alle leed wat gezakt is, zie ik ergens wel in dat het een accepteren na incasseren is van het ouder worden ook.
En als de sfeer hiermee weer terug komt, dan is dat ook heel veel waard.

Geplaatst

Goedemorgen, weer bijna weekend. 
Morgen ben ik bij de opnames van ‘even tot hier’, verheug ik me op!
Na het weekend komt er mooi weer aan, heerlijk in een week waarin ik vrije middagen gepland heb. 

Geplaatst

Wat naar dat je niet hebt geslapen @Marjolijnheel veel sterkte vandaag, hopelijk kun je vandaag wat slapen. 

@bumperjimzonder hond! Wel een geruststellend idee dat ze een beschermer bij zich hebben. 

Afgelopen tijd aantal moeilijke dingen hier, maar ben extra blij dat ik niet drink. Het is nog steeds moeilijk, maar ik laat mezelf in ieder geval niet meeslepen in allerlei drama. Speelt ook iets met mijn gezondheid. Maar zoals de stoïcijnen zeggen: het is eigenlijk niet de vraag: 'waarom overkomt mij dit?' Maar eerder: 'waarom zou mij dit NIET overkomen'. Vind ik eigenlijk wel wat voor te zeggen.

Geplaatst

Had me bij mijn eerste bericht al op het dagpact gezet. Wil iemand mij er opnieuw weer even bijzetten asjeblieft?? 

Heb net m'n eigen HA gesproken. Over hoe nu verder enzo. Fijne arts. En zowaar toch net een uurtje geslapen.  Voel me ietsje beter dan gisteren en vannacht. 

Geplaatst
27 minuten geleden zei Rosee:

Maar zoals de stoïcijnen zeggen: het is eigenlijk niet de vraag: 'waarom overkomt mij dit?' Maar eerder: 'waarom zou mij dit NIET overkomen'. Vind ik eigenlijk wel wat voor te zeggen.

Ha! Mooi omgedacht. 

Geplaatst

Goedenmorgen. Sterkte voor de slechte slapers onder ons. Ik heb goed geslapen. Misschien zelfs iets te vast. Werd met hoofdpijn wakker. Voor vandaag weer veel op het programma. De orthopeed eindelijk na een lange wachttijd. Je poot moet er half afleggen, willen ze je meteen helpen. Ben benieuwd. We hebben bijna niets meer in huis, dus er moet het nodige voedsel ingekocht worden. De sportieve dingen niet te vergeten. Dat moet ik ook bijhouden. Het buitenbad gaat ook weer bij bijna open. Tsja en opruimen he? Ernaar kijken, help niet en onze kaboutertjes zijn dood. Fijne dag allemaal 🌼

Geplaatst

Nou, eind vd middag gaat er gefietst worden op de nieuwe mtb.

Heb de tas met spullen al voorbereid. Als ouwe lul moet ik er dan met name om denken om een leesbril mee te nemen, anders als ik een lekke band krijg, krijg ik m van zn lang zal ze leven niet ter plaatse gerepareerd 😭

Genant hè

Geplaatst
1 uur geleden zei bumperjim:

Nou, eind vd middag gaat er gefietst worden op de nieuwe mtb.

Heb de tas met spullen al voorbereid. Als ouwe lul moet ik er dan met name om denken om een leesbril mee te nemen, anders als ik een lekke band krijg, krijg ik m van zn lang zal ze leven niet ter plaatse gerepareerd 😭

Genant hè

Welnee, die bril staat je vast heel gedistingeerd. 😊

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...