Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Wat geweldig dat het nog steeds goed met hem gaat. Dat vind ik het mooiste, als je hier mensen jarenlang ziet worstelen en dat ze dan toch hun weg vinden. Ontzettend knap @Zbb! lady jane en Quinn reageerden hierop 2
Zbb Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Hallo allemaal! fijn dat er mensen naar me vragen ☺️ het gaat goed ik ben 8 maanden gestopt met roken en bijna 11 maanden alcohol vrij (21-04) zonder uitglijders en of smoezen. ook heb ik sinds tweeënhalve maand een nieuwe relatie met een hele lieve zorgzame vrouw. Ik voel me een gezegend mens sinds het me lukt om echt in herstel te zijn. Bob, Rosee, herman0167 en 6 anderen reageerden hierop 6 3
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 33 minuten geleden zei Zbb: Hallo allemaal! fijn dat er mensen naar me vragen ☺️ het gaat goed ik ben 8 maanden gestopt met roken en bijna 11 maanden alcohol vrij (21-04) zonder uitglijders en of smoezen. ook heb ik sinds tweeënhalve maand een nieuwe relatie met een hele lieve zorgzame vrouw. Ik voel me een gezegend mens sinds het me lukt om echt in herstel te zijn. Goed zo
Yana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Geweldig @Zbb, dat flik je 'm toch maar mooi. En een nieuwe liefde... wat heerlijk voor je ❤️
Bob Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Heel fijn om te lezen @Zbb. Een fantastische wending naar een stabiele en mooie toekomst.
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden zo verdiend, dat oogsten van jou en mooi voor je partner dat ze je juist nu in deze fase mag meemaken.
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wat fijn om te lezen @Zbben ook nog een nieuwe liefde!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden