bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Nou, ze is weer bij bewustzijn (in het ziekenhuis). Ze heeft vrienden van puur goud die er elke keer weer naartoe gaan als ze daar ligt te detoxen (letterlijk). Ze maakt alweer slechte grappen. Denk dat wij morgen die kant op gaan. Ook dit is gewenning: niet meer panisch tot 4 uur 's nachts op de eerste hulp zitten als je dochter een zelfmoordpoging gedaan heeft, maar gewoon kalmpjes de dag erna 🫤 5 uur geleden bewerkt door bumperjim
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik schrijf dit nu maar ik ben natuurlijk ALLES behalve kalm en er komt letterlijk niks uit mn handen de hele middag lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Houd je taai Jimbo. Er hoeft ff niets uit je handen te komen. Uit je hart maar wat extra s dan.
Etty Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Fijn van die vrienden @bumperjim. Wat rot voor haar, en voor jullie als ouders. Hier wil je niet aan wennen. Sterkte❤️
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @bumperjimecht vreselijke situatie 🥹 sterkte voor jullie allemaal ❤️
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 44 minuten geleden zei bumperjim: Ik schrijf dit nu maar ik ben natuurlijk ALLES behalve kalm en er komt letterlijk niks uit mn handen de hele middag Jeetje, sterkte @bumperjim
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @bumperjim ik wil je gewoon heel veel sterkte en liefde toewensen. M'n beste wensen voor je Vlinder.
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Oh lieve @bumperjim, wat vreselijk voor Vlinder en voor jullie. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, ik leef met jullie mee.
Pinkman Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Sterkte, meer weet ik niet te zeggen @bumperjim.
IJsvogel Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden Ik heb ook geen woorden maar wens jullie alle goeds en sterkte @bumperjim
bumperjim Geplaatst 24 minuten geleden Rapport Geplaatst 24 minuten geleden Dank jullie wel allemaal. We zitten bij haar in de woonkamer nu. Ze heeft alweer het hoogste woord maar ze wil er nog niet teveel over praten. Haar huisgenote die vreselijk aardig is, was behoorlijk geschokt. Heb nu begrepen dat ze elkaar nog regelmatig zagen, met de toxische ex. Dat dan maar niet meer vanaf nu 🫤 Pfff... "Leuk dat je er nog bent" heb ik haar maar weer gezegd, en voor haar huisgenote de toevoeging "dat zeg ik elke keer" 🤣 Snappen jullie nu waarom ik het belangrijk vind dat er met borderliners een beetje voorzichtig omgesprongen wordt. Voor je t weet piepen ze er tussenuit. lady jane reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 12 minuten geleden Rapport Geplaatst 12 minuten geleden Oh @bumperjim, wat verschrikkelijk weer. Wat sta je dan ongelooflijk machteloos... Heel veel sterkte voor jou, voor jullie...
lady jane Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden Ik snap jou nu misschien wel beter. En niet elke borderliner heeft dezelfde problematieken hoor, laat staan suicidaal zijn. Maar jouw zorg begrijp ik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden