renaldo61 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Goeiemorgen. Op paaszondag had ik plots in een café in Hakendover zeer veel zin om mij een biertje te bestellen.
Bob Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Raar hè, maar aan de andere kant ook weer niet zo vreemd dat zulke gedachten en associaties met vroegere gewoonten in je gedachten blijven terugkomen. Niet eraan toegeven, hoor. Dat is nergens voor nodig en ook zeker niet handig.
MaryArt Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden @renaldo61 Ik neem aan dat je dat biertje niet besteld hebt? Want dat staat er niet bij...Ik ben nooit meer in een café geweest sinds ik gestopt ben met drinken. Mijn zussen vragen wel eens of ik mee ga om onder de mensen te komen, maar ik vind het de kat op het spek binden. Zo zou ik ook nooit een evt partner willen die drinkt. Daar zou ik nooit mee kunnen leven omdat ik gegarandeerd op een gegeven moment mee zou gaan drinken. Dan maar liever alleen. Ik heb aardig mijn draai gevonden in het leven en dat gaat momenteel prima zo.
Oskar Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Mogge. Dat de neiging om nog eens een pint te drinken ineens nog de kop op kan steken vind ik op niet per se vreemd of alarmerend. Jarenlang ingesleten gedrag zal nooit helemaal verdwijnen. Het gaat erom dat je leert hoe de aandrang te pareren, om te leiden. Zelf vind ik bruine kroegen nog steeds heerlijk. Maar dan drink ik er gewoon koffie. Het nachtenlang slempen is lang geleden. De laatste jaren voltrok mijn drankmisbruik zich in eenzaamheid met de gordijnen dicht. Maar om alleen thuis zijn wegens kat en spek geheel te vermijden is praktisch niet haalbaar. En dat hoeft ook niet. Maar inderdaad, hoe ging het verder in dat café in Hakendover @renaldo61?
Oskar Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden schitterende plaatsnaam trouwens, Hakendover
Marjolijn Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Ik heb een erg verdrietig bericht over zoon en schoondochter vanuit Taiwan. Niet geslapen. Dagpact Marjolijn. bumperjim, MaryArt, spirit en 1 andere reageerden hierop 4
Yana Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden (bewerkt) DAGPACT: Mormel MaryArt Marjolijn Reacher Yana 14 uur geleden bewerkt door Yana
renaldo61 Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden 1 uur geleden zei MaryArt: @renaldo61 Ik neem aan dat je dat biertje niet besteld hebt? Want dat staat er niet bij...Ik ben nooit meer in een café geweest sinds ik gestopt ben met drinken. Mijn zussen vragen wel eens of ik mee ga om onder de mensen te komen, maar ik vind het de kat op het spek binden. Zo zou ik ook nooit een evt partner willen die drinkt. Daar zou ik nooit mee kunnen leven omdat ik gegarandeerd op een gegeven moment mee zou gaan drinken. Dan maar liever alleen. Ik heb aardig mijn draai gevonden in het leven en dat gaat momenteel prima zo. Gewoonlijk ga ik er zeer goed mee om. Maar ik had op zondag zo'n dorst en een frisse Hoegaarden leek plots zeer aantrekkelijk. Als ik het besteld had, had ik het vast ook gedronken.
Fonny Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 7 minuten geleden zei Yana: DAGPACT: Mormel MaryArt Marjolijn Reacher Yana Fonny🌞
MaryArt Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 34 minuten geleden zei Oskar: schitterende plaatsnaam trouwens, Hakendover Vond ik ook! Ik heb het even opgezocht op Google Earth. Sterkte @Marjolijn Oskar reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden 34 minuten geleden zei Oskar: Maar inderdaad, hoe ging het verder in dat café in Hakendover @renaldo61? Ik had een warme choco en in Hakendover is op Paasmaandag een paardenprocessie die wel wat bekendheid heeft en met veel toeschouwers. https://pp-h.be . Ik was zondag op verkenning want ik was daar nog nooit te voet naartoe geweest.
Yvonne Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen frummers. Jeetje @renaldo61, ik schrok even, maar goed dat het niet gedaan hebt... top hoor. Jij veel sterkte @Marjolijn, wat extral moeilijk als ze zo ver weg zijn... Eerst een bakje, dan snel aan de slag, drukke volle, hopelijk fijne dag voor de boeg..
Yvonne Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden (bewerkt) DAGPACT: Mormel MaryArt Marjolijn Reacher Yana Fonny🌞 Yvonne 14 uur geleden bewerkt door Yvonne het zonnetje van Fonny vergeten...
Mormel Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden (bewerkt) @Oskar: bruine kroegen vind ik ook aangenaam maar ik heb wel het voordeel dat wanneer ik besloten heb niet te drinken ik ook erg kan genieten van koffie. 14 uur geleden bewerkt door Mormel Oskar reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden DAGPACT: Mormel MaryArt Marjolijn Reacher Yana Fonny🌞 Yvonne Kaatje 🌺 goedenmorgen allemaal sterkte moeilijk zo ver weg @Marjolijn zelf kom ik nu ook niet in de kroeg maar later zou ik zeker heen willen gaan.als de situatie zich voordoet met vrienden bijvoorbeeld. vindt konigsdag ook een uitdagende dag.ze hebben net de de spullen voor onze nieuwe aanbouw geleverd lekker vroeg kan ik zo nog lekker even fietsen.😊☀️
Quinn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Morgen. Sterkte @Marjolijn. Sorry, ik heb met de volgorde geklooid. Later. DAGPACT: Mormel MaryArt Marjolijn Reacher Quinn Yana Fonny🌞 Yvonne Kaatje 🌺 lady jane reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden DAGPACT: Mormel MaryArt Marjolijn Reacher Quinn Yana Fonny🌞 Yvonne Kaatje 🌺 Mariposa 🐘 Mooie dag allen ☀️
Rosee Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Sterkte met het verdrietige nieuws @Marjolijn moeilijk dat ze zo ver weg zijn. @Kaatjemamaik vind koningsdag ook lastig, wil eigenlijk de stad uit en er niks mee te maken hebben. Vond het vroeger een van de leukste dagen van het jaar. Maar kan niet meer tegen de drukte en bezopen mensen. En toch heb ik altijd een beetje last van fomo als ik het uit de weg ga. Ach waar maak ik me eigenlijk druk om, dan mis ik het maar, heb in mijn leven al genoeg koninginnedagen meegemaakt,.zijn wel ergere dingen aan de hand in de wereld . lady jane reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Ik geef het stokje over aan mijn oudste zoon die zich er al weken op verheugt, met alle bijbehorende alcohol vrees ik.
Rosee Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Ik vergeet af en toe dat ik zelf geen jongere meer ben. Kaatjemama en spirit reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden