Reacher Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Als je je sokken maar aanhoudt @Oskar mooi gedaan @MaryArt Ik ben moe. Slaap veel en lang. Maar het kan want vrije dagen, dus waarom niet. rapilos, MaryArt en spirit reageerden hierop 2 1
Reacher Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Waarom meteen met je voeten in bevroren gras @Yana😳 Straks krijg je er een blaasontsteking bij! En waar is @bumperjimgebleven die voor de helft verbrand is en voor de helft bevroren? Ik moet jullie allemaal ook zo in de gaten houden 😠 MaryArt en IJsvogel reageerden hierop 2
Musashi Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goeie morgen kan nog en fijn paasweekend ook op het nippertje! 🐣 Hier wat stil want gisteren had ik kaartje vreugde en vandaag blijheid dus dat probeer ik dan maar te doen ook. Aan iedereen nog een … (zelf in te vullen) dag gewenst! 🐥 Kaatjemama en Quinn reageerden hierop 2
Yana Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Haha, dat zal wel loslopen hoor met die blaasontsteking @Reacher. Covid heeft m'n zenuwstelsel in fight/flight modus gegooid en het lukt nog niet goed om daar weer uit te komen. Met je blote voeten op de aarde schijnt te helpen en ik grijp álles aan wat kan helpen 😂 Quinn en lady jane reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Vooruit dan maar bloemenmeisje 😘 Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 58 minuten geleden zei MaryArt: @Yana Ik woon in Noord holland vlakbij duin en zee. Ik zou ook graag in midden of zuid Frankrijk willen wonen maar niet in mijn eentje. Niet omdat ik hier niet prachtig woon maar omdat het zo overvol is/word in ons landje. Gelukkig woon ik vrij afgelegen. Maar hoezo dacht je dat ik misschien in noord Frankrijk woonde? Gewoon uit nieuwsgierigheid 🙂 Je woont aan een grindpad dat eindigt in een een karrenspoor... dat heb je niet veel meer in Nederland. Verder was het wishful thinking,als je hier toevallig in het volgende gehucht zou wonen kon je gezellig even bij me langskomen met een geschilderde pot met violen 😍 MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden @Fonny Ja ik schilder ook op houten paneeltjes. Maar daar hangt mijn huis ook al vol mee. Op een gegeven moment weet je niet meer wat je er mee moet. En om die te verkopen is wat lastiger dan potten met plantjes. Ik zet er wel af en toe een in de kast. Fonny reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 34 minuten geleden zei Reacher: Als je je sokken maar aanhoudt @Oskar Ja zeg, dan zit ik straks als een Red Hot Chili Pepper op het dak IJsvogel reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Well, the roof is on fire then. Of toch, kom van dat dak af?
bumperjim Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 32 minuten geleden zei Reacher: Waarom meteen met je voeten in bevroren gras @Yana😳 Straks krijg je er een blaasontsteking bij! En waar is @bumperjimgebleven die voor de helft verbrand is en voor de helft bevroren? Ik moet jullie allemaal ook zo in de gaten houden 😠 Terug thuus in de achtertuin. Ook geen straf 😁 MaryArt, Reacher, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4
Oskar Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden Mooi potjes @MaryArt. Ik begrijp nu eindelijk het tweede deel van jouw naam MaryArt reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden Sieht gut aus BJ. Fascinerend trouwens dat je samen met hond hebt gekampeerd. Een mooi beeld.
Oskar Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden Oh, ik word geroepen voor een potje memory. Een spel waar ik steeds slechter in ben. Mijn zoon wint altijd, ook al doe ik mijn stinkende best. Bye! Kaatjemama reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Twee sokken en een babysokje is nog beter @Oskar😊 Wat een prachtig uitzicht @bumperjimFijn dat iedereen zich komt melden.
Gekko Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Vandaag dag 2. Net al lekker 8km gewandeld 😊 Wat naar voor je spirit, sterk blijven hoor, jij kan dat ook zeker 💪 lady jane, Kaatjemama, spirit en 1 andere reageerden hierop 4
bumperjim Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 48 minuten geleden zei Oskar: Sieht gut aus BJ. Fascinerend trouwens dat je samen met hond hebt gekampeerd. Een mooi beeld. Het is vrijwel net zo leuk als kamperen met je zoon 😜
MaryArt Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden @Oskar Ja en dat tweede deel van mijn naam is ook mijn echte achternaam die ik vertaald heb in het Engels. Ik durf dat gerust te schrijven hier want iedereen die mij kent wist allang dat ik te veel zoop..voorheen heette ik Kunsie hier wat ook al bijna mijn eigen naam was maar in verkleinde vorm. Zodoende... Quinn en lady jane reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Genieten van de kids 🐣 zo even bij de rest van de familie langs.geniet momentje zonder drank lady jane, Fonny en Quinn reageerden hierop 3
Fonny Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 2 uur geleden zei MaryArt: @Fonny Ja ik schilder ook op houten paneeltjes. Maar daar hangt mijn huis ook al vol mee. Op een gegeven moment weet je niet meer wat je er mee moet. En om die te verkopen is wat lastiger dan potten met plantjes. Ik zet er wel af en toe een in de kast. Is ook mijn grootste hobby.. Schilderen en handwerken!
spirit Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Nog erg huilerig vandaag. Ben er kapot van. Zelf ben ik wel sterk hoor, wees maar niet ongerust om mij, maar ben weer zo teleurgesteld. Het vertrouwen is weer weg. Vandaag doet hij zijn best. Geloof ook niet dat hij vandaag gaat drinken. Doet hij dat wel, is het zijn probleem. Ik ga niet zijn stappen na. Ik wil aangifte doen. Hij niet. Alles was dronken daar. Ook die kerels die hem in elkaar sloegen. Ben zo klaar met drank. Ben blij dat ik niet heb gedronken, maar ik baal dat ik een duw heb gehad en ik nu met een dikke knie zit. Ik verdomme. Met m'n nuchtere kop in de kroeg en dan een duw krijgen van een dronken figuur. Ik ben in alle staten. Musashi reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden @spiritsterkte denk aan je zo’n stomme situatie hoop dat alles snel verbeterd voor je
Musashi Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Zo, eindelijk kan mijn weekend, vakantie en echt nieuw jaar precies pas beginnen, naar mijn gevoel. Na alle sociale verplichtingen. Kom ik thuis na de volgende obligatoire paasbrunch en zie dat m’n kaartje van vandaag niet ‘blijheid’ maar ‘geluk’ is. Dat is beter, minder gemaakt, minder oppervlakkig. Want, zo voelt dit paasweekend werkelijk voor mij, als het echte nieuwjaar, het vieren van de lente, het nieuwe begin na de winter. En toch overheersen dan ook weer de verplichte nummertjes, net als het ‘echte’ (of net niet) oud en nieuw. Maar, dat heb ik nu gehad. Weer klaar voor het nieuwe begin. Laat dat nieuwe jaar maar komen. Vol vreugde en geluk. Ik ben er wel klaar voor. 🐣🐥🌸
Pinkman Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 5 uur geleden zei bumperjim: Terug thuus in de achtertuin. Ook geen straf 😁 Volgende meeting maar bij jou in de achtertuin houden? ☺️ bumperjim reageerde hierop 1
IJsvogel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Wat een mooie kastjes en spulletjes @MaryArt! @Yanafijn dat je weer daar bent, tussen het koolzaad! Het gaat hier goed met niet drinken maar ik ben wel verdrietig want we moesten onze hond dinsdag onverwacht in laten slapen. Ik ging altijd overal heen met mijn hond, weekendjes weg met het busje, veel wandelen. Dus dat is is kl***. Maar ik ga niet drinken. bumperjim en Yana reageerden hierop 1 1
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 3 minuten geleden zei IJsvogel: Wat een mooie kastjes en spulletjes @MaryArt! @Yanafijn dat je weer daar bent, tussen het koolzaad! Het gaat hier goed met niet drinken maar ik ben wel verdrietig want we moesten onze hond dinsdag onverwacht in laten slapen. Ik ging altijd overal heen met mijn hond, weekendjes weg met het busje, veel wandelen. Dus dat is is kl***. Maar ik ga niet drinken. Wat erg @IJsvogelsterkte met verlies van je hond.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden