Quinn Geplaatst 6 april Rapport Geplaatst 6 april Wat rot @IJsvogel hoop dat je veel mooie herinneringen mag koesteren.
lady jane Geplaatst 6 april Rapport Geplaatst 6 april (bewerkt) Extra verdrietig nog omdat je je niet kon voorbereiden lijkt me @IJsvogel, gecondoleerd 6 april bewerkt door lady jane
spirit Geplaatst 6 april Rapport Geplaatst 6 april Heel veel sterkte @IJsvogel. Dat zijn gebeurtenissen die er flink inhakken 🤎
Rosee Geplaatst 6 april Rapport Geplaatst 6 april Sterkte met het verlies van je hond lieve @IJsvogel
Rosee Geplaatst 6 april Rapport Geplaatst 6 april 26 minuten geleden zei Reacher: Nachtpact: Quinn Reacher Rosee
Kaatjemama Geplaatst 6 april Rapport Geplaatst 6 april 1 minuut geleden zei Kaatjemama: Nachtpact: Quinn Reacher Rosée kaatje 🌺 Sorry 😞 krijg het ook niet goed
spirit Geplaatst 6 april Rapport Geplaatst 6 april Dikke ogen van het janken. Gelukkig is de dag voorbij.
Kaatjemama Geplaatst 6 april Rapport Geplaatst 6 april Zojuist zei Quinn: Graag gedaan, die zwarte rand was niet best. Zeker niet best vroeger zat er op een rouw kaart ook zo’n rand 😰 weet niet hoe dat nou kwam ben niet zo handig
spirit Geplaatst 6 april Rapport Geplaatst 6 april 2 minuten geleden zei Quinn: Graag gedaan, die zwarte rand was niet best. Hou niet zo van zwarte randen.
lady jane Geplaatst 6 april Rapport Geplaatst 6 april Nachtpact: Quinn Reacher Rosee Kaatje Spirit Jane
Bob Geplaatst 6 april Rapport Geplaatst 6 april Nachtpact: Quinn Reacher Rosee Kaatje Spirit Jane Bob spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 6 april Rapport Geplaatst 6 april Ik ging eten maken vanavond. Ik pak een bord, doe het in de magnetron en krijg ze gelijk uitgemeten. Dat is niet zo moet gooien en smijten. Haat stond in z'n ogen. Ik deed niets expres hard. Gewoon een bord pakken en in de magnetron zetten. Ja, we hebben even wat teveel borden. Stond op elkaar gestapeld. Bah.
spirit Geplaatst 6 april Rapport Geplaatst 6 april 7 minuten geleden zei Marjolijn: @spirit is het idee de luisterlijn te bellen? 24/7 bereikbaar voor een luisterend oor. Zelf eerder fijne ervaring mee. 0880767000 Hmm, dan is het: wie ben je verdomme nu weer aan het bellen.
Moeps Geplaatst 6 april Rapport Geplaatst 6 april (bewerkt) Ik hoop dat je ondertussen wat rust hebt kunnen vinden op je eigen plekje @spirit. Als ik me niet vergis had je een kamer of plekje voor jezelf ingericht? 6 april bewerkt door Moeps
spirit Geplaatst 6 april Rapport Geplaatst 6 april 7 minuten geleden zei Moeps: Heeft je vriend vanavond opnieuw gedronken @spirit? Is er kans op geweld naar jou toe? Hij heeft vanmiddag gedronken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden