renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik droomde zojuist dat de Martinitoren was ingestort. Omdat ik ernaast zat te eten was ik snel ter plekke. Huilend stond ik naar de puinhopen te kijken. Op zoek naar een steen als herinnering kwam ik Jean Pierre Rawie tegen die mij een joint aanbood. Maar ik wilde niet. Spirit, MaryArt en bumperjim reageerden hierop 3
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik heb gedroomd dat ik iemand vroeg me door mn kop te schieten. Die deed dat kennelijk gewoon en ik voelde hoe de kogel door mn schedel ging, het bloed en andere toestanden eruit gutsten. Toen werd ik wakker middenin de nacht en had ik wel even tijd nodig om me te realiseren dat alles gewoon goed ging. Teveel Dr House denk ik 🤔 MaryArt, Spirit en Oskar reageerden hierop 3
MaryArt Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen frummers. Het was blijkbaar een nachtmerrienacht, ook ik heb heel naar gedroomd. Maar goed, even een bakje eerst maar.
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden En jaaa, ik realiseerde me gisteravond dat het de dag was waarop ik 14 jaar geleden stopte met roken... Da's wel wat lekkers voor bij de koffie waard toch? Dagpact: renaldo61 MaryArt Yvonne Mariposa, Rosee, Senna34 en 1 andere reageerden hierop 4
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik droomde dat ik longcovid had 😁, het goede nieuws is dat ik wel 7 uur geslapen heb, weliswaar met een pil maar toch, slapen is allerheerlijkst! Spirit en Senna34 reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Yvonne kaatje goedemorgen allemaal ☀️😀 gefeliciteerd @Yvonne super goed 👍 ik sla over met de taart want ben Sinds 3 dagen aan de lijn 😂 vandaag weer groepstherapie benieuwd naar de onderwerpen meestal is de donderdag wel een zware dag. woedt vandaag ook een prachtige dag geniet er van als dat lukt.☀️🌺
Senna34 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen Fluitende vogeltjes in de ochtend, heerlijk. Alleen het geruzie van de eksters en de kraaien niet. 14 jaar rookvrij Yvonne, netjes ! Mijn partner is nu ook bijna een jaar rookvrij. Ik hoop dat het mij ook ooit zal lukken (ik rook wel buiten, binnen vind ik het als roker zelf ook gewoon vies) Fijn Yana, een goede nacht gemaakt. Hopelijk voel je je nu ook wat uitgeruster. Yana reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Heerlijk die 7 uur slapen Yana... ik hoop dat ze worden opgevolgd door een goede dag vandaag... Yana reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Wat goed @Yvonne14 jaar al!! Gefeliciteerd. ik binnenkort 8 jaar rookvrij. Nooit krijgt die criminele tabaksindustrie ook maar 1 eurocent van mij.
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Sinds ik me daar 8 jaar geleden in heb verdiept, was ik zo kwaad dat ik geen peuk meer heb aangeraakt.
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Stelletje fuckers. Ben nog steeds kwaad geloof ik lady jane reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeie morgen dromers en de rest, Ik heb ook gedroomd. Ik stond met m'n voeten in de modder en kon er niet uit wat ik ook deed. Er zwom een giftige slang langs. ik schrok me wild en werd wakker. Had m'n hondje in bed geplast.🤐 Spirit en lady jane reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden ik droom ook meer en anders, ik denk bijwerking van de medicijnen. eergisteren dat ik een kies moest laten trekken en er zat een man en vrouw extra bij de tandarts voor de extractie moest ik een factuur tekenen en het eindbedrag was exact mijn spaarbanksaldo. Dat deed ik natuurlijk niet, en ik zag ook een giga injectiespuit, dat was echt niet voor een kies. Beide mensen hielden mij vast en ik raakte in paniek, rukte me los en werd wakker. uren lang mee bezig geweest, want ik heb een kies die er uit moet, maar ja ook bloedverdunners. Nog een extra nacht erover geslapen en gisteren na een jaar of 2 toch maar in de actie gegaan. Dus nu heb ik een nieuwe (angst)tandarts, een kennismakingsgesprek volgende week en daarna gaat die kies er heel snel uit. Opgelucht nu. En hopelijk gaan die levensechte dromen wel wat lichter worden nu. Yana reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik had ook zo'n angst voor de tandarts @lady jane. Heb alles eruit laten trekken in 2 keer. Wat eem ellende en eer dat alles goed was, heeft ook wel wat jaartjes geduurd. Ik had voorheen een slecht gebit en veel kiespijn. Ik geloof niet dat ik heb gedroomd. Ben gisteren om half 10 naar bed gegaan. Wel was ik om 2 uur klaarwakker en kon niet meer slapen, zus ben naar m'n bedje op zolder gegaan. (Vriemd snurkt). Op zolder nog 3 dozen opgeruimd vannacht. Net de honden uitgelaten, de tuin al aan het schrobben geweest en om 9.30 komt er iemand van het oranjefans. Ik wil graag 1 op 1 buddy worden. Geen druk kantinewerk meer of met een koffiekar door een ziekenhuis lopen (wat deed ik mezelf toch aan). Dit lijkt me leuk. Even stofzuigen en dan staat de koffie klaar.
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Yvonne Mariposa Goedemorgen allemaal! Drukke, drukke dag.... nu al moe...
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Ik vind dromen altijd wel interessant wegens mogelijke symboliek. Nou hoop ik dat die ingestorte Martinitoren het einde van mijn drankzucht moet verbeelden, die wortelde in mijn studententijd. Met die droom van @bumperjim heb ik wat angst om daar symboliek aan op te hangen. Sjee. Klam zweet lijkt me. Toen heb ik er ook maar gewoon een lachende smiley bijgezet. 1 uur geleden bewerkt door Oskar
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Gefeliciteerd met de 14 jaar @Yvonne. Ik zit wederom op 8 dagen 😶 Ik snap je kwaadheid om de criminele tabaksindustrie wel @Rosee, maar heb je dat dan ook met al die andere industrieën die er ook op uit zijn rücksichtsloos hun producten te verkopen en hun klanten verslaafd te maken?
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Rosee: Het heeft bij mij jaren geduurd voordat ik in de gaten had dat deze smiley een kadootje voorstelde. Ik zag er altijd twee pullen bier in, de ene half verscholen achter de andere. Ik vond het altijd zo raar dat die smiley hier zoveel werd gebruikt. Spirit, Senna34 en Mariposa reageerden hierop 3
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei Yana: Ik droomde dat ik longcovid had 😁, het goede nieuws is dat ik wel 7 uur geslapen heb, weliswaar met een pil maar toch, slapen is allerheerlijkst! Dat vind ik een stomme droom Jaantje, maar wat fijn die 7 uur slaap. Nu ik je toch aan de telefoon heb moet ik aan het volgende denken. Ik heb sinds kort een app op de telefoon die vogelgeluiden voor mij herkent. Dat maakt mijn natuurliefde ook wat makkelijker overdraagbaar op mijn kinderen. Gaan we nog op vogeljacht papa? Vanochtend hield ik hem 5 minuten uit het raam en hij had al 16 vogels. De mooiste mag jij hebben. De merel natuurlijk. 1 uur geleden bewerkt door Oskar
Oskar Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 20 minuten geleden zei Oskar: De mooiste mag jij hebben. De merel natuurlijk. Onee, de merel wil ik toch weer terughebben @Yana. Jij krijgt de goudvink, die past veel beter bij je. Hij maakt een geluid van niks, maar godverdomme, wat een mooie vogel is dat zeg. Vroeger zag ik hem bijna elke dag, maar nu al jaren niet meer. En dan wordt dat geluid ineens weer opgevangen. Als dat geen teken van hoop is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden