bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hij kan het gewoon, nou breekt me klomp 😁 Kohtje en Yana reageerden hierop 1 1
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Niet alleen jou klomp is gebroken 🤣 Kohtje en Reacher reageerden hierop 2
Lonster1 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Noem me een softie, maar ik lees toch liever dit soort teksten dan die vanuit irritatie en of veroordeling (ook al is het zelfveroordeling) worden geschreven. Als ik aan Yana denk, dan denk ik aan een weide vol wilde bloemen, kruiden en in de herfst paddestoelen. En aan zelfgemaakt en zelfgeoogste smakelijke en gezonde maaltijden. Yana en Spirit reageerden hierop 2
Kohtje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Ik denk bij Yana toch vooral aan geitenwollen sokken bij koud weer en blote voeten in sandalen bij warmer weer, (half)lange zwierige bloemetjesjurken en lang haar in een staart, knot of vlechten, al naar gelang hoe het op dat moment het gemakkelijkst uitkomt. In en/of bij een campertje vol kleedjes, kussentjes, gehaakte gordijntjes, droogboeketjes, veel houtmotief en , zo mogelijk, een bos verse veldbloemen. Met natuurlijk een man aan haar zijde die bij haar past, gewoon 2 ouwe hippies, maar dan zonder hasjies. In mijn ogen is dit allemaal POSITIEF. En dat past allemaal niet bij de Yana die ik de laatste tijd op het forum lees. Ik (en jijzelf natuurlijk ook) mag hopen dat je toch gauw weer de Yana bent zoals ik me die voorstel. Ik heb je inspirerende uitstraling nodig. 💚 1 uur geleden bewerkt door Kohtje Reacher, Yana en Spirit reageerden hierop 2 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 uur geleden zei Reacher: Nu iets liefs aan @Yana schrijven? Doet mee. Denkend aan Yana zie ik twee blauwe ogen Zacht over glooiend Landschap gaan, rijen ondenkbaar Wilde bloemen als vrije geesten Langs de horizon staan Met glanzende ogen In gedachten verzonken Het optimisme Gloeiend door het lijf Tromgeroffel, vogels, Diepe wensen Zonnen en planeten in een groot verband, de lucht hangt er laag en de zon wordt er langzaam in heldere veelkleurige druppels gehuld, en in alle windstreken wordt de stem van het geluk met zijn durende galm Verwacht en gehoord. Reacher, Spirit, Yana en 1 andere reageerden hierop 3 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zeg, zeg. Moet ik jaloers worden? Hoewel.. ik heb net een knuffelkat gekregen. Da’s waar. Continue.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Reacher voor jou denk ik meer aan Mei. Je weet wel, de liefste, de meest roze, ja, de grootse mei Yana en Reacher reageerden hierop 1 1
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oh, au, mijn hart! Wat prachtig en mooi en lief van jullie. Ik moet keihard huilen en schaterlachen tegelijk. Bij dat gedicht van Quinn steken jouw versgeoogste worteltjes toch wel wat schraal af @Reacher 😁😁😁 Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Yana: Oh, au, mijn hart! Wat prachtig en mooi en lief van jullie. Ik moet keihard huilen en schaterlachen tegelijk. Bij dat gedicht van Quinn steken jouw versgeoogste worteltjes toch wel wat schraal af @Reacher 😁😁😁 Ik vergeleek je met een orgasme! Wat meer kun je je nog wensen? Ik bloos ervan. Yana reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Damned @Reacher Reacher reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden