Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Noem me een softie, maar ik lees toch liever dit soort teksten dan die vanuit irritatie en of veroordeling (ook al is het zelfveroordeling) worden geschreven.

Als ik aan Yana denk, dan denk ik aan een weide vol wilde bloemen, kruiden en in de herfst paddestoelen. En aan zelfgemaakt en zelfgeoogste smakelijke en gezonde maaltijden.

Geplaatst (bewerkt)

Ik denk bij Yana toch vooral aan geitenwollen sokken bij koud weer en blote voeten in sandalen bij warmer weer, (half)lange zwierige bloemetjesjurken en lang haar in een staart, knot of vlechten, al naar gelang hoe het op dat moment het gemakkelijkst uitkomt. 
In en/of bij een campertje vol kleedjes, kussentjes, gehaakte gordijntjes, droogboeketjes, veel houtmotief en , zo mogelijk, een bos verse veldbloemen. Met natuurlijk een man aan haar zijde die bij haar past, gewoon 2 ouwe hippies, maar dan zonder hasjies. In mijn ogen is dit allemaal POSITIEF. 
En dat past allemaal niet bij de Yana die ik de laatste tijd op het forum lees. Ik (en jijzelf natuurlijk ook) mag hopen dat je toch gauw weer de Yana bent zoals ik me die voorstel. Ik heb je inspirerende uitstraling nodig. 💚

bewerkt door Kohtje
Geplaatst
3 uur geleden zei Reacher:

Nu iets liefs aan @Yana schrijven?  

Doet mee.

Denkend aan Yana
zie ik twee blauwe ogen
Zacht over glooiend
Landschap gaan,
rijen ondenkbaar
Wilde bloemen
als vrije geesten
Langs de horizon staan
Met glanzende ogen
In gedachten verzonken
Het optimisme
Gloeiend door het lijf
Tromgeroffel, vogels,
Diepe wensen
Zonnen en planeten 
in een groot verband,
de lucht hangt er laag
en de zon wordt er langzaam
in heldere veelkleurige
druppels gehuld,
en in alle windstreken
wordt de stem van het geluk
met zijn durende galm
Verwacht en gehoord.
Geplaatst

Oh, au, mijn hart!

Wat prachtig en mooi en lief van jullie. Ik moet keihard huilen en schaterlachen tegelijk.

Bij dat gedicht van Quinn steken jouw versgeoogste worteltjes toch wel wat schraal af @Reacher 😁😁😁

Geplaatst
Zojuist zei Yana:

Oh, au, mijn hart!

Wat prachtig en mooi en lief van jullie. Ik moet keihard huilen en schaterlachen tegelijk.

Bij dat gedicht van Quinn steken jouw versgeoogste worteltjes toch wel wat schraal af @Reacher 😁😁😁

Ik vergeleek je met een orgasme! Wat meer kun je je nog wensen? 

Ik bloos ervan. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...