Smaragdie Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Yana Gun je zoveel beter. In gedachten ook bij jou 😘 Yana reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei Senna34: Ik heb de kip Siam al klaar. Maar nu overheerst er een enorme drang naar zuurkool met spekjes, en een worst van He.. Mooi, dan ben ik er voor morgen al uit De bami was heerlijk. Echt alles vers erin gesneden van groenten van de weekmarkt. Jou keuze is al gemaakt voor morgen dan. Nu op naar het koor!! Zin in! Senna34, Smaragdie en Mariposa reageerden hierop 3
Smaragdie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Senna34 Misschien moet dit wel via een persoonlijk bericht maar misschien heeft het ook wel een functie in dit dagdraadje mocht je dit lezen. In het verleden vond ik jou soms heel hard en nors overkomen en nu juist heel anders. Constructief beschouwend opbouwend en steunend. Ook kritisch maar op een fijne manier, lastig uit te leggen. Ik vond die norse harde kant trouwens destijds herkenbaar en kon dat wel waarderen en er ook doorheen kijken. Ik was zelf ook zo. Was echt zelf soms verschrikkelijk en zeker als ik dacht dat iets onrecht was dan was ik niet meer te houden en sloeg ik soms letterlijk door. Ook als de meerderheid dan gemeen(in mijn ogen) tegen jou deed werd ik daar boos om. Ik ging er zelfs heel veel meer door drinken dan. Geen land met mij dan te bezeilen. Nu achteraf kan ik dat benoemen. Die tijd niet. Wel rot gevoel natuurlijk nadien. Hoe denk jij of anderen hierover? Dat drank veel invloed kan hebben op je gedrag en dat een forum ook kan aanzetten tot (meer) drinken. Senna34 reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 uur geleden zei Yana: Dat zou wat zijn zeg, als we elkaar konden helpen. Ik zou naar Groningen komen kruipen als ik jouw verleden daarmee uit kon wissen. En dat jij mij dan ook even beter maakt... 😘 Dat zou wat wezen hè? Ik dacht meer in de lijn van doe mij jouw ellende er maar bij, dan kun jij je optimistische blije zelf weer zijn. Yana reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Dankjewel, ik vat het positief op. Ik weet inderdaad wat je bedoelt. Dat is inderdaad een tijd terug. En ook een vreselijke periode geweest. Op een gegeven moment kwam ik, net als verschillende anderen ook mijn account niet meer in, en heb ik een nieuwe aangemaakt. Nu ben ik 2 jaar droog. In die tijd ging het op, en af. Echt niet goed in ieder geval. Ik zie het leven nu heel anders, ik ben anders geworden zelfs. Ik heb het gevoel dat ik weer echt leef. Gelukkig ben ik nog jong en gezond. Het was een rommelige start, en de woorden van een ander, ach bepaalde mensen heb je overal, en altijd wel. Ik heb het uiteindelijk zelf gedaan. En natuurlijk met veel lezen, hier. Heel veel. Er valt nog vast veel meer te leren in het leven, maar op zicht ben ik heel tevreden. Het forum heeft mij nooit aangezet om te drinken. Maar ik heb wel eens van die what the ** momenten gehad ja. 2 uur geleden bewerkt door Senna34 Toevoeging Mariposa, Smaragdie en lady jane reageerden hierop 2 1
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Djw voor jouw antwoord Senna, bedoelde het zeker ook positief ja. En is idd jaren geleden en fijn dat een forum zo kan werken. Voor mij heeft dit ook zo gewerkt uiteindelijk. Was en ben altijd blij en voelt vertrouwd als ik jouw naam zie dat ook😄Weet niet hoe dat komt. Fijne avond nog! Senna34, Mariposa en lady jane reageerden hierop 3
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ooit kom ik daar ook. Daarom ben ik hier. Smaragdie, Senna34 en lady jane reageerden hierop 3
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Yana achter al je wanhoop zie ik nog steeds ons bloemenmeisje die bij anderen liefde en zonnestralen langs komt brengen. Dat vereist pure kracht. Respect. 🫶🏼 Yana reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zeker weten @Mariposa!! Je komt niet voor niks hier en met vallen en opstaan. Dat mag en kan. Je deelt het ook, echt sterk hoor. Hou je goed lieverd en nooit opgeven, denk dat daar alles mee valt of staat. En meer dingen als alle dagen dat je niet hebt gedronken, sterken je toch in hetgeen je wil gaan bereiken. Dat neemt niemand jou af. In jou geloof ik ook zeker. Veel sterke karakters hier. Dat valt mij wel vaak op. Daarom misschien ook wel de vlucht op zoek naar roes en weg zijn uit je hoofd en meer. Take care nogmaals. Ik ga naar mijn Hongaarse les. 3 keer per week een uurtje. Zo lastig maar enige basis beheers ik nu. Doeg😘 Lika reageerde hierop 1
Artax Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher Joehoe! Reacher reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ach Yana... wat gun ik jou de zon in je ogen weer meis... Fijn jou weer te zien hier Smaragdie... ja, het kan verkeren... ik ben blij je tegenwoordig heel anders te lezen... Yana reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher Joehoe! Yvonne Jane
Artax Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik had vandaag mn auto open laten staan omdat ik aan het laden was. Toen ik terug kwam zat er een grote knuffelkater in. leuk heh? Reacher en Lika reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden En waar is de kater nu @Artax? Artax reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ben je hem in aan het pakken als cadeau voor mij?
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Want ik heb er 1 die me harde hoofdbonken -en daardoor soms een nieuw kapsel- geeft, 2 die kwijlen, 1 met ADHD en 1 lapje wat maar niet kan besluiten of ze binnen of buiten wil wonen. Maar nog niet echt een knuffelkater…
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher Joehoe! Yvonne Jane Q
Adri03 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei Smaragdie: @Senna34 Misschien moet dit wel via een persoonlijk bericht maar misschien heeft het ook wel een functie in dit dagdraadje mocht je dit lezen. In het verleden vond ik jou soms heel hard en nors overkomen en nu juist heel anders. Constructief beschouwend opbouwend en steunend [...] Nou eh, Smaragdie, een paar dagen geleden noemde Senna mij nog 'Aars' en 'haatdragend' omdat ik Stroumfke had gevraagd of zij wellicht dieper in het alcoholische moeras was weggezonken dan een paar jaar geleden. (Wat Stroumfke overigens even later ook nog eens bevestigde.) Sorry hoor, maar dat noem ik niet bepaald constructief, beschouwend, opbouwend en steunend. 1 uur geleden bewerkt door Adri03 aanvulling Artax reageerde hierop 1
Artax Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Ik heb 'm wel gezegd dat ie naar jou moest gaan. Prrrr zei die... toen zijn we elk ons weegs gegaan. hij gaf nog wel kopjes aan een bijna exploderende magnolia. 1 uur geleden bewerkt door Artax Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 😁 ok dan verwacht ik hem eerdaags hier. Thanks! Artax reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher Joehoe! Yvonne Jane Q Lika
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden