karin123 Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden In het Oosten de zon, de hele week al. Dan ga ik het dak op, vegen.
Kohtje Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden 2 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen heikneuters. Heikneuters in de betekenis van zangvogeltjes. Je bedoelt hiermee dat dit forum vol met zangvogeltjes zit, hè? Tja, en elk vogeltje zingt zoals het gebekt is. Na eerst een wenkbrauw op te hebben getrokken, moet ik na het opzoeken van 'heikneuters' toegeven dat dit wel een leuke vondst is. 🙂 bolletje en Spirit reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Ik weet niet wat het weer is. Gordijnen dicht en net doen alsof het nog knus winter is. 😊
Marij Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden 1 uur geleden zei Senna34: Daar woon ik ook 😀 Ik las al je plannen voor het Heuvelland vandaag
Quinn Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 kaatje Yvonne Mariposa Q
Kaatjemama Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Heerlijk zonnig in Amsterdam ☀️👌🏼😊 Spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Ik probeer Dungeon Crawler Carl te lezen. Is geloof ik best de moeite waard, als de tekst zo vriendelijk zou willen zijn te blijven hangen.
Lika Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Ik ga een middagdutje doen. En daarna met de honden heerlijk naar buiten! Kaatjemama reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden 5 uur geleden zei Spirit: Heb je daar een speciale agenda voor? Een bullet journal is een notitieboek waar de pagina's puntjes in plaats van lijne hebben.. Je richt het helemaal naar eigen inzicht in... Ik vind het werken met zo'n 'boekje' heerlijk. Dit is zo'n pagina Spirit: Met pen en lineaal maak je je eigen indeling. Spirit reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Ja. En het fijne is, is dat het heel flexibel is. Goeie inhoudsopgave en paginanummers en het is alles.
Yvonne Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Ik vind het ook altijd heerlijk een mooi exemplaar uit te zoeken als ik aan een nieuwe toe ben. Net als het uitzoeken van een nieuwe agenda aan het eind van het jaar... Lika reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden 5 uur geleden zei Marij: Ik las al je plannen voor het Heuvelland vandaag Ik was vandaag in de regio Epen Vaals en Vijlen. Ik heb een familielid geholpen met de laatste dozen uitpakken na een verhuizing. Het is een 20 minuutjes rijden vanuit mijn woning. Het verbaast me echt hoe vol de terrassen al waren toen ik vanmorgen langs kwam gereden. We zijn nog ijs gaan eten bij de wingbergerhoeve. Dat zegt je misschien iets? Prima dag geweest vandaag. Nu beginnen met koken. Fijne avond iedereen Spirit reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) De Wingbergerhoeve! Mooie herinneringen. Daar ben ik ooit lang geleden, gedurende 40 minuten, bijna gelukkig geweest. 15 uur geleden bewerkt door Oskar
Oskar Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Verder ben ik nog diep aan het nadenken over wat een bladzijde met stippen zou kunnen toevoegen aan mijn leven. Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 3 uur geleden zei Yvonne: Ik vind het ook altijd heerlijk een mooi exemplaar uit te zoeken als ik aan een nieuwe toe ben. Net als het uitzoeken van een nieuwe agenda aan het eind van het jaar... Bedankt voor de uitleg. Een agenda heb ik eigenlijk altijd gehad. Al jaren. Ik schreef er alles in en hield alles bij. Doe dit bijna mijn hele leven al. Hou van overzicht en plannen. Dit jaar heb ik niets gekocht. Ach, ze zullen vast wel ergens in de aanbieding zijn nu .
Oskar Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Vandaag kreeg ik een compliment op mijn werk van een bewoner. Ik merk hoe leuk zoiets eigenlijk is. Opnieuw neem ik mij voor om zelf wat vaker complimenten uit te delen. Ik ben daar niet goed in. Ik denk ze vaak wel, maar spreek ze meestal niet uit.
Spirit Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 4 minuten geleden zei Oskar: De Wingbergerhoeve! Mooie herinneringen. Daar ben ik ooit lang geleden, gedurende 40 minuten, bijna gelukkig geweest. Dat is niet lang
Oskar Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) 13 minuten geleden zei Spirit: Dat is niet lang Dat moet ook niet. Geluk is een incident. Het waait langs en net wanneer je er erg in hebt is het ook alweer voorbij. Dan moet je even knippen met de vingers. Om het te herinneren voor later. 14 uur geleden bewerkt door Oskar Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden De pubers hebben goed hun best gedaan en ze waren er allemaal. Wel kreeg 1 van de meiden de slappe lach met een stuk koek in haar mond. Ze vond ook een Ierse Ballad wat lang duren. Kan ik me voorstellen hoor. Is saaie muziek voor zo'n jonge meid. De rest waren echt serieus bezig voor volgende week zaterdag. Gisteren zag ik hier enorm tegenop. Vroeger ging ik dan altijd de avond daarvoor drinken, omdat ik er zo tegenop zag. Menig optreden met mijn zuipkoor af moeten zeggen, of ik liep daar met een enorme kater rond. Vraag me dan af; was dit echt zo leuk?
Spirit Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) In de ban van de stippen. 14 uur geleden bewerkt door Spirit
Spirit Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) Patat bakken. Schnitzels bakken. Champignons snijden. Vriend wakker maken. 14 uur geleden bewerkt door Spirit
Moeps Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 24 minuten geleden zei Oskar: De Wingbergerhoeve! Mooie herinneringen. Daar ben ik ooit lang geleden, gedurende 40 minuten, bijna gelukkig geweest. 40 minuten bijna gelukkig.... Ik weet niet of ik dit grappig of triest moet vinden. Ben benieuwd naar het verhaal
bumperjim Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 9 uur geleden zei Mariposa: @bumperjim Zag dat je een biertje had gedronken. Ga je nu weer drinken of was dit een uitglijder? Blijf maar gestopt, da's beter. Ach ja ik heb het gewoon gedaan. Ik ga er verder geen verantwoording of waardeoordeel of hoogdravende theorie of excuses of weesgroetjes of beloftes of plannen of wat dan ook aan vuil maken. Ik ga zelfs niet melden dat ik vandaag niks drink.
Oskar Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ja, het is bloedirritant om ter verantwoording geroepen te worden. Bemoei je met je eigen zaken teringlijers. Maar gek is het natuurlijk niet op een forum als dit. Zeker niet nadat je je op meerdere pacten had ingeschreven. En ik zou het nu eens niet luchtig wegwuiven. Reacher en Spirit reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden