Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Texel is wel ongeveer één van mijn meest favoriete plekken. In Zweden ben ik ook nooit geweest. Ik ga mijn dochter bezoeken die daar dan is. Wij hebben een Airbnb gehuurd.

Geplaatst (bewerkt)

Dag 197

Heb van me beste vriendin een foto van de vakantie gekregen een foto van hun uitzicht  met in het midden heel groot 2 bier
vond het zelf best raar als je dat stuurt naar mensen die juist bewust niet meer willen drinken of ben ik dan te veel met me zelf bezig en egoïstisch.

maar zal wel teveel met mezelf en de vakantie bezig zijn

merk ook dat ik me vakantie aardig wil vol plannen das zelf bescherming denk ik 

Ook lekker ook nachtje Texel geboekt even met z’n 2 zonder kinderen gek op Texel 

Ook hier ben ik weer aan het plannen bang voor een verleiding of een dood moment

te weinig dopamine en bang voor een kruiswoordpuzzel uurtje.das de rede natuurlijk dat ik nooit kan ontspannen wat ben altijd aan het zoeken jagen alles wat maar prikkels veroorzaakt. Wat zou het top zijn als ik dit bij me zelf zou kunnen veranderen en dat ik met de kerst periode gewoon een boek zit te lezen of iets creatiefs zit te doen met een bakje thee. Ik hoop hier op. 🌺

bewerkt door Kaatjemama
V
Geplaatst

die 2 bier heeft helemaal niets met jou/jullie te maken Kaatje.
Je bent niet egoistisch als je dat wel denkt, maar je bent ook niet het centrum van andermans wereld. Wel van dat van jezelf, dus zoek uit wat jou kan helpen meer tot rust te komen. Dingen kopen, ondernemen, afleiding, het is allemaal korte termijn, buitenkant/uitstel van waar het echt om gaat. Een dood moment gaat gewoon komen en verleiding ook. Dat zul je moeten accepteren om ermee om te leren gaan. We hebben hier bijna allemaal drank gebruikt om soortgelijke redenen, afleiding, verdoving, verleiding, zelfmedicatie. En na het stoppen is er niet 1,2,3 een nieuwe manier. Dat is hard werken soms, en soms vallen je dingen toe als een kadootje. Aha erlebnis. Meestal komt het door iets/iemand waarvan je het niet verwacht. Soms kun je het oproepen in iets wat bij jou past. Ga maar eens uit je comfortzone nieuwe ervaringen opdoen. Dat hoeft niets groots te zijn. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...