Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden Nee niet echt maar heb wel kamille thee probeer ik dat
Quinn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Gooi er honing in. En eet wat chocolade ook. Helpt altijd.
Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden Oreo en thee is het geworden
spirit Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 1 minuut geleden zei Kaatjemama: Oreo en thee is het geworden Lekker. Daar knap je vast wat van op.
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 9 uur geleden zei spirit: Hou je haaks @Kaatjemama. Ik geef je groot gelijk dat je je dochter niet meegeeft als hij aangeschoten is en dan ook nog eens rijden. ...... Met dronken mensen valt niet te praten. Soms beseffen ze ook niet wat ze een ander aandoen. Ja dat dus. Tegenhouden en niet mee in discussie. Heeft geen enkele zin. Niet totdat ie weer nuchter is. Ff volhouden nu 💪🏻💪🏻💪🏻 4 uur geleden bewerkt door bumperjim
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ach meis toch. En inderdaad: tegenhouden (als dat je lukt), geen discussie.
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hij is niet thuis gekomen en heeft geen bericht meer gestuurd .
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden even afstand is misschien niet verkeerd tijd om na te denken en kijken wat jij nu wilt. Of hij reflecteert is de vraag. Maar het gaat hier om jou.
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Tja hij geeft mij de schuld van alles
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden tuurlijk, dan kan hij slachtoffer blijven en zijn verantwoordelijkheid weg blijven drinken. Wat zou het fijn zijn als jij hem even niet nodig zou hebben om te zien dat je al kompleet bent. Ik heb het ook 2 x meegemaakt en weet dat dat haast niet lukt midden in de moeilijkheden. Soms is liefde gewoon niet genoeg. En mensen groeien vaak niet samen op geestelijk. Het kan wel, maar is zo uniek. Ik ken maar weinig stellen aan wie ik een echt goed voorbeeld heb.
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hopelijk kun je wat tot rust komen Kaatjemama. Vind het zo sterk van je dat je ondanks alles niet drinkt!!! Hou je haaks❤️🩹 Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik weet het niet het is een lastig verhaal ben redelijk afhankelijk geworden van hem door me ziekte. Ben nu aan de iets betere hand daardoor kon gister ook zeggen hoeft je zo niet te zien blijf maar even weg tot je nuchter bent. probleem is dat ik zo de. An die man hou en ging zo goed. Maar dit gedoe wil ik niet meer heb genoeg gehad lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Roseedank je wel nee drinken das laatste wat ik nu nodig heb. wil een helder hoofd om na te denken. lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 39 minuten geleden zei Kaatjemama: Tja hij geeft mij de schuld van alles Er maar één gaan drinken Kaatje, dus daar ligt de verantwoordelijkheid daarvoor. Kaatjemama, Rosee en lady jane reageerden hierop 2 1
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Misschien ben je helemaal niet zo afhankelijk van hem als je denkt? bumperjim reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het is totaal niet jouw schuld Kaatje, hij is gaan zuipen en liegen, niet jij. Ik ben trots op je dat je hem niet liet weggaan met dochter, je hebt haar beschermd, dat is heel goed! Vergeef jezelf voor de manier waarop, het is volkomen menselijk om op zo'n moment niet weloverwogen en kalm te zijn. Zorg zo goed mogelijk voor jezelf en hou maar veel van jezelf, dat heb je dik verdiend ❤️ Quinn en Kaatjemama reageerden hierop 1 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 14 minuten geleden zei Yana: Het is totaal niet jouw schuld Kaatje, hij is gaan zuipen en liegen, niet jij. Ik ben trots op je dat je hem niet liet weggaan met dochter, je hebt haar beschermd, dat is heel goed! Vergeef jezelf voor de manier waarop, het is volkomen menselijk om op zo'n moment niet weloverwogen en kalm te zijn. Zorg zo goed mogelijk voor jezelf en hou maar veel van jezelf, dat heb je dik verdiend ❤️ Ja dat is het de manier waarop ik het gedaan heb das erg jammer maar zag echt geen andere optie en hij zegt dat hij maar 2 drankjes op had nou dat geloof ik niet. Dus hij bleef het draaien dat het mijn schuld is geen idee waar hij nu is 1 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Jammer
Oskar Geplaatst 37 minuten geleden Rapport Geplaatst 37 minuten geleden (bewerkt) Wellicht blijft hij gewoon weg tot hij nuchter is, zoals jij hem hebt gezegd. Beter ook: discussiëren met iemand die heeft gedronken is heilloos. Maar het is wel verrot moeilijk om niet te weten waar hij is. Probeer je er bij neer te leggen. Hopelijk is hij straks weer bij zinnen en kunnen jullie vruchtbaar praten. Zoals iedereen al zegt: jezelf geen verwijten gaan maken. Zelfs als je reactie fel was: je bent bezorgd, je beschermt je kind. Zijn reactie daarop is ronduit kwaadaardig. Toch herken ik met plaatsvervangende schaamte ook het dronken venijn. Probeer je rust te vinden en aandacht voor jezelf te houden nu Kaat. 34 minuten geleden bewerkt door Oskar spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Geplaatst 36 minuten geleden Dus hij is nog steeds niet thuis? Ben je de nacht een beetje doorgekomen en hoe is het nu met de misselijkheid?
Kaatjemama Geplaatst 30 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 30 minuten geleden 3 minuten geleden zei Oskar: Wellicht blijft hij gewoon weg tot hij nuchter is, zoals jij hem hebt gezegd. Beter ook: discussiëren met iemand die heeft gedronken is heilloos. Maar het is wel verrot moeilijk om niet te weten waar hij is. Probeer je er bij neer te leggen. Hopelijk is hij straks weer bij zinnen en kunnen jullie vruchtbaar praten. Zoals iedereen al zegt: jezelf geen verwijten gaan maken. Zelfs al was je reactie fel: je bent bezorgd, je beschermt je kind. Zijn reactie daarop is ronduit kwaadaardig. Toch herken met plaatsvervangende schaamte ik ook het dronken venijn. Probeer je rust te vinden en aandacht voor jezelf te houden nu Kaat. Dank je @Oskar ik hoop het merk wel aan me zelf dat ik nog niet zo klaar ermee ben geweest normaal had ik in de rondte gaan bellen waar die is . Wil het niet eens weten wil rust en dan hij nagedacht heeft
Kaatjemama Geplaatst 24 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 24 minuten geleden 6 minuten geleden zei spirit: Dus hij is nog steeds niet thuis? Ben je de nacht een beetje doorgekomen en hoe is het nu met de misselijkheid? Nee nog niet thuis kan dat hij gewoon aan het werk is gegaan vannacht veel wakker geschrokken van geluiden.maar wel geslapen hoor me afspraken vandaag afgezegd. kotsmisselijk heb er 1 beschuitje in gepropt . En kopje thee ben vooral bang voor de ruzie weer en dat hij me weer schuld gevoel aanpraat. En ouwe koeien uit de sloot haalt wat ik allemaal gedaan hebbtoen ik gedronken had vroeger dan ga ik weer twijfelen aan me aktie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden