Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

30 jaar o wauw onderindruk 

mijn droom was altijd 25 getrouwd  zijn en dan op nieuw trouwen in onze eigen zaak. Helaas. Nu ben ik 5 maanden getrouwd 

Geplaatst

Ik ben niet zo'n fan van trouwen, dat hele eeuwig en altijd, laat maar. 

Maar voor de liefhebbers, doen natuurlijk. Jullie zijn beide eerder getrouwd geweest toch?

Geplaatst

Nee maar is wel is eerder gebeurd zegt hij dat hij niet thuis komt en vervolgens komt hij gewoon thuis en gaat slapen. Maar hij is nu zo boos op me niet normaal 

Geplaatst

Well, dat mag hè, boos zijn. Hoef jij niets mee en zeker niet nu. Misschien kun je al slapen voordat hij thuis komt? In een logeerbed voor mijn part?

Geplaatst

Me telefoon doet raar sorry 

hij gaat wel in z’n dochter bed liggen als hij thuis komt dat doet hij als hij echt boos is of als ik snurk 😅

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...