Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Zit eigelijk op de bank veder niets durf ook niet met iemand uit me omgeving te praten erover.
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Well, hier is ook omgeving, vol kenners zelfs. Waar wil je over praten? Of kletsen?
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Hoe lang ben je al met c of mag ik dat niet vragen 😨
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Man lief is men 2 de huwelijk we zijn nu 11 Jaar samen Â
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Je mag alles vragen. Ik ken c al meer dan dertig jaar inmiddels.Â
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden 30 jaar o wauw onderindruk mijn droom was altijd 25 getrouwd  zijn en dan op nieuw trouwen in onze eigen zaak. Helaas. Nu ben ik 5 maanden getrouwdÂ
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden  Wel gelukkig heel goed contact met me ex man eigenlijk nog steeds me beste vriend als er wat is bel ik hem spirit en Quinn reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ik ben niet zo'n fan van trouwen, dat hele eeuwig en altijd, laat maar. Maar voor de liefhebbers, doen natuurlijk. Jullie zijn beide eerder getrouwd geweest toch?
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Dat klinkt prettig, vrienden met je ex. Vrienden zijn veel waard.
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ben bang dat hij straks heel dronken thuis komt en ophef gaat maken 😓
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden (bewerkt) Nou, dat sloeg meteen nergens meer op. 14 uur geleden bewerkt door Quinn
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ja allebei getrouwd geweest iddÂ
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden (bewerkt) Is dat het patroon? Van dat zo thuiskomen? 14 uur geleden bewerkt door Quinn
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Nee maar is wel is eerder gebeurd zegt hij dat hij niet thuis komt en vervolgens komt hij gewoon thuis en gaat slapen. Maar hij is nu zo boos op me niet normaalÂ
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Well, dat mag hè, boos zijn. Hoef jij niets mee en zeker niet nu. Misschien kun je al slapen voordat hij thuis komt? In een logeerbed voor mijn part?
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Me telefoon doet raar sorry hij gaat wel in z’n dochter bed liggen als hij thuis komt dat doet hij als hij echt boos is of als ik snurk 😅
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Nou, dan is dat alvast opgelost. De dochter die bij haar moeder is bedoel je dan toch?
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ben zo nerveus heb dat nog niet gehad sinds ik zelf gestopt ben met drinkenÂ
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Probeer tv te kijken en wat te appen met mensen tussendoorÂ
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Haha ojee goeden tijden slechte tijden 🙈
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden