Kaatjemama Geplaatst 2 juni Auteur Rapport Geplaatst 2 juni Zit eigelijk op de bank veder niets durf ook niet met iemand uit me omgeving te praten erover.
Quinn Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni Well, hier is ook omgeving, vol kenners zelfs. Waar wil je over praten? Of kletsen?
Kaatjemama Geplaatst 2 juni Auteur Rapport Geplaatst 2 juni Hoe lang ben je al met c of mag ik dat niet vragen 😨
Kaatjemama Geplaatst 2 juni Auteur Rapport Geplaatst 2 juni Man lief is men 2 de huwelijk we zijn nu 11 Jaar samen Â
Quinn Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni Je mag alles vragen. Ik ken c al meer dan dertig jaar inmiddels.Â
Kaatjemama Geplaatst 2 juni Auteur Rapport Geplaatst 2 juni 30 jaar o wauw onderindruk mijn droom was altijd 25 getrouwd  zijn en dan op nieuw trouwen in onze eigen zaak. Helaas. Nu ben ik 5 maanden getrouwdÂ
Kaatjemama Geplaatst 2 juni Auteur Rapport Geplaatst 2 juni  Wel gelukkig heel goed contact met me ex man eigenlijk nog steeds me beste vriend als er wat is bel ik hem Quinn en spirit reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni Ik ben niet zo'n fan van trouwen, dat hele eeuwig en altijd, laat maar. Maar voor de liefhebbers, doen natuurlijk. Jullie zijn beide eerder getrouwd geweest toch?
Quinn Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni Dat klinkt prettig, vrienden met je ex. Vrienden zijn veel waard.
Kaatjemama Geplaatst 2 juni Auteur Rapport Geplaatst 2 juni Ben bang dat hij straks heel dronken thuis komt en ophef gaat maken 😓
Quinn Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni (bewerkt) Nou, dat sloeg meteen nergens meer op. 2 juni bewerkt door Quinn
Quinn Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni (bewerkt) Is dat het patroon? Van dat zo thuiskomen? 2 juni bewerkt door Quinn
Kaatjemama Geplaatst 2 juni Auteur Rapport Geplaatst 2 juni Nee maar is wel is eerder gebeurd zegt hij dat hij niet thuis komt en vervolgens komt hij gewoon thuis en gaat slapen. Maar hij is nu zo boos op me niet normaalÂ
Quinn Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni Well, dat mag hè, boos zijn. Hoef jij niets mee en zeker niet nu. Misschien kun je al slapen voordat hij thuis komt? In een logeerbed voor mijn part?
Kaatjemama Geplaatst 2 juni Auteur Rapport Geplaatst 2 juni Me telefoon doet raar sorry hij gaat wel in z’n dochter bed liggen als hij thuis komt dat doet hij als hij echt boos is of als ik snurk 😅
Quinn Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni Nou, dan is dat alvast opgelost. De dochter die bij haar moeder is bedoel je dan toch?
Kaatjemama Geplaatst 2 juni Auteur Rapport Geplaatst 2 juni Ben zo nerveus heb dat nog niet gehad sinds ik zelf gestopt ben met drinkenÂ
Kaatjemama Geplaatst 2 juni Auteur Rapport Geplaatst 2 juni Probeer tv te kijken en wat te appen met mensen tussendoorÂ
Kaatjemama Geplaatst 2 juni Auteur Rapport Geplaatst 2 juni Haha ojee goeden tijden slechte tijden 🙈
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden