Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ja ik weet het zo slecht het is meer een gewoonte geworden na me psychose 12 jaar geleden ben ik het gaan volgen weer en niet meer gestopt . Goed is het niet nee 🤷🏼♀️
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden (bewerkt) Hoe heet je hond eigenlijk? De mijne heet Jack. Ik kreeg net een berichtje dat ze het onweer genadeloos heeft verjaagd. Alweer! Dapper ding. Soaps kijken is helemaal niet slecht, het is een manier om je hoofd even leeg te maken. Rust krijgen. 13 uur geleden bewerkt door Quinn
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Mijn hondje heet pica ze is al 13
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Maar straks dus ook doordeweeks naar huis soms ?
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Wat is pica voor hond? Jack is zes, een stabijna.
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 1 minuut geleden zei Kaatjemama: Maar straks dus ook doordeweeks naar huis soms ? Ja, rustig aan wat opbouwen. Nou ja, niet mijn huis, daar moeten we het nog over hebben. Maar wel thuis.
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden 5 minuten geleden zei Quinn: Wat is pica voor hond? Jack is zes, een stabijna. Ze is een pikenees kruising chihuahua ze is aangeschaft als maatje voor me zoon met een autisme 5 minuten geleden zei Quinn: Wat is pica voor hond? Jack is zes, een stabijna. Quinn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden 5 minuten geleden zei Quinn: Ja, rustig aan wat opbouwen. Nou ja, niet mijn huis, daar moeten we het nog over hebben. Maar wel thuis. Fijn zeg goed vooruitzicht
spirit Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Hou je haaks @Kaatjemama. Ik geef je groot gelijk dat je je dochter niet meegeeft als hij aangeschoten is en dan ook nog eens rijden. Begin januari heb ik iets soortgelijks met mijn vriend meegemaakt. Flink aangeschoten het huis verlaten. Ik kon hem niet thuishouden en hij was niet meer voor reden vatbaar. Hij is naar een vriend gegaan, wat nog een half uur rijden was. Niet meer te bereiken. Wat heb ik in angst gezeten. Ben de avond wel doorgekomen maar je moet niet weten hoe. Ik ben uiteindelijk maar gaan slapen. De volgende ochtend om 5 uur was hij thuis. Hoe hij thuisgekomen is weet hij zelf niet meer. Onderweg in de bus even wat geslapen en toen weer door. Hij heeft geluk gehad. Voor hetzelfde geld had het goed mis kunnen gaan met alle gevolgen van dien. Wat heb ik een hekel aan hem, als hij dronken is. Gelukkig beseft hij dit nu wel. Hou jezelf overeind meis. Met dronken mensen valt niet te praten. Soms beseffen ze ook niet wat ze een ander aandoen. Kaatjemama reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Ja, ik ben er stapel idioot blij mee vanavond. Valt verder niet op, denk ik. Reacher reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden Weet je verhaal niet maar snel dat je er hard naar toe heb gewerkt als ik je zo lees . super blij voor je Quinn reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 2 minuten geleden zei Quinn: Ja, ik ben er stapel idioot blij mee vanavond. Valt verder niet op, denk ik. Met de regen?
Quinn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Zojuist zei spirit: Met de regen? Ook. Maar nog meer met mijn ga langs start en ontvang premie kaart.
spirit Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Zojuist zei spirit: Met de regen? Sorry, de hond. Ik ga zwemmen.
spirit Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 21 minuten geleden zei Quinn: Grinn... bewegend behang. Heb vaak bewegend behang gehad met beestjes. Heb ze echt gezien 😱
Quinn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 8 minuten geleden zei Kaatjemama: Weet je verhaal niet maar snel dat je er hard naar toe heb gewerkt als ik je zo lees . super blij voor je Dank je wel. Ik ben er nog lang niet, dat weet ik wel, maar vanavond mag ik gewoon blij zijn van mezelf.
Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden Zeker mag je blij zijn met je zelf flnke stappen Oja heb vroeger ook nog een andere hond gehad een border collie zo lief beest. Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Jack woont niet bij me story of my life, maar alsnog vind ik het geweldig een hond te hebben. Altijd liefde.
Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden Zojuist zei Quinn: Jack woont niet bij me story of my life, maar alsnog vind ik het geweldig een hond te hebben. Altijd liefde. Zeker hou van beesten vooral honden ben ook best bang dr kwijt te raken maar ja das wel het leven
Quinn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Je weet het hè, verdriet is de prijs van liefde.
spirit Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Ben ook erg blij met mijn trouwe viervoeter. Altijd honden gehad. 2 golden retrievers en dan nu een blonde labrador. Hou je haaks @Kaatjemama. Helaas nu geen tijd om te appen, maar denk aan je 🤎 Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden 32 minuten geleden zei Quinn: 32 minuten geleden zei Quinn:
Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden Heb aleen nog zo’n buikpijn en misselijk
Quinn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Dat is de spanning Kaatje. Lust je melk? Warme, met honing?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden