Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ja ik weet het zo slecht 

het is meer een gewoonte geworden na me psychose 12 jaar geleden ben ik het gaan volgen  weer en niet meer gestopt . Goed is het niet nee 🤷🏼‍♀️

Geplaatst (bewerkt)

Hoe heet je hond eigenlijk? De mijne heet Jack. Ik kreeg net een berichtje dat ze het onweer genadeloos heeft verjaagd. Alweer! Dapper ding.

Soaps kijken is helemaal niet slecht, het is een manier om je hoofd even leeg te maken. Rust krijgen.

bewerkt door Quinn
Geplaatst
1 minuut geleden zei Kaatjemama:

Maar straks dus ook doordeweeks naar huis soms ? 

Ja, rustig aan wat opbouwen. Nou ja, niet mijn huis, daar moeten we het nog over hebben. Maar wel thuis.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Quinn:

Wat is pica voor hond? Jack is zes, een stabijna.

Ze is een pikenees kruising chihuahua ze is aangeschaft als maatje voor me zoon met een autisme 

5 minuten geleden zei Quinn:

Wat is pica voor hond? Jack is zes, een stabijna.

Geplaatst

Hou je haaks @Kaatjemama. Ik geef je groot gelijk dat je je dochter niet meegeeft als hij aangeschoten is en dan ook nog eens rijden. Begin januari heb ik iets soortgelijks met mijn vriend meegemaakt. Flink aangeschoten het huis verlaten. Ik kon hem niet thuishouden en hij was niet meer voor reden vatbaar. Hij is naar een vriend gegaan, wat nog een half uur rijden was. Niet meer te bereiken. Wat heb ik in angst gezeten. Ben de avond wel doorgekomen  maar je moet niet weten hoe. Ik ben uiteindelijk maar gaan slapen. De volgende ochtend om 5 uur was hij thuis. Hoe hij thuisgekomen is  weet hij zelf niet meer. Onderweg in de bus even wat geslapen en toen weer door. Hij heeft geluk gehad. Voor hetzelfde geld had het goed mis kunnen gaan met alle gevolgen van dien. Wat heb ik een hekel aan hem, als hij dronken is. Gelukkig beseft hij dit nu wel. Hou jezelf overeind meis. Met dronken mensen valt niet te praten. Soms beseffen ze ook niet wat ze een ander aandoen. 

Geplaatst
8 minuten geleden zei Kaatjemama:

Weet je verhaal niet maar snel dat je er hard naar toe heb gewerkt als ik je zo lees .

super  blij voor je 

Dank je wel. Ik ben er nog lang niet, dat weet ik wel, maar vanavond mag ik gewoon blij zijn van mezelf.

Geplaatst
Zojuist zei Quinn:

Jack woont niet bij me story of my life, maar alsnog vind ik het geweldig een hond te hebben. Altijd liefde.

Zeker hou van beesten vooral honden ben ook best bang dr kwijt te raken maar ja das wel het leven 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...