Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
50 minuten geleden zei Kaatjemama:

Yes dag 143hoe gaat het vandaag met je gezondheid @spirit

Voel me stukken beter. Zo dom om verkeerde medicijnen te nemen. Nog wel last van hartkloppingen en voel me erg rusteloos. Nu snap ik waarom ik me zo beroerd voelde. 3 pillen voor hoge bloeddruk geslikt ipv diclofenac. De doosjes lijken ook erg op elkaar en heb er verder niet bij stilgestaan afgelopen weekend. De pijn is stukken minder. Morgen de echo even afwachten. Vrijdag krijg ik daar de uitslag van. Ben altijd bang voor dat soort dingen. Zie altijd meer beren op de weg, die er in werkelijkheid zijn. Wel is mijn chororestrol veel te hoog. Snap het niet. Ik eet altijd best gezond. Vermijd altijd vet eten. Hiervoor moet ik naar de praktijkondersteuner. De huisartsenpraktijk is zo fijn hier. Zelfs voor een echo kan ik hier terecht. Zo anders dan in mijn vorige woonplaats. Ik ga Brabant steeds meer waarderen.

.

Geplaatst
11 minuten geleden zei spirit:

Voel me stukken beter. Zo dom om verkeerde medicijnen te nemen. Nog wel last van hartkloppingen en voel me erg rusteloos. Nu snap ik waarom ik me zo beroerd voelde. 3 pillen voor hoge bloeddruk geslikt ipv diclofenac. De doosjes lijken ook erg op elkaar en heb er verder niet bij stilgestaan afgelopen weekend. De pijn is stukken minder. Morgen de echo even afwachten. Vrijdag krijg ik daar de uitslag van. Ben altijd bang voor dat soort dingen. Zie altijd meer beren op de weg, die er in werkelijkheid zijn. Wel is mijn chororestrol veel te hoog. Snap het niet. Ik eet altijd best gezond. Vermijd altijd vet eten. Hiervoor moet ik naar de praktijkondersteuner. De huisartsenpraktijk is zo fijn hier. Zelfs voor een echo kan ik hier terecht. Zo anders dan in mijn vorige woonplaats. Ik ga Brabant steeds meer waarderen.

.

Gelukkig dat het beter gaat

Geplaatst

Nou meneer heeft heel veel Spijt en gaat niet meer drinken 🤨

heb hem laten weten dat ik er klaar mee ben. liegen ,doen alsof ik gek ben. Dat ik me heel eenzaam voel zo En dat ik hem nu niet meer help hij moet het zelf doen omdat  ik meer op mezelf ga letten.

Heb hem 2 opties gegeven 

1 de deur uit 

2 stoppen met drinke de kliniek bellen en gesprek met mij z’n dochter en ex partner 

Geplaatst

@Kaatjemama spijt is mooi, nou dus ander gedrag aanleren. Het belangrijkste vond je volgens mij dat hij erover loog, toch? Kun je daar een afspraak met hem over maken? Want laten we eerlijk zijn, terugvallen gebeurt. Als je kunt afspreken dat hij het eerlijk zegt en jij dan niet hels wordt, maar het samen weer oppakt, helpt dat misschien meer? Naast dat hij er vast hulp bij nodig heeft, bij het stoppen an sich.

Geplaatst

Dank je @QuinnWe hebben gepraat en hij heeft enorme spijt en zit ook nu echt in dat hij niet 1 drankje kan doen en echt moet stoppen hij zegt dat hij morgen contact op neemt met z’n behandelaar. Hij begint nu te praten over de verleidingen en moeilijke momenten. En stelde gelijk voor om met een feestdag in ons dorp een lastige weg te gaan naar hotel ergens om te gaan fietsen hij wil misschien ook zoiets als dit form zoeken maar ik wil hem niet hier natuurlijk 😅

Geplaatst

Hé, ik vroeg net naar je. Maar dit klinkt inderdaad als een eyeopener voor hem, fijn. Blijf samen praten, open en eerlijk, over de verleidingen en de drank en de moeilijke momenten. Ook die van jou. Als je samen wilt, dan moet het kunnen lukken.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...