Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Texel is wel ongeveer één van mijn meest favoriete plekken. In Zweden ben ik ook nooit geweest. Ik ga mijn dochter bezoeken die daar dan is. Wij hebben een Airbnb gehuurd. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s @LikaBen vorig jaar voor het eerst op Texel geweest gelijk verliefd op dat eilandje. leuk je dochter bezoeken 🥰
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Dag 197 Heb van me beste vriendin een foto van de vakantie gekregen een foto van hun uitzicht  met in het midden heel groot 2 bier vond het zelf best raar als je dat stuurt naar mensen die juist bewust niet meer willen drinken of ben ik dan te veel met me zelf bezig en egoïstisch. maar zal wel teveel met mezelf en de vakantie bezig zijn merk ook dat ik me vakantie aardig wil vol plannen das zelf bescherming denk ik Ook lekker ook nachtje Texel geboekt even met z’n 2 zonder kinderen gek op Texel Ook hier ben ik weer aan het plannen bang voor een verleiding of een dood moment te weinig dopamine en bang voor een kruiswoordpuzzel uurtje.das de rede natuurlijk dat ik nooit kan ontspannen wat ben altijd aan het zoeken jagen alles wat maar prikkels veroorzaakt. Wat zou het top zijn als ik dit bij me zelf zou kunnen veranderen en dat ik met de kerst periode gewoon een boek zit te lezen of iets creatiefs zit te doen met een bakje thee. Ik hoop hier op. 🌺   1 uur geleden bewerkt door Kaatjemama V
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden