renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 De laatste dag van de maand alweer
MaryArt Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
MaryArt Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Ja eindelijk zijn deze donkere maanden voorbij, bijna lente gelukkig! En er is nog geen draadje voor maart voor de droogstoppels zie ik. Weet iemand nog een leuke titel voor maart? 6 uur geleden bewerkt door MaryArt
MaryArt Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik heb zelf een draadje voor maart aangemaakt. Ik hoop dat jullie ermee accoord gaan en anders hoor ik het wel!
Fonny Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 57 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Goeiemorgen allemaal!
Freekie Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Mogguhhh, ik ging vroeg op bed en heb ook doorgeslapen maar vergeten de 'door-de-weekse-week' wekker goed in te stellen, dus die ging vanochtend om 5:50..maar ik zat al bijna aan mijn 8 uur slaap.. Dus hop eraf, koffie zetten Te twijfelen wat ik eerst ga doen.. Verschillende klusjes te doen.. Misschien eerst maar eens ontbijten bolletje reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei hub02: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 hub Mariosa 1 uur geleden zei hub02:
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen ☀️! Gisteren op mijn tweede stopdag uit eten geweest, geen probleem. Ik voel me goed en ga ervoor! Vandaag hopelijk een productief dagje. Goed geslapen, nu nog een paar bakken koffie en we kunnen er tegen aan. Kom maar op dag 3, ik lust je rauw! Fijne dag mensen! bolletje, rapilos, karin123 en 1 andere reageerden hierop 3 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 hub Mariosa Kaatje
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 19 minuten geleden zei Mariposa: Goedemorgen ☀️! Gisteren op mijn tweede stopdag uit eten geweest, geen probleem. Ik voel me goed en ga ervoor! Vandaag hopelijk een productief dagje. Goed geslapen, nu nog een paar bakken koffie en we kunnen er tegen aan. Kom maar op dag 3, ik lust je rauw! Fijne dag mensen! Wat knap zeg Mariposa reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen frummers. Even een bakje neerzetten hier. @Kaatjemama welkom hier. en Top @Mariposa... gaat goed zo, knap dat etentje zonder wijntje, zoiets is over het algemeen best een trigger, zeker in het begin... Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) @Kaatjemama @Yvonne Ach, zo knap is het mijn geval niet. Het is een mindset. Ik ben al jaren bezig met stoppen en schreef toevallig vorige week nog dat ik echt een keer flink op mijn bek moet gaan wil er iets veranderen. Be careful what you wish for. Ik ben dus van de week big time op mijn bek gegaan. Ik kan niet anders dan daar naar handelen. Het is goed, ik ga er voor de volle 100% voor. #dankbaarvoordezekans 3 uur geleden bewerkt door Mariposa bolletje reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeie morgen allemaal, Mariposa vallen (als het niet iedere dag) is niet erg, als je altijd maar weer opstaat🌹 Welkom Kaat.
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Begin van mijn groente en bloementuintje zoals aanbevolen door mijn psychiater Kaatjemama en karin123 reageerden hierop 2
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @renaldo61 Goed bezig, maar pas op! Moestuinieren werkt ook verslavend.
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het is te bedoeling om te relaxeren @Mariposa
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mijn honden 😀 karin123 reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen allemaal, Goed idee @renaldo61, een tuintje. dat helpt zeker te ontspannen en is een heerlijk tijdverdrijf straks even wat boodschappen op de fiets, want het gaat straks regenen dus moet ik snel zijn
IJsvogel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 hub Mariosa Kaatje IJsvogel Vandaag dag 1. Het gaat niet goed en ik blijf maar doorgaan met mezelf voor de gek houden. Elke ochtend voel ik me waardeloos, geen zin in de dag, en in de loop van de dag draait het om en in de avond denk ik weer dat het best kan. Ongelooflijk..... Ik zou mezelf toch wat meer moeten gunnen. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden Hoi IJsvogeltje. Je klinkt verslagen. Geef niet op, iedere dag niet gedronken is er 1 die je jezelf hebt gegund.
Kaatjemama Geplaatst 34 minuten geleden Rapport Geplaatst 34 minuten geleden Idd goed gezegd is iedere dag is er 1 niet opgeven probeer afleiding te zoeken ga bij iemand even langs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden