renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt
stroumfke Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt stroumfke goedemorgen iedereen gisteren niet gedronken lady jane en Yana reageerden hierop 2
Etty Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen lieve mensen, Ik hoop dat iedereen die ziek is of herstellend, of doodongelukkig, een goede dag heeft vandaag, zo ééntje die hoop en een beetje vertrouwen geeft voor de dagen die hierna komen. lady jane, Fonny, Spirit en 3 anderen reageerden hierop 3 3
Reacher Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Vriendschap kan veel verschil uitmaken @Etty. Het maakt niets goed, maar wel dragelijker?
Etty Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dat moet haast wel @Reacher. Als je het lef hebt op je slechtste momenten vriendschap toe te laten. Reacher, lady jane en Spirit reageerden hierop 3
Fonny Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei stroumfke: Dagpact: renaldo61 MaryArt stroumfke Fonny🌞 goedemorgen iedereen gisteren niet gedronken
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 23 minuten geleden zei Reacher: Vriendschap kan veel verschil uitmaken @Etty. Het maakt niets goed, maar wel dragelijker? Echt wel ja, vriendschap is wat mij nu overeind houdt. lady jane en Spirit reageerden hierop 2
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @Lika, dag 4 vandaag? Zonder snoepen en snaaien is het leven uiteindelijk fijner en zachter denk ik ❤️
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Morgen. Vriendschap? Best wel ja. Spirit en lady jane reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @Reacher vertel me eens hoe het met de kat is als je wilt? Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Geen achterdeuren ophouden, zelfs nu niet. Juist nu niet? Morgen @Marij Dagpact: renaldo61 MaryArt stroumfke Fonny🌞 Quinn Rosee en lady jane reageerden hierop 2
Rosee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen allemaal en zet m op witte muizen vandaag Yana reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Zei mijn opa altijd Yana reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen frummers, Een bakje Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt stroumfke Fonny🌞 Quinn Yvonne
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden goeiemooiemorgen frummers een rommelige nacht achter de rus slapen, wakker, dommelen, piekeren, lezen, fakirmatje, dommelen enz enz dat gaat komende nacht weer een mooie worden, en extra gewaardeerd Spirit reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden De poes voelt zich niet best, lijkt er meer last van te hebben nu het gehecht is. Goed in de gaten houden maar. lady jane reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt stroumfke Fonny🌞 Quinn Yvonne Reacher
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Kat is aan het herstellen, ze zeggen dat het dan eerst slechter wordt ❤️ Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik las ergens dat @Yanavan me had gedroomd en dat ze nauwelijks zag dat mijn haar een andere kleur had. Laat me je geruststellen: Het is goed zichtbaar hoor. 😁 Yana reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 minuten geleden zei Quinn: Kat is aan het herstellen, ze zeggen dat het dan eerst slechter wordt ❤️ thanks ♥️
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden