Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
Het is nog donker, maar dat zal niet lang meer duren. 
En zowaar: als de voorspellingen uitkomen krijgen we hier een dag vol zon. 
Na alle regen en sneeuw van de afgelopen dagen en weken zou dat wel even heel prettig zijn. 
Katten en hond hebben hun ochtendsnacks al naar binnen gepeuzeld, nu is het tijd voor een bakje... 

image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Enne, fijn je op het dagpact te zien staan @hub02

Geplaatst (bewerkt)

Morgen.

Koffie, krant, Brinta.

Ik rook achter elkaar door op het moment, in m'n eigen huis, dus het kan binnen, dat scheelt.

bewerkt door Quinn
Geplaatst
Zojuist zei Yvonne:

Graag gedaan @Quinn
Wanneer komt C weer thuis eigenlijk? 

Ik hoop dat je toch langzaam maar zeker wat minder last van jouw benen zult krijgen @stroumfke... 

maandag moet ik naar de huisdr

mijn psychiater zegt dat het slepen met mijn voeten het begin is van polyneuropathie maar dat dat nog kan verdwijnen als ik nuchter blijf

ik ga wel een sterkere pijnstiller vragen tegen de pijn want de gewone pijnstillers dafalgan bv helpen niet

en hopelijk beteren mijn benen terug door nuchter te blijven

Geplaatst
8 minuten geleden zei stroumfke:

ik ga wel een sterkere pijnstiller vragen tegen de pijn want de gewone pijnstillers dafalgan bv helpen niet

Is dat nou wel zo verstandig Stroumfke? Sterkere pijnstillers werken over het algemeen heel verslavend, het lijkt me niet dat je daar nou op zit te wachten.. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Yvonne:

Is dat nou wel zo verstandig Stroumfke? Sterkere pijnstillers werken over het algemeen heel verslavend, het lijkt me niet dat je daar nou op zit te wachten.. 

de psychiater wist niet of het spierpijn is of zenuwpijn

als het zenuwpijn is bestaat er medicatie die de pijn verzacht

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen. Ik ben er achtergekomen dat gevoelens/gedachten/emoties in mezelf die elkaar tegenspreken naast elkaar kunnen bestaan. Ik wist niet dat dat mocht. Voelt als een opluchting.

bewerkt door Rosee
Geplaatst

Leuke plaat @Reacher

Morgannn, Freeman! I'm a Free Man... 

Dat roep ik smorgens op mijn werk weleens.. 

Ik heb vandaag wat Klus werk op programma staan maar het begin is nog niet in zicht.. De bodem van mijn koffie thermoskan ook nog niet 🤩

Geplaatst

@Freekieeigenlijk over alles. Ik denk altijd dat je een keuze moet maken uit bepaalde emoties, maar dat hoeft helemaal niet. Ik mag ze gewoon allemaal hebben. Klinkt vast heel vaag wat ik nu schrijf haha.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...