renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
hub02 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hoi Renaldo, wil jij (of iemand anders) Hub02 erbij zetten op het dagpact? Het lukt mij niet, zonder dat het op een kruiswoordpuzzel gaat lijken. MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden DAGPACT: Renaldo61 hub02 MaryArt hub02 reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen frummers, Het is nog donker, maar dat zal niet lang meer duren. En zowaar: als de voorspellingen uitkomen krijgen we hier een dag vol zon. Na alle regen en sneeuw van de afgelopen dagen en weken zou dat wel even heel prettig zijn. Katten en hond hebben hun ochtendsnacks al naar binnen gepeuzeld, nu is het tijd voor een bakje... Enne, fijn je op het dagpact te zien staan @hub02.
Quinn Geplaatst 44 minuten geleden Rapport Geplaatst 44 minuten geleden (bewerkt) Morgen. Koffie, krant, Brinta. Ik rook achter elkaar door op het moment, in m'n eigen huis, dus het kan binnen, dat scheelt. 38 minuten geleden bewerkt door Quinn
Yvonne Geplaatst 27 minuten geleden Rapport Geplaatst 27 minuten geleden Goedemorgen @Quinn, Top, nog even en dan heb je de eerste twee weken erop zitten....
Quinn Geplaatst 24 minuten geleden Rapport Geplaatst 24 minuten geleden Kwestie van strak volhouden hè @Yvonne Dank voor de koffie.
stroumfke Geplaatst 24 minuten geleden Rapport Geplaatst 24 minuten geleden elke ochtend is het de vraag in hoeverre ik nog last heb van mijn benen heb last van mijn benen door het drinken vandaag 17 dagen nuchter
Yvonne Geplaatst 20 minuten geleden Rapport Geplaatst 20 minuten geleden Graag gedaan @Quinn. Wanneer komt C weer thuis eigenlijk? Ik hoop dat je toch langzaam maar zeker wat minder last van jouw benen zult krijgen @stroumfke...
stroumfke Geplaatst 15 minuten geleden Rapport Geplaatst 15 minuten geleden Zojuist zei Yvonne: Graag gedaan @Quinn. Wanneer komt C weer thuis eigenlijk? Ik hoop dat je toch langzaam maar zeker wat minder last van jouw benen zult krijgen @stroumfke... maandag moet ik naar de huisdr mijn psychiater zegt dat het slepen met mijn voeten het begin is van polyneuropathie maar dat dat nog kan verdwijnen als ik nuchter blijf ik ga wel een sterkere pijnstiller vragen tegen de pijn want de gewone pijnstillers dafalgan bv helpen niet en hopelijk beteren mijn benen terug door nuchter te blijven
Yvonne Geplaatst 5 minuten geleden Rapport Geplaatst 5 minuten geleden 8 minuten geleden zei stroumfke: ik ga wel een sterkere pijnstiller vragen tegen de pijn want de gewone pijnstillers dafalgan bv helpen niet Is dat nou wel zo verstandig Stroumfke? Sterkere pijnstillers werken over het algemeen heel verslavend, het lijkt me niet dat je daar nou op zit te wachten..
stroumfke Geplaatst 3 minuten geleden Rapport Geplaatst 3 minuten geleden 1 minuut geleden zei Yvonne: Is dat nou wel zo verstandig Stroumfke? Sterkere pijnstillers werken over het algemeen heel verslavend, het lijkt me niet dat je daar nou op zit te wachten.. de psychiater wist niet of het spierpijn is of zenuwpijn als het zenuwpijn is bestaat er medicatie die de pijn verzacht
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden