renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
Fonny Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 uur geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen frummers, Als de verwachting uitkomt krijgen we hier een dag vol regen, maar ach, alles beter dan die gladheid. En eindelijk zijn ook de allerlaatste sneeuwhoopjes gesmolten inmiddels. Ik zal weinig thuis zijn vandaag, dus snel maar aan de slag. Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Yvonne
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) En even twee bakjes Groningse koffie neerzetten voor @Quinn en @hub02 Top mannen, volhouden!!!! .. 4 uur geleden bewerkt door Yvonne lady jane, Spirit en bolletje reageerden hierop 1 2
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dank voor de koffie @Yvonne, maar ik toch eerst m'n bed maar weer in. Geen reden om nu wakker te zijn.
hub02 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) @Yvonne Ben al op dag 3 (vannacht even) voor de bijl gegaan. Vandaag wordt in ieder geval een verder nuchtere dag. Jouw koffie is altijd goed. 4 uur geleden bewerkt door hub02
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden goeiemooiemorgen frummers is dat nou Ai @Yvonne ? kunst op een koffietje.
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Mogge! Even om aan te kondigen dat ik een nieuwe stap ga nemen in het overwinnen van mijn telefoonverslaving: ik ga het forum (inloggegevens bedoel ik) van de telefoon halen. Dus alleen nog bereikbaar op tablet en computer. Ik ga hier dus minder vaak komen, met name niet meer onder werktijd, want ik zit mezelf af te leiden de hele dag. Het wordt gewoon een klucht. In de tussentijd blijf ik netjes droog 💪🏻 Spirit, Lonster1, lady jane en 1 andere reageerden hierop 3 1
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Wijs besluit @bumperjim. Ook ik ga minderen hier. Het is tijdrovend. Het is verslavend echt .
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Vandaag ga ik er een actieve dag van maken 1 dagje niksen gisteren was voldoende. Het paarse huispak maakt plaats voor echte kleding. Eerst nu een ontbijtje maken voor mezelf en daarna gaan de stoute schoenen weer aan voor een wandeling met mijn viervoeter. Fijne dag allemaal!
Lonster1 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zo doe ik dat ook; alleen op de laptop inloggen. Scheelt je inderdaad veel verslavingstijd. En als je er echt wilt minderen ga je gewoon op iemand schelden en schuttingtaal gebruiken. Dan zorgen wij er wel voor dat je wordt geband. Spirit en karin123 reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik zag inderdaad al veel sterretjes in mijn teksten. Wie heeft me gemeld? Wil er heus wel op letten als iemand er aanstaan aan neemt, maar het glipt me er snel weer doorheen. Koffie en straks een lunch afspraak.
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 15 minuten geleden zei Quinn: Ik zag inderdaad al veel sterretjes in mijn teksten. Wie heeft me gemeld? Wil er heus wel op letten als iemand er aanstaan aan neemt, maar het glipt me er snel weer doorheen. Koffie en straks een lunch afspraak. Ach kom nou. Je mag schrijven hier wat je wilt @Quinn. Anderen kwetsen dat vind ik veel erger en dat is 3 weken geleden een keer gebeurd. Was precies nog voor jou tijd. Die persoon heb ik gerapporteerd. Heb er overigens nachten wakker van gelegen. De bedoeling hier is dat het helpend is. Niet om elkaar af te zijken. Veel plezier bij je lunchafspraak
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden