Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei hub02: Ik dank jou/jullie voor de hulp die ik hier gratis krijg. Ik zal dit nooit toegeven, maar ik heb er enorm veel steun aan. grappig
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 minuten geleden zei Yana: grappig Ja, en ook jouw openheid heeft me wel geraakt. Hoe is het nu met je?
Yana Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Geplaatst 46 minuten geleden Alcohol is op dit moment geen probleem, ik drink niet. Bijna niets kunnen al vijf maanden, bijna permanent op bed, dat vind ik moeilijk. Ik balanceer tussen hoop (longcovid is neuroplastisch, er is niet echt iets kapot in mijn lichaam, ik kan en zal genezen en weer voluit leven en daar doe ik alles voor wat ik kan verzinnen) en wanhoop (zoveel mensen zijn al jaren ziek, ik word ook vast nooit meer beter). En ook: wat heeft het allemaal voor zin, dood ga ik toch, wat een gedoe het leven. Maar ook: Gisteren was ik een uurtje als vanouds zo blij, zingend, dansend, grote smile op mijn gezicht. Die vreugde borrelt gewoon op, dan maakt het me geen bal uit of het zin heeft maar vier ik gewoon het leven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden