Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
15 minuten geleden zei Musashi:

dus ze weet niet dat het kermis is.

Daar gaat ze, vrees ik, achter komen als de vriendinnen weer beter zijn. Geen gemaar....gewoon niet niet niet... Jij gaat je naam eer aandoen. Rust in je hoofd en gaan...zwaardheilige.🍀

Geplaatst
29 minuten geleden zei IJsvogel:

Goeiemorgen, mooi dagje, ik ga een klompenpad lopen. Eind van de middag loop ik risico, zoon is weg en vrienden gaan borrelen. Ik twijfel tussen niet gaan of 0.0 nemen....

eerst dat pad maar eens lopen, het is er prachtig weer voor
en dan zie je vanzelf wel wat je wilt en/of aankunt. veel genot voorlopig!

Geplaatst
1 uur geleden zei Yana:

@Rosee, ik weet dat je me getagd hebt, dat ik er niet op reageer komt omdat ik echt niet weet wat ik erop moet zeggen. Ik begrijp je en ik vind je lief ❤️

Dat geldt andersom ook lieve @Yana. En ik kan me zo goed voorstellen  dat jij nu bij heel veel dingen denkt: waar maken jullie je in godsnaam druk om, wees blij dat je gezond bent. :heart:

Geplaatst

Een hele goede morgen allemaal,

Wat een prachtige dag vandaag.

ben voornemens om niet teveel te doen vandaag

@Spirit, ik heb het al vaker ter sprake gebracht ; Ben jij nou ooit wel eens naar de huisarts geweest voor die verstuiking ??
Krijg steeds de indruk van niet, terwijl dat wel heel belangrijk is natuurlijk
Sorry. als ik me gedraag als een wijsneus, maar ben daar gewoon bezorgd om

Geplaatst
6 minuten geleden zei rapilos:

ben voornemens om niet teveel te doen vandaag

Hee, dat klinkt anders dan al die klusjes die altijd moeten. ^_^

Ik heb net geluisterd naar een interview met Jeanneke Scholtens bij de interviewpodcast Het Uur. Zij was net zo'n drinker als ik: 1 fles wijn per dag en in het weekend wat meer en is 6 jaar gestopt. Zij heeft een filosofische invalshoek en is als futurologe bezig met de toekomst. De vraag over waar je de roes en de ontspanning vindt als je niet meer drinkt, over gezondheid, over het belang van lummelen... een lekker rustig interview.

Ondertussen heb ik de afwas gedaan en wat opgeruimd. Het is heerlijk weer dus hop, hop, naar buiten.

Fijne zaterdag!

Geplaatst
4 uur geleden zei Moeps:

@Spirit Je stuitert in slechts een paar uur tijd het hele forum over van provocerend naar euforisch na een gezellig avondje Brabantse humor, daarna een zielig hypochondrisch hoopje mens en dan ook nog weer even flink boos op nu weer die stomme Brabanders in een zwembad....

Ik heb dit gestuiter de afgelopen weken al wel vaker weer gemerkt...

Ik weet niet wat er allemaal gebeurt, maar je reageert op een manier die me doet denken aan andere tijden, toen je nog wel dronk. Ik hoop dat ik het mis heb.

Ik drink geen druppel meer. Ik kan alleen mijn rust niet vinden. Ik mankeer ook niets, maar nu ik niet meer drink is die hypochondrie weer teruggekomen. Daar heb ik mijn hele leven al last van. Ook de paniekaanvallen had ik als puber al. NEE, IK DRINK GEEN DRUPPEL MOEPS.

Geplaatst

Vandaag maak ik er een relexxe dag van. Sterrenhemel aan en op bed tv kijken. Als ik dat zat ben, ga ik nog even een wandeling in de zon maken. Mijn emmertje is vol. De dood van mijn nichtje ben ik nog aan het verwerken. Dat heeft me erg aangegrepen. Nog speciaal een feyenoordlied opgenomen. Natuurlijk ben ik het hele gebeuren van mijn vriend ook nog niet vergeten. Heb natuurlijk flink in angst gezeten. Net nog even met de andere buurman ( die zijn rijbewijs voor een aantal maanden kwijt is) een verhelderend gesprek gehad. Hij is ervan geschrokken en is er niet trots op, maar vind het wel terrecht. Dat van mijn vriend wist hij nog niet, dus ook maar even verteld over de misser van mijn vriend. Daar schrok hij van. Ik denk dat beiden hun lesje wel hebben geleerd. 14 januari carnaval. Dan mag je 3 dagen overal bezopen rondlopen in rare kledij. Het zal wel ;)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...