renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hier zit een zielig hoopje mens. Ik maak me nog steeds veel zorgen om mijn linkerbeen. Soms lijkt het wel of dat been er maar bij zwabbert. Sinds de verstuiking is het er niet beter op geworden. Net weer een paniekaanval gehad en ik wil eigenlijk naar een HAP. Ik voel ook bobbels. Ben helemaal in paniek.
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ga m'n eigen HAP bellen. Daar ben ik bekend en gaat de informatie meteen door naar mijn HA. Verdorie
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Veel sterkte @Spirit en hopelijk is het niets ernstig
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 27 minuten geleden zei Spirit: Hier zit een zielig hoopje mens. Ik maak me nog steeds veel zorgen om mijn linkerbeen. Soms lijkt het wel of dat been er maar bij zwabbert. Sinds de verstuiking is het er niet beter op geworden. Net weer een paniekaanval gehad en ik wil eigenlijk naar een HAP. Ik voel ook bobbels. Ben helemaal in paniek. Mijn psychiater en hulpverleners van Hestia vermoeden dat ik zelfmoord wil plegen.
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Terwijl ik nooit zelfmoordneigingen heb geuit en zeker nog nooit een zelfmoordpoging ondernomen heb.
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hoe komen ze daarbij @renaldo61? Dat weet jij toch zelf het beste?
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: renaldo61 Quinn Omdat ik het beloofd heb. lady jane, Spirit en bumperjim reageerden hierop 3
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden De HAP even gebeld. Een aardige mevrouw wist me op afstand wat rustiger te krijgen. Echt spoed is mijn been natuurlijk niet, maar het slechte slapen van de laatste tijd, gaat zijn tol eisen. Ik merk dat ik me erger aan mensen. Echt, het is toch wel een cultuurschok iedere keer weer. Mensen die niet groeten, mensen die zich ongevraagd met mij gaan bemoeien. Dat had ik dus gisteren ook weer. Het was niet alleen dat ene mens, nee, in het zwembad begon er ook nog een ander mens zich met mij bemoeien. Ik drukte 2 knoppen in om het bubbelbad en de stroming in werking te zetten. Iedere badgast is daar vrij in, dus was ik ook maar zo vrij. DAT IS NIET DE BEDOELING! werd er naar mij geschreeuwd. Als het nou iemand van het personeel was, dan had ik daar nog braaf naar geluisterd, maar zomaar zo'n bemoeimens luister ik niet naar. Dat moet ik toch zelf weten? Kijk, daar kan ik dus heel slecht tegen.
Marij Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Wat staat er vandaag op de planning Spirit? ik ga rustig opstaan en naar het vliegveld! Fijne dag, tot later! karin123, MaryArt en lady jane reageerden hierop 3
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 16 minuten geleden zei Marij: Wat staat er vandaag op de planning Spirit? ik ga rustig opstaan en naar het vliegveld! Fijne dag, tot later! Fijne dag. Normaal sta ik nu ook rustig op, maar ik ga nu lekker terug naar bed!
Moeps Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) @Spirit Je stuitert in slechts een paar uur tijd het hele forum over van provocerend naar euforisch na een gezellig avondje Brabantse humor, daarna een zielig hypochondrisch hoopje mens en dan ook nog weer even flink boos op nu weer die stomme Brabanders in een zwembad.... Ik heb dit gestuiter de afgelopen weken al wel vaker weer gemerkt... Ik weet niet wat er allemaal gebeurt, maar je reageert op een manier die me doet denken aan andere tijden, toen je nog wel dronk. Ik hoop dat ik het mis heb. 2 uur geleden bewerkt door Moeps MaryArt en Yana reageerden hierop 2
Etty Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen, Onze werkkamer staat vol met dozen die partner 'nog moet uitzoeken'. We hebben na de verhuizing weinig bergruimte meer, en deze dozen kwamen uit de nalatenschap van zijn ouders die de afgelopen twee jaar zijn overleden. Hij wil het uiteraard zorgvuldig doen, dat uitzoeken, als hij 'een keer tijd heeft' en ik wil er geen druk op zetten. Maar ik erger me dood aan de benauwende omgeving waar ik dagelijks uren doorbreng. Mijn voorstel om tijdelijk opslag te huren tot hij er aan toe is stuitte eerst op tegenstand, alsof het een dreigement was, maar na een onderzoekje naar de kosten (die zijn te dragen) vindt hij het wel een bevrijdend idee: het is nu helemaal up to him en niet omdat ik het graag zou willen terwijl hij er helemaal geen zin in heeft. Het zal op pure intrinsieke motivatie gaan gebeuren. Of niet, mij maakt het niet uit. Een fijne werkruimte is me wel ongeveer 25 euro per maand waard. We besparen toch al een veelvoud ervan door niet te drinken. MaryArt reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Rosee, ik weet dat je me getagd hebt, dat ik er niet op reageer komt omdat ik echt niet weet wat ik erop moet zeggen. Ik begrijp je en ik vind je lief ❤️
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei Quinn: Dagpact: renaldo61 Quinn Omdat ik het beloofd heb. Hoi! 😃 Aan wie heb je het beloofd?
Reacher Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden Gisteren met koorts, hoofdpijn en draaierigheid gaan slapen en nu.. gaat het iets beter. Hoe gaat het met jou @Yana?
Yana Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden Niet goed @Reacher, ik breng 24 uur per dag op bed door en ervaar de naarste sensaties uit m'n leven. Ik vind het moeilijk om de wanhoop buiten de deur te houden. Dankjewel dat je er naar vraagt.
Musashi Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden Dagpact: renaldo61 Quinn MaryArt Musashi Het enige dat ik zeker weet, is deze wat (niet). De hoe is nog niet helemaal duidelijk, maar ik vertrouw er op dat dit nog komt. Simpel eigenlijk ook, gewoon niet doen, whatever happens today. Het scheelt wel dat de vriendinnen van mn dochter ziek waren gisteren, dus ze weet niet dat het kermis is. Mss gewoon houden zo, gebaren van kromme haas. 😅
Reacher Geplaatst 44 minuten geleden Rapport Geplaatst 44 minuten geleden 5 minuten geleden zei Yana: Niet goed @Reacher, ik breng 24 uur per dag op bed door en ervaar de naarste sensaties uit m'n leven. Ik vind het moeilijk om de wanhoop buiten de deur te houden. Dankjewel dat je er naar vraagt. That sucks! Zullen we vandaag samen een fort maken onder de dekens? Dan zijn we er vandaag gewoon even niet. Yana reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 43 minuten geleden Rapport Geplaatst 43 minuten geleden Goedemorgen frummers, Gisteren een dag hoofdpijn, spierpijn en dat soort dingen, maar ik heb goed geslapen en ben klaar voor een dagje klusjes doen die zijn blijven liggen. Maar ach, dan net een telefoontje, dus we krijgen straks gezellig visite, de klusjes eten geen brood en kunnen wel wachten tot morgen... Nu maar snel zorgen dat ik in de kleren kom dus. Wat fijn @Reacher en @Quinn hier weer te zien... echt fijn. @Spirit, je bent dus niet een paar dagen richting Rotterdam gegaan, jammer het had misschien wat rust kunnen brengen bij je. Kijk uit voor jezelf, want het gaat niet goed zo meis. Wat ellendig toch @Yana, wat had ik gehoopt dat het hertstel door zou zetten... ik denk aan je hoor. Heb je aan de psych gevraagd waarom zij denkt dat jij zelfmoord wilt plegen @renaldo61? Want ik kan me indenken dat je er heel raar van staat te kijken.... En ik hoop dat jij je snel weer helemaal goed zult voelen @Reacher... Nu snel naar boven en aan de slag... Yana en Reacher reageerden hierop 1 1
Yvonne Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Geplaatst 42 minuten geleden Dagpact: renaldo61 Quinn MaryArt Musashi Yvonne
Reacher Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Geplaatst 42 minuten geleden De focus op niet drinken @Musashi. En wat daarvoor nodig is. Succes! Musashi reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden