renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hier zit een zielig hoopje mens. Ik maak me nog steeds veel zorgen om mijn linkerbeen. Soms lijkt het wel of dat been er maar bij zwabbert. Sinds de verstuiking is het er niet beter op geworden. Net weer een paniekaanval gehad en ik wil eigenlijk naar een HAP. Ik voel ook bobbels. Ben helemaal in paniek.
Spirit Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden Ga m'n eigen HAP bellen. Daar ben ik bekend en gaat de informatie meteen door naar mijn HA. Verdorie
renaldo61 Geplaatst 56 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Veel sterkte @Spirit en hopelijk is het niets ernstig
renaldo61 Geplaatst 54 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 54 minuten geleden 27 minuten geleden zei Spirit: Hier zit een zielig hoopje mens. Ik maak me nog steeds veel zorgen om mijn linkerbeen. Soms lijkt het wel of dat been er maar bij zwabbert. Sinds de verstuiking is het er niet beter op geworden. Net weer een paniekaanval gehad en ik wil eigenlijk naar een HAP. Ik voel ook bobbels. Ben helemaal in paniek. Mijn psychiater en hulpverleners van Hestia vermoeden dat ik zelfmoord wil plegen.
renaldo61 Geplaatst 53 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 53 minuten geleden Terwijl ik nooit zelfmoordneigingen heb geuit en zeker nog nooit een zelfmoordpoging ondernomen heb.
renaldo61 Geplaatst 52 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 52 minuten geleden Ook geen zelfbeschadiging.
Spirit Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden Hoe komen ze daarbij @renaldo61? Dat weet jij toch zelf het beste?
Quinn Geplaatst 17 minuten geleden Rapport Geplaatst 17 minuten geleden Dagpact: renaldo61 Quinn Omdat ik het beloofd heb.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden