Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 15 uur geleden zei Spud: Om even terug te komen op mijn punt van 2 februari. Heeft Renaldo al een uitnodiging gehad om ook over zijn drankmisbruik verleden te mogen praten? Ik kan niet zoveel met een like namelijk en ga ervanuit dat Renaldo het leuk vond dat ik dat zei. Maar nu ik vriendelijk te horen heb gekregen dat ik dat mag en andere ook. Lees ik ook graag de verhalen van anderen terug en jullie reacties daarop. Jep, ik geloof het nog niet echt, dus blijf het op de voet volgen. Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. Ik geloof niet dat mensen hier niet mogen vertellen over hun drankverleden, dat gebeurt gewoon met regelmaat. Renaldo heeft met regelmaat geschreven over zijn drankverleden, niks mis mee. (uhm niks mis met het feit dat hij erover schrijft uiteraard) Sowieso wat je een paar dagen geleden als een soort aanklacht tegen velen hier op het forum schreef verbaast mij. Nog buiten het feit dat ik eigenlijk niet weet tegen wie je nou precies ageerde... Sorry Spud, maar wij zitten blijkbaar op totaal verschillende golflengtes. Yana en lady jane reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Twas mij ook volledig onduidelijk maar sommigen doen dat expres, want dan kan je wat schrijven wat je achteraf nooit geschreven hebt 🤣 In dat geval doe ik wel meteen alsof het nooit geschreven is en wals ik er wel overheen met een ander, nietszeggend onderwerp.
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 3 uur geleden zei bumperjim: Hoe was ie? Indrukwekkend. Ook om de kant van de Russen te zien. Vreselijk hoe ze als kind al geïndoctrineerd worden en worden gedwongen om kanonnenvoer te worden. Lonster1 en bumperjim reageerden hierop 2
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Ik heb hetzelfde als Yvonne, ik begrijp totaal de aanklachten van @Spudniet. Er moet ook nog ergens een topic zijn met schaamtevolle momenten uit je drankverleden, daar ben ik zelf ook weleens met de billen bloot gegaan. 2 uur geleden bewerkt door Yana
brazer Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Yana klopt, staat onder thema's, ik heb hem even omhoog gehaald
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden