knakker Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Volle maan vandaag. Sneeuwmaan. Ik lees het spirituele effect op internet: Hij moedigt aan om los te laten wat zwaar of achterhaald voelt, en ruimte te maken voor vernieuwing en zachte nieuwe beginnen. Nou, dat moedig ik ook aan. Ook bij andere maanstanden overigens. In elk geval een uitgelezen moment om met de drank te stoppen, mensen. Of met andere dwangmatigheden. Je hebt bijvoorbeeld mensen die meteen hun telefoon pakken als ze wakker zijn. *logt snel uit* 3 uur geleden bewerkt door knakker Spirit en MaryArt reageerden hierop 1 1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 29 minuten geleden zei knakker: Je hebt bijvoorbeeld mensen die meteen hun telefoon pakken als ze wakker zijn. *logt snel uit* Myep dat wordt the thema van februari wat mij betreft, want januari is 1 grote schermbinge geweest
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik denk dat ik voor de telefoon en de tablet gewoon dezelfde taktiek ga toepassen als voor de alcohol. "Niet in huis halen", daarvoor is het te laat maar gewoon uit de buurt houden. De telefoon in mn jaszak laten zitten en de tablet ergens in een la of zo. Dat ik ze niet gedachtenloos pak. Want dat is hoe het gebeurt: gedachtenloos. Als ik erg lucide ben, zoals vaak maandagochtend, dan lukt het om er af te blijven, maar zo gauw ik een beetje "in mn hoofd" bezig ben dan is de beer los. En dat in mn hoofd komt dan denk ik juist weer DOORDAT ik teveel scroll en daardoor mentaal vermoeid raak. Dus. En nu gaat de telefoon weer ff helemaal weg 😁
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen deze vreselijke morgen. Covid heeft m'n zenuwstelsel zo overhoop gegooid, ik lig al uren te worstelen met een lijf vol hevige stress alsof ik op het stopcontact ben aangesloten. Zo vreselijk naar. Er zijn ook al een paar weken geweest dat dat weg was, dus het kán wel maar ik kan zelf de knop niet vinden. Ontspannings- en ademhalingsoefeningen, me voorhouden dat ik veilig ben, oefeningen om de nervus vagus te stimuleren... het helpt allemaal niet. Etty reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden Je hebt het goed te pakken @Yana.Als jij klaagt is het ook echt waar. Ik wens je heel veel liefs en beterschap. Dit klinkt vreselijk
Marij Geplaatst 33 minuten geleden Rapport Geplaatst 33 minuten geleden Goedemorgen, en sterkte Yana met hopelijk wel een beetje ‘rust’ voelen vandaag ergens
Spirit Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden Het was echt even ontspannend om met mijn schoondochter naar de sauna te gaan. Zo leer je elkaar wat beter kennen. Voor haar ook een uitdaging om met haar schoonmoeder op stap te gaan . Het was gelukkig een niet al te grote welness maar met een beslagen bril met mijn kippige ogen in een paars fluffypak moet toch wel een bezienswaardigheid geweest zijn. Gelukkig ben ik op een leeftijd gekomen dat ik overal maling aan heb . ik zag de mensen wel smoezen tegen elkaar. In brabant doen ze dat zo. Die zijn niet zo recht voor de raap. Wijzen doen ze dan net nog niet, maar ik hou niet van gesmoes. Zeg het dan gewoon. Dus 2 rotterdammers in een Wellness was wel even een cultuurschok..
Spirit Geplaatst 27 minuten geleden Rapport Geplaatst 27 minuten geleden 2 uur geleden zei bumperjim: Myep dat wordt the thema van februari wat mij betreft, want januari is 1 grote schermbinge geweest O, zit al vanaf zes uur op een klein schermpje te turen met dubbele beglazing. Ik ga thee zetten
Yvonne Geplaatst 24 minuten geleden Rapport Geplaatst 24 minuten geleden Goedemorgen frummers. Even een bakje neerzetten hier. Buiten is het guur, al dagen geen zon gezien maar wel veel sneeuw en gladde toestanden, ben er wel klaar mee onderhand. Maar als ik de weersvooruitzichten lees gaat het ergste nog komen... oké dan, ooit wordt het wel weer voorjaar. Maar ik mag niet klagen: inmiddels kan ik wel de hond weer uitlaten zonden bang te zijn mijn botten te breken: er is inmiddels genoeg 'loopgebied' sneeuw- en ijsvrij geraakt. Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Yvonne
Yvonne Geplaatst 19 minuten geleden Rapport Geplaatst 19 minuten geleden Och @Yana, wat een ellende toch, kan me zo goed indenken dat je er moedeloos van wordt. Ik hoop zo dat je snel weer een heel stuk op gaat knappen. En ik las dat ook @Lika het behoorlijk te pakken heeft (gehad).... hopelijk ben je inmiddels echt aan het opknappen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden