knakker Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Volle maan vandaag. Sneeuwmaan. Ik lees het spirituele effect op internet: Hij moedigt aan om los te laten wat zwaar of achterhaald voelt, en ruimte te maken voor vernieuwing en zachte nieuwe beginnen. Nou, dat moedig ik ook aan. Ook bij andere maanstanden overigens. In elk geval een uitgelezen moment om met de drank te stoppen, mensen. Of met andere dwangmatigheden. Je hebt bijvoorbeeld mensen die meteen hun telefoon pakken als ze wakker zijn. *logt snel uit* 2 uur geleden bewerkt door knakker MaryArt en Spirit reageerden hierop 1 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 29 minuten geleden zei knakker: Je hebt bijvoorbeeld mensen die meteen hun telefoon pakken als ze wakker zijn. *logt snel uit* Myep dat wordt the thema van februari wat mij betreft, want januari is 1 grote schermbinge geweest
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
bumperjim Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Geplaatst 42 minuten geleden Ik denk dat ik voor de telefoon en de tablet gewoon dezelfde taktiek ga toepassen als voor de alcohol. "Niet in huis halen", daarvoor is het te laat maar gewoon uit de buurt houden. De telefoon in mn jaszak laten zitten en de tablet ergens in een la of zo. Dat ik ze niet gedachtenloos pak. Want dat is hoe het gebeurt: gedachtenloos. Als ik erg lucide ben, zoals vaak maandagochtend, dan lukt het om er af te blijven, maar zo gauw ik een beetje "in mn hoofd" bezig ben dan is de beer los. En dat in mn hoofd komt dan denk ik juist weer DOORDAT ik teveel scroll en daardoor mentaal vermoeid raak. Dus. En nu gaat de telefoon weer ff helemaal weg 😁
Yana Geplaatst 37 minuten geleden Rapport Geplaatst 37 minuten geleden Goedemorgen deze vreselijke morgen. Covid heeft m'n zenuwstelsel zo overhoop gegooid, ik lig al uren te worstelen met een lijf vol hevige stress alsof ik op het stopcontact ben aangesloten. Zo vreselijk naar. Er zijn ook al een paar weken geweest dat dat weg was, dus het kán wel maar ik kan zelf de knop niet vinden. Ontspannings- en ademhalingsoefeningen, me voorhouden dat ik veilig ben, oefeningen om de nervus vagus te stimuleren... het helpt allemaal niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden