renaldo61 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goeiemorgen allemaal, Gisteren is mijn ooglidcorrectie gedaan! Het viel me alles mee maar het blijft toch altijd spannend in de aanloop er naar toe. Ik was al een week lang aan het hamsteren geslagen want je kunt de eerste 3 dagen niet veel omdat je elk uur 10 minuten moet koelen. Dat gaat op heel ludieke wijze. Twee boterhamzakjes gevuld met doperwten in de vriezer en die stop je ergens in want het mag niet direct op de huid ivm bevriezings verschijnselen. Ik doe ze in sportsokjes en daarover een haarband zodat ze op hun plek blijven liggen. Dit 3 dagen lang en dan hoeft het nog maar 3 x per dag. Over een week mogen de hechtingen eruit en dan is het leed geleden. Daarna duurt het nog even voor je weer aantoonbaar bent en je moet het heel rustig aan doen. De sportschool zit er voorlopig even niet in ivm met druk op je ogen en daardoor blauwe plekken. Nou dat hebben we ook weer gehad, weer een ervaring rijker. Er is 2.3 cm. van elk ooglid afgesneden en dat was volgens de chirurg best veel. Ik leefde al een tijd met halve rolluiken voor mijn ogen. Momentum, karin123, Spirit en 1 andere reageerden hierop 4
bumperjim Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Wow wat een avontuur! Veel sterkte deze week! MaryArt reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 30 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞
Freekie Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen, beterschap @MaryArt MaryArt reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Veel en snel beterschap @MaryArt MaryArt reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Had je niet beter wasknijpers kunnen gebruiken MaryAn? Goeie morgen jongelui. Spirit, Fonny en MaryArt reageerden hierop 3
Marij Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden @MaryArt fijn dat het achter de rug is ! MaryArt reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden goeiemooiemorgen frummers @MaryArt best eng allemaal, dat ze er 2 tegelijk doen ook. Heb je napijn gehad? Of nog? Hert is kwetsbaar gebied he. straks weer 2 sprankelende ogen in de spiegel! Spirit en MaryArt reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden @lady jane Het is de normale gang van zaken dat ze er 2 tegelijk doen, anders dan bij een staaroperatie. Daar zit een paar weken tussen omdat je zicht dan slecht is. Dat is hierbij niet het geval. Ik kon meteen weer helder zien gelukkig. Napijn viel heel erg mee, 2 paracetamol van tevoren en 2 voor het slapen gaan. Nu voel ik er praktisch niets meer van. Ja straks idd weer met een wat opener blik de wereld in! lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Fijn hoor, het klinkt als een fluitje van een (paar) cent(en) Mijn vriendin heeft 2 jaar geleden een staaroperatie gehad aan 2 ogen en ook dat viel zo mee. Waarschijnlijk zijn ze zo bedreven geraakt dat het risico minder is dan vroeger? Over slecht zicht heb ik haar niet gehoord, we hebben haar ook een paar dagen niet gezien dus hoe ze thuis rondscharrelde? geen idee. Maar ze is blij dat ze het gedaan heeft. gelukkig. En die andere van de oogleden idem dito. MaryArt reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedemorgen! ☀️ Wat zal het een opluchting voor je zijn @MaryArt, beterschap! MaryArt reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen frummers. Fijn dat het achter de rug is @MaryArt, rustig aan dan nu maar even. Een bakje neerzetten hier en dan snel aan de slag, ik ben laat vandaag, slecht/weinig geslapen, vervelend 😐 Fonny en MaryArt reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Yvonne
karin123 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden @MaryArt mooi! Goed gedaan. Daar zul je heel blij mee zijn straks.👍 MaryArt reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Moest vanmorgen aan @Spirit denken toen ik me versliep. Ik had ook een afspraak met een monteur en schrok pas om 9 uur wakker. Gelukkig kwam hij pas om half elf, was bang dat ik ook de bel niet had gehoord. Maar ik was niet voluit aan het zingen en spelen, dat scheelt natuurlijk wel. Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Wat een ervaring @MaryArt.Gelukkig is het achter de rug. Nu nog even wat vervelende dagen om te herstellen en dan gaat de wereld er heel anders voor je uitzien. Mijn oogleden zien er ook niet meer zo strak uit, maar daar heb ik ook de leeftijd wel voor . Sinds ik geen lenzen meer draag, heb ik er niet echt extreem last van, zoals jij het beschrijft. Voor de schoonheidsprijs hoef ik niet meer te gaan. MaryArt reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Al een paar dagen wat grenzeloos bezig. Zo heb gisterenochtend veel te ver gewandeld. In de middag weer te lang doorgespeeld en gezongen achter m'n keyboard, waardoor ik weer last kreeg van m'n schouders. Plus m'n accordeon nog tussendoor. Ik vergeet dan ook te eten, als ik in zo'n bui ben. Als lunch een stuk taart. Vandaag weer aan het bruine brood en andere gezonde dingen. Het was gisterenavond ook vrij hectisch, omdat om 18.30 de buurvrouw binnen kwam vallen. Mijn vriend was net thuis. Allerlei vragen over de auto van haar pamperzoontje. Die kan ze maar niet loslaten en is inmiddels volwassen. Ondertussen hebben pamperzoon en vriend allang telefonisch contact met elkaar en is het autoprobleem opgelost. Ondertussen de buuf maar kwekken. Druk, druk druk. Werkte enorm op mijn zenuwen en om 20.00 een kant en klaar maaltijd gegeten. Nooit meer dus!!! Ziek van geworden. Vanavond dus maar een gezonde maaltijd!!
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Het gaat me helemaal niet goed. Mijn moreel is weer eens naar een absoluut dieptepunt gezakt.
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden "Ik voel me weer totaal onbelangrijk / wegwerppersoon in deze wereld. Dat iemand een gemaakte afspraak niet nakomt of verplaatst. Ok. Maar als mijn vertrouwens hulp dit tweemaal op een rij doet, ja dat doet me dan toch ernstige vragen stellen over mezelf. " Dit heb ik op wie is wie geplaatst.
MaryArt Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @Spirit Pas als je last van lichte hoofdpijn aan je voorhoofd krijgt zou ik stappen ondernemen. Eerder zou ik het niet doen.
MaryArt Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dat is idd niet leuk @renaldo61 maar laat je eigenwaarde niet afhangen van een ander! Die moet uit jezelf komen dan kan je ook niet meer teleurgesteld worden. Laat ze de kolere krijgen karin123 reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 42 minuten geleden zei renaldo61: "Ik voel me weer totaal onbelangrijk / wegwerppersoon in deze wereld. Dat iemand een gemaakte afspraak niet nakomt of verplaatst. Ok. Maar als mijn vertrouwens hulp dit tweemaal op een rij doet, ja dat doet me dan toch ernstige vragen stellen over mezelf. " Dit heb ik op wie is wie geplaatst. Vergeef me mijn geheugen @renaldo61 want ik val waarschijnlijk in herhaling. Dat gevoel van afwijzing zit zeer diep bij jou en je hebt ook uitgelegd vanwaar het komt. Dus ik hoop dat jij echt iemand of iets tegenkomt waarmee je terug connectie kunt maken. En deze vraag heb je allicht al beantwoord: mag je dieren houden in je huidige woonplaats?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden