Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Goeiemorgen!

Gisteren de laatste episode van Stranger Things gezien. Twas een lange zit 🥵 Men heeft zo verschrikkelijk hun best willen doen om er een meer dan monumentaal einde aan te breien, waar de snelheid bij tijd en wijle tot vrijwel nul werd teruggebracht totdat echt elke idioot doorhad wat voor n enorm filmmoment ze aan het beleven waren, waar iedereen met iedereen nog een meaningful gesprek moest hebben, een steeds onbegrijpelijker plot met teveel hoofdrolspelers, natuurlijk een heroïsch gevecht met de final boss (neeeeee ik ga niet spoilen wie er wint 🤡) en natuurlijk toch stiekem weer een open einde. Zo voorspelbaar en zo rustgevend tegenwoordig maar toch ook saai omdat echt drama altijd vermeden wordt. Als het mijn serie was dan had de halve cast het niet overleefd tot het einde. Maar ja, Amerikaans 🤷🏼‍♂️

Hèèèhèèèè... ik vond het een vreselijk leuke serie in het begin toen ze nog allemaal klein waren en verstrikt raakten in iets magisch dat veel groter was dan zij zelf. Toen moest dat stomme leger erbij komen en vervolgens ging het bergafwaarts.

Enfin nu weer een nieuwe serie zoeken.... Iemand tips??

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Goedemorgen, 

Alleen het eerste seizoen gezien van Stranger Things, vonden we erg goed. 

Heb je alleen Netflix? En mag het van alles zijn? Wij wisselen af en delen zolang het nog kan met anderen. 

Weer beter geslapen dan gisteren. 

Geplaatst (bewerkt)

Ik kom aan het eind van Killing Eve, de eerste seizoenen gebinged tijdens de vakantie, nu wat minder maar evengoed met plezier naar gekeken

bewerkt door Moeps
Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen ☀️!

Wij kijken Jack Reacher, ook leuk (voor de dames zeker, speelt een lekkere kerel in). Snowpiercer is ook best leuk maar wordt uiteindelijk wat langdradig.

Dagpact:
MaryArt
renaldo61
Mariposa

bewerkt door Mariposa
Geplaatst

Goedemorgen! Gisteravond naar een nieuwjaarsconcert geweest, waar de eerste drie stukken echt verschrikkelijk waren! Ik heb echt met verbazing naar de situatie zitten kijken, waar was ik beland??
Gelukkig was de rest mooi en was het een fijne avond. In de sneeuw terug, maar nog voor de gladheid thuis. Nu net pas wakker, 9 uur diep geslapen en weer met energie voor vandaag. fijne dag! 

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers.

In Coronatijd The Queens Gambit en Le Casa de Papel gezien, die vond ik beiden goed.
Maar ergens vind ik dat bingen biks, te verslavend. Terwijl boeken lezen net zo is.
En losse films zijn voor mij een uitje, dus ik heb Netflix best snel weer opgezegd.

Geplaatst

Goeie morgen,

Thee nog steeds in het gesloten zakje. Ik werd eerst overvallen door faalangst en daarna was het te laat om nog groene thee te drinken. Ben dus maar bij mijn classics gebleven. 😇
Als een serie te veel seizoenen heeft, haakt mijn man af. Dat vind ik erg lastig en daarom kijken we meestal mini-series. Fargo is een uitzondering want elk seizoen staat op zich zelf. Vind ik een echte aanrader. Nu zijn we The beast in me ah kijken, ook heel goed. White Lotus heb ik dit jaar op het vliegtuig gekeken en smaakt naar meer maar die kan ik hier nergens vinden? Jammer want was ook echt geweldig. Heb je adolescence al gezien? American horror story heeft ook wel enkele leuke seizoenen. This is us (Disney +) heeft ook veel seizoenen en was absoluut niks voor mijn man dus dat heb ik alleen gekeken en kon ik lekker meejanken onder een dekentje met al dat familiedrama/ trauma. Ik kan bijna geen film meer uitkijken maar wat series bingen, daar blijf ik wonderwel voor wakker. Zou verslaving hier iets mee te maken hebben?

Geplaatst

Morning. Series kijken lukt mij niet. Maar een of twee avonden een film via Cinetree tegenwoordig, dat wel!

En gisteren in het filmhuis Nawi gezien. Over kindhuwelijken. 

Geplaatst

Goedemorgen luitjes, de enige serie waar ik de afgelopen jaren naar heb gekeken is Oogappels, verder 'kijk' ik zelden tv. 
Kees daarentegen heeft de tv de hele avond aan, dus ik 'hoor' wel veel, maar laat het niet echt binnen 😆
Bakje maar even nu. 
Buiten is het nog steeds steenkoud, sneeuwschuivers en zoutstrooiers doen hun best, maar binnen blijven is het verstandigst. 
De stoepen heb ik dagelijks schoongeschoven, maar ondanks dat blijven er toch wat harde plakken over en is er wat stuifsneeuw over gekomen... ben er wel klaar mee.
Tijd voor het voorjaar... 
En voor een bakje. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Geplaatst
4 minuten geleden zei Yvonne:

ben er wel klaar mee.
Tijd voor het voorjaar... 
En voor een bakje. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

haha.. grappenmaker 🥰. De winter is nog geen maand oud..
Dat laatste, dat van tijd voor een bakje, dat is wel serieus waar.

Geplaatst
3 uur geleden zei bumperjim:

Goeiemorgen!

Gisteren de laatste episode van Stranger Things gezien. Twas een lange zit 🥵 Men heeft zo verschrikkelijk hun best willen doen om er een meer dan monumentaal einde aan te breien, waar de snelheid bij tijd en wijle tot vrijwel nul werd teruggebracht totdat echt elke idioot doorhad wat voor n enorm filmmoment ze aan het beleven waren, waar iedereen met iedereen nog een meaningful gesprek moest hebben, een steeds onbegrijpelijker plot met teveel hoofdrolspelers, natuurlijk een heroïsch gevecht met de final boss (neeeeee ik ga niet spoilen wie er wint 🤡) en natuurlijk toch stiekem weer een open einde. Zo voorspelbaar en zo rustgevend tegenwoordig maar toch ook saai omdat echt drama altijd vermeden wordt. Als het mijn serie was dan had de halve cast het niet overleefd tot het einde. Maar ja, Amerikaans 🤷🏼‍♂️

Hèèèhèèèè... ik vond het een vreselijk leuke serie in het begin toen ze nog allemaal klein waren en verstrikt raakten in iets magisch dat veel groter was dan zij zelf. Toen moest dat stomme leger erbij komen en vervolgens ging het bergafwaarts.

Enfin nu weer een nieuwe serie zoeken.... Iemand tips??

Squid game 

Geplaatst

Een hele goede morgen allemaal,

Grijs, donker, een graadje vorst denk ik.
Gisterenmiddag in het winkeltje gestaan.
Van half twee tot vijf 1 persoon binnen geweest en die kocht niets.
Pff..daar sta je dan met z,n tweeen !

Savonds een nieuwjaarsreceptie van het winkeltje
Hondje voor het eerst in de avond alleen gelaten en dat nog wel 3 uur lang !
Ze was zo verschrikkelijk blij dat ik weer terug was, dat ze niet wist in welke richting ze moest kronkelen
ik werd totaal overvallen en de bril vloog bijna van mijn neus
Ach..., zo schattig !

Geplaatst

Nou ga dan maar gewoon genieten van je nieuwe auto @Francoise
Maar even niet aan het geld denken dan

En ja, @Yvonne, van mij mag de lente ook komen.
Het liefst snel een beetje ☺️
Want 5 keer per dag hond uitlaten en glibberig je weg vinden, vaak geen boodschappen kunnen doen want glad, dan durf ik niet te rijden...
Gelukkig is vriend niet zo bang aangelegd en rijdt hij mij zonder vrezen overal naar toe

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...