knakker Geplaatst gisteren om 04:07 Rapport Geplaatst gisteren om 04:07 (bewerkt) Mogge mensen. Nog steeds is alles wit buiten. En er gaat nog veel meer vallen. Het verkeer valt stil, mensen hoeven niet meer naar hun werk. Toch voel ik mij wonderwel op mijn gemak in deze magische wereld. Omdat alles er zo prachtig uitziet. Omdat alles langzamer gaat. Omdat het nu knierpt als je buiten loopt. gisteren om 04:27 bewerkt door knakker Fonny, Prana, MaryArt en 1 andere reageerden hierop 4
renaldo61 Geplaatst gisteren om 04:12 Rapport Geplaatst gisteren om 04:12 Goeiemorgen iedereen. Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Ook vandaag ga ik geen alcohol gebruiken. Samen met mijn psychiater werk ik aan allerlei problemen Dagpact: renaldo61
bumperjim Geplaatst gisteren om 05:38 Rapport Geplaatst gisteren om 05:38 1 uur geleden zei knakker: Mogge mensen. Nog steeds is alles wit buiten. En er gaat nog veel meer vallen. Het verkeer valt stil, mensen hoeven niet meer naar hun werk. Toch voel ik mij wonderwel op mijn gemak in deze magische wereld. Omdat alles er zo prachtig uitziet. Omdat alles langzamer gaat. Omdat het nu knierpt als je buiten loopt. Ja, je staat overal bewust bij stil, letterlijk en figuurlijk. Althans dat neem ik aan want hier ligt niks, wij jakkeren gewoon door naar de verdoemenis 😁 MaryArt en karin123 reageerden hierop 2
Fonny Geplaatst gisteren om 05:52 Rapport Geplaatst gisteren om 05:52 1 uur geleden zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen. Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Ook vandaag ga ik geen alcohol gebruiken. Samen met mijn psychiater werk ik aan allerlei problemen Dagpact: renaldo61 Fonny🌞
Fonny Geplaatst gisteren om 05:54 Rapport Geplaatst gisteren om 05:54 Goedemorgen sneeuwpoppen!☕️ lady jane, MaryArt en Spirit reageerden hierop 1 2
Prana Geplaatst gisteren om 06:56 Rapport Geplaatst gisteren om 06:56 Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 flavieke Prana Goedemorgen allemaal! Hier (nog) geen sneeuw, maar wel heel veel regen gehad de laatste dagen. Hopelijk wordt het na vandaag weer wat droger en zonniger. Niet zozeer omdat het beter voor mijn humeur is, maar ook omdat al die regen problemen met zich meebrengt. Off grid in de natuur, dan vraag je er bijna om 😁
MaryArt Geplaatst gisteren om 07:04 Rapport Geplaatst gisteren om 07:04 Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 flavieke Prana MaryArt
MaryArt Geplaatst gisteren om 07:10 Rapport Geplaatst gisteren om 07:10 Goeiemorgen allemaal, Hier is het half wit half groen. Jammer want ik hou ook erg van een witte wereld mits de fietspaden gestrooid zijn. Maar vandaag beloven ze hier ook sneeuw dus dan ga ik zeker de duinen ff in. Fonny reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst gisteren om 07:33 Rapport Geplaatst gisteren om 07:33 goeiemooiemorgen frummers Hier dik pak erbij, het regent nu en zelfs het zwembad is dicht nu. En als het zo nat blijft nodigt dat niet uit voor een wandeling. Snipverkouden ook en lichte hoofdpijn, kortom zielig dus vandaag.
Mariposa Geplaatst gisteren om 08:12 Rapport Geplaatst gisteren om 08:12 Goedemorgen! ☀️ Hier onverwachts een dag vrij, mijn afspraak is vanwege de sneeuw verzet. Ik vind het niet erg, ik haat autorijden met dit weer. Fijne dag! Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 flavieke Prana MaryArt Mariposa
Yvonne Geplaatst gisteren om 08:15 Rapport Geplaatst gisteren om 08:15 Goedemorgen frummers, Hier is alles wit: de tuin, stoepen, wegen en fietspaden. Het waait hard en het sneeuwt hard.... het was een heel koud wandelingetje met de hond. De school is dicht vandaag.. Gelukkig heb ik gisteren de weekboodschappen gedaan, hoef de deur dus even niet uit. Een bakje nu maar dan Fonny en lady jane reageerden hierop 1 1
Yvonne Geplaatst gisteren om 08:17 Rapport Geplaatst gisteren om 08:17 Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 Flavieke Prana MaryArt Mariposa Yvonne
lady jane Geplaatst gisteren om 08:18 Rapport Geplaatst gisteren om 08:18 Wat een witte wereld in de war he. Ieders plannen in de war en weer creatief omgaan met "wat nu" ?
lady jane Geplaatst gisteren om 08:19 Rapport Geplaatst gisteren om 08:19 (bewerkt) mijn saunavriendin is vandaag 70 geworden en vroeg me net of ze haar zelfgemaakte monchou-taart in kan vriezen heeft iemand daar hier ervaring mee? Iedereen heeft afgezegd voor vandaag. gisteren om 08:20 bewerkt door lady jane
Lonster1 Geplaatst gisteren om 08:35 Rapport Geplaatst gisteren om 08:35 Volgens mij kun je elke taart invriezen. Ja, jammer als je bezoek verwacht en nu in je eentje je verjaardag viert. Verder is het fijn, zo'n schoongeveegde agenda. Gisteren een mooie wandeling gemaakt door het park, in het zonnetje. De mensen lijken allemaal wat relaxter en lachen naar elkaar.
Lonster1 Geplaatst gisteren om 08:40 Rapport Geplaatst gisteren om 08:40 In mijn bubbel dan hè. Als je op het station, in de file of in het ziekenhuis staat te wachten op een taxi zal het heel anders voelen. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik vandaag niets hoef en genoeg eten in huis heb voor een kleine week.
bolletje Geplaatst gisteren om 08:48 Rapport Geplaatst gisteren om 08:48 Goeie morgen allemaal, Hier de hondjes lekker ingepakt en zelf dadelijk heerlijk rustig aan doen. Ff buiten vegen zodat de hondjes naar buiten kunnen en verder rust rust rust. Fonny en Spirit reageerden hierop 2
Marij Geplaatst gisteren om 09:54 Rapport Geplaatst gisteren om 09:54 Zo’n dag waarop veel komt stil te liggen is wel een mooie oefening eigenlijk voor de impact die ze verwachten tgv oorlog. Goed om eens te ervaren weer waar je dan tegenaan loopt. Stel je eens voor dat je ook geen electriciteit hebt nu? Wat ga je vanavond eten?
Lonster1 Geplaatst gisteren om 10:06 Rapport Geplaatst gisteren om 10:06 Als je in Berlijn woont is dat nu al realiteit, zonder echte oorlog. Ik heb gisteren toevallig met een buurvrouw gewandeld en afgesproken dat ik met mijn pannetje naar haar mag komen. Zij heeft een houtkachel en een fornuis dat op butagas aangesloten kan worden. Spirit en Marij reageerden hierop 2
karin123 Geplaatst gisteren om 10:41 Rapport Geplaatst gisteren om 10:41 Hier ook gas en elektriciteit. Altijd wel groen in huis en potten bonen e.d. Door elkaar husselen en stuk makreel ernaast.
renaldo61 Geplaatst gisteren om 11:26 Rapport Geplaatst gisteren om 11:26 Toch maar in de loop van de voormiddag beslist om mijn sandalen te vervangen door winterschoenen. Maar mijn rechtervoet lijkt veel langer geworden te zijn.
lady jane Geplaatst gisteren om 11:55 Rapport Geplaatst gisteren om 11:55 Ik heb een campingstelletje gekocht met 6 tankjes en een klein licht pannetje, kook en verwarm nog op gas, maar ook 1 inductiepit als reserve. Eten is heilig hier. In Berlijn hebben 20.000 mensen net weer stroom en verwarming, gelukkig voor hen. Dat wordt voorlopig niet meer eens vanzelfsprekend iets.
karin123 Geplaatst gisteren om 11:58 Rapport Geplaatst gisteren om 11:58 31 minuten geleden zei renaldo61: Maar mijn rechtervoet lijkt veel langer geworden te zijn. Dat kan hoor. Binnen twee dagen heb je weer gelijke voeten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden