renaldo61 Geplaatst gisteren om 03:50 Rapport Geplaatst gisteren om 03:50 Goeiemorgen iedereen. Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Ook vandaag ga ik geen alcohol gebruiken. Dagpact: renaldo61
bumperjim Geplaatst gisteren om 05:21 Rapport Geplaatst gisteren om 05:21 (bewerkt) Straks naar de hondenclub! Het is -3 🥶 Er is goed geslapen en niet gedronken. gisteren om 05:22 bewerkt door bumperjim Fonny, bolletje, karin123 en 2 anderen reageerden hierop 4 1
renaldo61 Geplaatst gisteren om 05:58 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 05:58 36 minuten geleden zei bumperjim: Straks naar de hondenclub! Het is -3 🥶 Er is goed geslapen en niet gedronken. Bravo
MaryArt Geplaatst gisteren om 05:59 Rapport Geplaatst gisteren om 05:59 Goeiemorgen allemaal, Hier is het 2 graden boven nul, dat scheelt toch 5 graden!
renaldo61 Geplaatst gisteren om 06:01 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 06:01 Aan mijn voet is nog steeds wat dood vel te zien. Wat de verpleging heeft geprobeerd weg te knippen. Buiten wat jeuk heb ik geen probleem meer met mijn voet. Wel sinds mijn laatste bezoek bij de tandarts op woensdag nog steeds tandpijn. Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst gisteren om 06:02 Rapport Geplaatst gisteren om 06:02 7 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞
bumperjim Geplaatst gisteren om 06:16 Rapport Geplaatst gisteren om 06:16 (bewerkt) Een flink stuk ergernis vanochtend, ik lees in de krant een aantal interviews met cocaine gebruikers van 20 tot 50+. Ze hebben "niet de indruk" de internationale mafia te financieren (er is er eentje die 6000 euro per maand verdient waarvan er 4000 naar de cocaine gaat) en ze vinden het "stigmatiserend" en "gemakkelijk" dat de regering naar de gebruikers wijst (zonder vraag geen aanbod). In denial, stuk voor stuk, het lijken wel alcoholisten. Alles is de schuld van iemand anders. Ja, natuurlijk is het een verslaving. Cocaine is een hard drug, dat wist je al voordat je eraan begon toch? Eigen verantwoordelijkheid lijkt een ding uit het verleden. Het is niet omdat bijna een half miljoen (het aantal verbaasde mij ook) fransen cocaine gebruikt, dat het nu een goed idee is geworden. Het lijkt wel of men tegenwoordig alles opnieuw moet ontdekken en begrijpen. Cocaine, mazelen...toeristen op safari die uit de auto stappen om een nijlpaard te aaien... gisteren om 06:26 bewerkt door bumperjim karin123 reageerde hierop 1
Moeps Geplaatst gisteren om 06:28 Rapport Geplaatst gisteren om 06:28 Dag 3 is begonnen BJ, hou je dopamine niveau op pijl en concentreer je op je hond bijvoorbeeld, of iets anders leuks! Laat de rest van de wereld maar even in zijn eigen sop gaar koken. ✌🏻 lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst gisteren om 07:45 Rapport Geplaatst gisteren om 07:45 goeiemooiemorgen frummers een prachtige witte wereld buiten Gisteren 3 km over een dik wit hageltapijt gewandeld terug was alles weg en alleen nat deze laag lijkt langer te blijven, maar wie weet?
Mariposa Geplaatst gisteren om 07:52 Rapport Geplaatst gisteren om 07:52 Goedemorgen ☀️! Mag ik de zon alsjeblieft? Wij ontkomen er ook niet aan, alles wit maar ook regen. Dat wordt feest als het op gaat vriezen. Degene die het heerlijk vinden, lekker ervan genieten, ik blijf vandaag lekker thuis. Fijne dag!
Mariposa Geplaatst gisteren om 07:53 Rapport Geplaatst gisteren om 07:53 (bewerkt) Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Maripoa Wil jij er niet bij? @bumperjim? gisteren om 07:54 bewerkt door Mariposa
bolletje Geplaatst gisteren om 08:18 Rapport Geplaatst gisteren om 08:18 2 uur geleden zei renaldo61: Aan mijn voet is nog steeds wat dood vel te zien. Wat de verpleging heeft geprobeerd weg te knippen. Buiten wat jeuk heb ik geen probleem meer met mijn voet. Wel sinds mijn laatste bezoek bij de tandarts op woensdag nog steeds tandpijn. Wat menthol talgpoeder erop strooien Renaldo, dan jeukt het niet meer.
Marij Geplaatst gisteren om 08:27 Rapport Geplaatst gisteren om 08:27 Goedemorgen! @Spirit, hopelijk heb je lekker geslapen en is de huilbui weg?
Spud Geplaatst gisteren om 09:00 Rapport Geplaatst gisteren om 09:00 Goedemorgen deze morgen! Vrolijk opgestaan in een mooi wit winterland, minder vrolijk binnen gekomen na de vogels gevoerd te hebben. De sneeuw liet namelijk sporen achter en die vond ik niet zo fraai om te ontdekken. Want iemand met een auto, schoenmaat 46 ongeveer en waarschijnlijk nogal zwaar, heeft vannacht of deze morgen ongegeneerd in mijn tuin rond gelopen. Nu had ik al last van een stalker die hele rare dingen pikte, zoals blikvoer voor de kat, werkbroeken van de waslijn, leuke beelden en snoepjes uit de auto maar ik dacht dat dat inmiddels gedaan was nu ik alles deftig afsluit. En minder dierbare beelden buiten heb staan. Maar niet dus. Voor zover ik kon zien is er nu niks weg. Toch maar eens een bewakingscamera plaatsen, want ik begin het een beetje beu te worden dat iemand zich zomaar toegang verschaft op mijn privé terrein. En dat ik onderhand verplicht ben om met deze rekening te houden. Bang ben ik niet, maar frustrerend vind ik het wel. MaryArt en Mariposa reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst gisteren om 09:14 Rapport Geplaatst gisteren om 09:14 Al vroeg wakker. Vind dat gewoon fijn tegenwoordig. Zo heb ik al met mijn blote voeten in de sneeuw gelopen, daarna een heet kersenpitkussen erop. Vooral voor mijn zere voet is dat heerlijk. Nu even kijken of ik nog ergens laarsjes heb, met goed profiel erop. Anders toch de legerkistjes eens proberen. Lekker met een dikke sok erin. Wandelen ga ik! Voor de rest lijk ik wat inspiratie te hebben te hebben om muziek te maken. Weken niet gehad. Zat om 8 uur al mijn vriend wakker te spelen . Er moet niet gelummeld worden, maar opgeruimd! Schiet ineens een liedje in mijn hoofd. Lika reageerde hierop 1
Marij Geplaatst gisteren om 09:16 Rapport Geplaatst gisteren om 09:16 2 minuten geleden zei Spirit: Al vroeg wakker. Vind dat gewoon fijn tegenwoordig. Zo heb ik al met mijn blote voeten in de sneeuw gelopen, daarna een heet kersenpitkussen erop. Vooral voor mijn zere voet is dat heerlijk. Nu even kijken of ik nog ergens laarsjes heb, met goed profiel erop. Anders toch de legerkistjes eens proberen. Lekker met een dikke sok erin. Wandelen ga ik! Voor de rest lijk ik wat inspiratie te hebben te hebben om muziek te maken. Weken niet gehad. Zat om 8 uur al mijn vriend wakker te spelen . Er moet niet gelummeld worden, maar opgeruimd! Schiet ineens een liedje in mijn hoofd.
Spirit Geplaatst gisteren om 09:19 Rapport Geplaatst gisteren om 09:19 Deze ga ik de hele dag spelen!! Hadocque en Kohtje reageerden hierop 1 1
Mariposa Geplaatst gisteren om 09:31 Rapport Geplaatst gisteren om 09:31 Het enige voordeel van sneeuw vind ik dat je direct kunt zien waar ze illegaal wiet verbouwen. Haha dat was bij ons in het rijtje een aantal jaar geleden…Grappig toch? karin123 reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst gisteren om 09:48 Rapport Geplaatst gisteren om 09:48 Goedemorgen allemaal Hier voor het eerst een witte wereld. Vind het altijd eng lopen, want glad hier en daar. Maar ja, de hond moet er toch uit he. Hoop stiekem dat het een beetje weg smelt vandaag Moet ook nog een paar boodschappen doen vandaag
renaldo61 Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 23 uur geleden Ik voel mij niet goed sinds mijn winkelbezoek deze ochtend; duizelig en nu ook hoofdpijn. Ik heb geprobeerd nog wat te slapen.
Lonster1 Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Wat gewaagd Spirit, op je blote voeten in de sneeuw. Het is een mooie wereld, alle lelijkheid is bedekt en de geluiden zijn fluisterzacht. Ik trek mijn bergwandelschoenen maar aan zo. Ik lees dat George Clooney Fransman is geworden. Ik ben benieuwd hoeveel moeite hij doet om de taal te spreken.
Emmy Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Goedemorgen, Hier ook een witte wereld. De hond geniet ervan en ik ook! Zo alleen een paar boodschappen halen en verder blijf ik vandaag binnen. Lekker lezen in mijn mijn nieuwe boek, terwijl er draadjesvlees staat te pruttelen voor vanavond. @Spirit Op blote voeten buiten in de sneeuw. Held. Zou ik ook wel willen, maar durf niet. @Yvonne Hoe is het nu met Kees?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden