Spud Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Fijne jaarwisseling allemaal! Dit jaar met hopelijk morgen, 5 katers en 2 poezen nog. (om het kuis te houden benoem ik die ene poes die al levenslang met me meegaat wel, maar ga er niet al te veel op in ) Hier een beetje met een Franse en Zweedse toets, stokbrood met lekkere salades en smaakvolle kazen (het vegetarische voornemen is even naar morgen geschoven omdat als de katten vlees krijgen ik mezelf ook wel wat vlees gunde) En Zweedse perensap, van de blauw met gele winkel die spullen verkoopt met de meest bijzondere namen alleen dit noemt dan nog steeds perensap. Met bubbels, in een mooie sjieken groene fles met gouden dopje, geen kurk die eraf schiet, maar spuit ook als ik dat graag zou willen. Behalve dat de smaak goed is en het me geen extra katers geeft want 5 vind ik eigenlijk wel goed. Ziet het er toch als soort van alcohol uit vanwege de kleur van de fles, want toen ik de lege flessen naar de glasbak bracht merkte iemand op so hé jij bent er vroeg bij! Mijn alcoholisten brein denkt dan altijd toch meteen, dat die mensen de kleur en de vorm van de flessen aanzien voor drank, maar ja kan ook gewoon een opmerking zijn omdat ik om half 9 al glaswerk aan het wegdoen was natuurlijk! Ik weet in ieder geval, dat ik er morgen geen extra katers bij heb, tenzij iemand vannacht bedenkt dat deze zonder kater qua kat het nieuwe jaar wil beginnen en bij mij dumpt. Maar aangezien iedereen nu zo bezig is met zichzelf verwacht ik dat niet echt. En jep, ik hoop als er vuurwerk afgestoken wordt, die zwerfkater van mij er ook gewoon voor gekozen heeft om gezellig hier binnen te blijven. Verder is het plan, muziek luisteren, mijn laatste boeken uit te lezen zodat ik in het nieuwe jaar weer aan een heel nieuw boek kan beginnen wat ik weer verzameld heb. En zoals altijd, verwacht ik dat ik 12 uur niet eens haal omdat ik nu al moe ben. Veel plezier allemaal en sterkte en succes voor allen die het lastig hebben. MaryArt en Fonny reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Ik wil jullie hier aanwezig bedanken. De discussie van deze week heeft me met de neus op de feiten gedrukt. Ik was al blij en nu nog meer. Ik besef me dat ik lekker bezig ben met de dingen die ik leuk en belangrijk vind. Dat stemt zeer tevreden. MaryArt reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Ik heb nog steeds veel last van mijn bezoek vandaag aan de tandarts.
Lika Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 He bah, @renaldo61. Pijn? Het kan heel vervelend zijn ja. Goed dat je wel bent gegaan. Ik ga dit jaar ook veel moeten gaan denk ik. Ik wil implantaten. Heb dat al zo lang uitgesteld…
Sanity Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 (bewerkt) Beste allemaal, yep ik weet dat ik niet zo niet geliefd ben hier (snap ik ook wel ergens 😁). Toch wil ik iedereen hier een goed en top 2026 toewensen. En zeker een ieder hier die toch maar zijn of haar struggles eerlijk vertelt. Ach en je hebt altijd meningsverschillen. Daar blink ik in uit. Anyway ik wens iedereen hier het beste!!! PS voel mij echt k*t nu. Hoorde van mijn moeder die al 40 jaar gescheiden was van mijn vader dat ie overleden was. Zus heeft erfenis ingepikt (geen zin om achter wettelijk kindsdeel aan te gaan; stik er in). Band was er niet en ik hoef zijn geld niet, sterf maar en precies dat is ook gebeurd terwijl ik dat niet wist. Blijft toch raar 31 december 2025 bewerkt door Sanity Mormel reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 @Sanity: je bent net als mij iemand die er nog midden in zit, worstelt en uithaalt naar anderen. Ik wens je echt het beste en hoop dat je beseft dat je niet alleen bent. Sanity reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 8 minuten geleden zei Mormel: @Sanity: je bent net als mij iemand die er nog midden in zit, worstelt en uithaalt naar anderen. Ik wens je echt het beste en hoop dat je beseft dat je niet alleen bent. Yep dat klopt we zitten in hetzelfde schuitje. Komen we er ooit uit? Ik weet het echt niet. Ik ben nu 57 jaar oud en denk soms wel eens ach wat maakt het uit Zoals je weet inmiddels, ben ik fervent kickbokser geworden en heb dat een paar keer gruwelijk misbruikt. Niet dat ik daar op trots was. Ik loop ook maar wat te kloten en zeg er dan ook eerlijk bij dat ik mijn sport misbruikt heb. Dat had ik echt nooit mogen doen. Is echt gebeurd dat ik iemand klappen gegeven heb terwijl die echt kansloos was. Meteen spijt en excuses aangeboden (met wel de gedachte oke wil je klappen). Maar ach joh het brengt je niks. Lekker belangrijk dat je een ongetraind en onvoorbereid iemand klappen geeft. Ach ja drank.....
flavieke Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 het nieuwe jaar wordt het jaar dat ik blijvend nuchter wordt heb het helemaal gehad m alcohol Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 6 uur geleden zei Kohtje: Ja, dat wel... maar ik moet zeggen: je nieuwe leven doet je goed. Dat klonk al door in je berichten hier op het forum, maar in dat recente filmpje.... je ziet er goed uit.👍 Dank voor je compliment. Her gaat heel erg goed met mij. Vooral het fulltime Oma zijn en de goede verstandhouding met met zoon en schoondochter is een droom die uitkomt. Wat een knappe intelligente zoon heb ik. Kan ook niet anders met zo'n moeder
Senna34 Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Ik wens iedereen alvast een fijne oudejaarsavond! Dat alle doelen, en alles wat wenselijk is mag uitkomen. Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 7 uur geleden zei Mormel: Lap, dat komt ervan als je niet aanwezig bent. Welk youtube kanaal? Je hebt mijn oliebollenblues gemist. Jammer
flavieke Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 zijn hier nog mensen die oud op nieuw alleen doorbrengen bij mij komt t omdat ik ziek ben bronchitis
lady jane Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 maak er een goed jaar van frummers
Bob Geplaatst 15 minuten geleden Rapport Geplaatst 15 minuten geleden 1 uur geleden zei flavieke: zijn hier nog mensen die oud op nieuw alleen doorbrengen bij mij komt t omdat ik ziek ben bronchitis Ik vier het ook alleen, maar dat doe ik al jaren zo en ik vind het prima.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden