Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
2 uur geleden zei MaryArt:

Dagpact:
renaldo61

Fonny🌞

MaryArt

Mariposa

Goedemorgen! ☀️

Vandaag gaan we nuchter blijven, dag 3

Dagje vrij dus flink poetsen maar weer eens. 

bewerkt door Mariposa
Geplaatst

Vandaag is mijn zoon jarig. 37 jaar alweer. Waar blijft de tijd. Mijn schoondochter heeft (als verrassing) vanavond een etentje gereserveerd in zo'n vreetschuur :blush:. Daar loopt Oma vanavond dus weer met zo'n bordje heen en weer, tussen de dringende mensen, die precies datzelfde eten willen hebben als ik. Wij nemen er geen drankarrengement bij. Dat ene glaasje cola, wat wij bij het eten drinken. Dat haal je er nooit uit. Altijd toch wel weer leuk om mensen te kijken. Zeker naar de mensen, die wel een drankarrengement hebben genomen. Ja, onbeperkt zuipen en Hollanders :D

Geplaatst

Gefeliciteerd @Spirit Wat gaat de tijd snel he? Zo'n all you can eet vreetschuur, verschrikkelijk . De keren dat we er zijn geweest gingen we aan de schijt. Dan eet ik persoonlijk liever niets. Maar ik snap dat mensen het gezellig vinden en fijn (om vooral heel veel te eten). Gelukkig zit je wel in goed gezelschap dan. Geniet ervan!

Geplaatst (bewerkt)

Deze kwam ik juist tegen, te mooi om niet te delen:

If you cry because the sun has gone out of your life, your tears will prevent you from seeing the stars

bewerkt door Mariposa
Geplaatst
6 uur geleden zei knakker:

maar pas naarmate ik ouder word zie ik die typetjes steeds meer om mij heen verschijnen

Ik was toen uitzendkracht op een kantoor en zag deze types dagelijks. Daarom heb ik er de humor nooit van in kunnen zien.

Een groot buffet met eten staat mij op zich wel aan maar het hangt natuurlijk van de kwaliteit af. Eerder gingen veel Chinese restaurants over op onbeperkt wokken. Dan werd het ter plekke gemaakt en kon je nog eens iets uitproberen wat je niet kende. En van alles een klein beetje nemen.

Over mooie uitspraken: als je altijd naar het verleden kijkt, sta je met je rug naar de toekomst.

Geplaatst
1 uur geleden zei Mariposa:

Gefeliciteerd @Spirit Wat gaat de tijd snel he? Zo'n all you can eet vreetschuur, verschrikkelijk . De keren dat we er zijn geweest gingen we aan de schijt. Dan eet ik persoonlijk liever niets. Maar ik snap dat mensen het gezellig vinden en fijn (om vooral heel veel te eten). Gelukkig zit je wel in goed gezelschap dan. Geniet ervan!

Ik neem altijd hele kleine porties van lichte gerechten. Zo min mogelijk vlees. Meloen met ham bijvoorbeeld. Is eigenlijk een voorgerecht, maar zo lekker. Pasteitjes zijn ook altijd wel lekker. Geen vette zooi voor mij.

Geplaatst (bewerkt)

Ik ben niet zo fan van buffet eten, van die prut die uren ligt warm te blijven (als het al goed warm is) en waar iedereen in staat te schoffelen. Tzijn hier ook meestal chinezen die het doen, nou heb ik daar niks tegen maar zo'n buffet is nooit het meest aparte, terwijl ik liever wat nieuws ontdek als ik uit eten ben.

Enfin werken nu, bj, als je graag weer uit eten wil...

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Ik kook het liefst zelf.

Nu in de trein met 2 grote tassen marktkoopjes. De conducteur houdt een spirituele toespraak. Dat niemand onze strijd en pijn ziet, over innerlijke groei en een mooie dag namens personeel NS. De vorige treinen vielen uit, dus idd niemand zag onze innerlijke strijd. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Lonster1:

Ik was toen uitzendkracht op een kantoor en zag deze types dagelijks. Daarom heb ik er de humor nooit van in kunnen zien.

Is het dan juist niet grappig, als je de typetjes herkent?  

Geplaatst (bewerkt)
3 uur geleden zei lady jane:

Ik kook het liefst zelf.

Nu in de trein met 2 grote tassen marktkoopjes. De conducteur houdt een spirituele toespraak. Dat niemand onze strijd en pijn ziet, over innerlijke groei en een mooie dag namens personeel NS. De vorige treinen vielen uit, dus idd niemand zag onze innerlijke strijd. 

Doet mij denken aan een nachtelijke treinreis naar Oostenrijk met de Schnee Express DB (Deutsche Bahn)
Met eerst een bagger reis met vertraging naar Dortmund via de NS.
Zittend in het gangpad....

Daarna de verademing met de trein van onze oosterburen (nu waren die in een ver verleden al heel goed op dat gebied van treintransporten).
Anyway, werd 's ochtends vroeg wakker en keek over een (met zeker een halve meter) besneeuwd landschap uit.

Verbaasde mij erover dat de trein gewoon doorreed Guus Meeuwis; Kedeng kedeng kedeng (de NS is eng).
Ze waren weliswaar 15 minuten achter op schema

Vertelde dat aan mijn zus dat het mij verbaasde dat daar met een halve meter sneeuw de treinen wel gewoon konden rijden en hier in ons gave Rutte landje met zo ongeveer 5 mm sneeuw de NS het al niet kan managen....

Ja maar Sanity zei zij toen:  "maar in Oostenrijk hebben ze hele andere sneeuw"

Need I say more😂

bewerkt door Sanity
Aanvulling

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...