renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Er is een verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Dagpact: renaldo61 Fonny en Mariposa reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Heee... nieuwe haakjes! voor wie t nog kent
knakker Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Wat blijft dat goed zeg. Ik moest er als student enorm om lachen, maar pas naarmate ik ouder word zie ik die typetjes steeds meer om mij heen verschijnen.
Fonny Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen. Er is een verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Dagpact: renaldo61 Fonny🌞
Mariposa Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 MaryArt Mariposa Goedemorgen! ☀️ Vandaag gaan we nuchter blijven, dag 3 Dagje vrij dus flink poetsen maar weer eens. 4 uur geleden bewerkt door Mariposa Spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden goeiemooiemorgen frummers een gat in de dag geslapen. Spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dit gaat hierover: Een hoogtepunt van de jaren 90 Spirit, karin123 en Bob reageerden hierop 1 1 1
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers een gat in de dag geslapen. Heerlijk he? Kan nooit zo laat geweest zijn dan die van mij van gisteren. Totaan de 12 uurs sirene lady jane reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Vandaag is mijn zoon jarig. 37 jaar alweer. Waar blijft de tijd. Mijn schoondochter heeft (als verrassing) vanavond een etentje gereserveerd in zo'n vreetschuur . Daar loopt Oma vanavond dus weer met zo'n bordje heen en weer, tussen de dringende mensen, die precies datzelfde eten willen hebben als ik. Wij nemen er geen drankarrengement bij. Dat ene glaasje cola, wat wij bij het eten drinken. Dat haal je er nooit uit. Altijd toch wel weer leuk om mensen te kijken. Zeker naar de mensen, die wel een drankarrengement hebben genomen. Ja, onbeperkt zuipen en Hollanders
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Gefeliciteerd @Spirit Wat gaat de tijd snel he? Zo'n all you can eet vreetschuur, verschrikkelijk . De keren dat we er zijn geweest gingen we aan de schijt. Dan eet ik persoonlijk liever niets. Maar ik snap dat mensen het gezellig vinden en fijn (om vooral heel veel te eten). Gelukkig zit je wel in goed gezelschap dan. Geniet ervan! Spirit reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Deze kwam ik juist tegen, te mooi om niet te delen: If you cry because the sun has gone out of your life, your tears will prevent you from seeing the stars 1 uur geleden bewerkt door Mariposa Spirit reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 6 uur geleden zei knakker: maar pas naarmate ik ouder word zie ik die typetjes steeds meer om mij heen verschijnen Ik was toen uitzendkracht op een kantoor en zag deze types dagelijks. Daarom heb ik er de humor nooit van in kunnen zien. Een groot buffet met eten staat mij op zich wel aan maar het hangt natuurlijk van de kwaliteit af. Eerder gingen veel Chinese restaurants over op onbeperkt wokken. Dan werd het ter plekke gemaakt en kon je nog eens iets uitproberen wat je niet kende. En van alles een klein beetje nemen. Over mooie uitspraken: als je altijd naar het verleden kijkt, sta je met je rug naar de toekomst. Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 45 minuten geleden Rapport Geplaatst 45 minuten geleden 1 uur geleden zei Mariposa: Gefeliciteerd @Spirit Wat gaat de tijd snel he? Zo'n all you can eet vreetschuur, verschrikkelijk . De keren dat we er zijn geweest gingen we aan de schijt. Dan eet ik persoonlijk liever niets. Maar ik snap dat mensen het gezellig vinden en fijn (om vooral heel veel te eten). Gelukkig zit je wel in goed gezelschap dan. Geniet ervan! Ik neem altijd hele kleine porties van lichte gerechten. Zo min mogelijk vlees. Meloen met ham bijvoorbeeld. Is eigenlijk een voorgerecht, maar zo lekker. Pasteitjes zijn ook altijd wel lekker. Geen vette zooi voor mij.
Mariposa Geplaatst 31 minuten geleden Rapport Geplaatst 31 minuten geleden Ik ga er dus sowieso nooit meer heen. Ik wil graag vlees, maar wel kwalitatief goed vlees. Dat vindt je daar niet.
bumperjim Geplaatst 29 minuten geleden Rapport Geplaatst 29 minuten geleden (bewerkt) Ik ben niet zo fan van buffet eten, van die prut die uren ligt warm te blijven (als het al goed warm is) en waar iedereen in staat te schoffelen. Tzijn hier ook meestal chinezen die het doen, nou heb ik daar niks tegen maar zo'n buffet is nooit het meest aparte, terwijl ik liever wat nieuws ontdek als ik uit eten ben. Enfin werken nu, bj, als je graag weer uit eten wil... 29 minuten geleden bewerkt door bumperjim
lady jane Geplaatst 20 minuten geleden Rapport Geplaatst 20 minuten geleden Ik kook het liefst zelf. Nu in de trein met 2 grote tassen marktkoopjes. De conducteur houdt een spirituele toespraak. Dat niemand onze strijd en pijn ziet, over innerlijke groei en een mooie dag namens personeel NS. De vorige treinen vielen uit, dus idd niemand zag onze innerlijke strijd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden