renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Er is een verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Dagpact: renaldo61 Mariposa en Fonny reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Heee... nieuwe haakjes! voor wie t nog kent
knakker Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Wat blijft dat goed zeg. Ik moest er als student enorm om lachen, maar pas naarmate ik ouder word zie ik die typetjes steeds meer om mij heen verschijnen.
Fonny Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen. Er is een verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Dagpact: renaldo61 Fonny🌞
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 MaryArt Mariposa Goedemorgen! ☀️ Vandaag gaan we nuchter blijven, dag 3 Dagje vrij dus flink poetsen maar weer eens. 48 minuten geleden bewerkt door Mariposa
lady jane Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers een gat in de dag geslapen.
Bob Geplaatst 16 minuten geleden Rapport Geplaatst 16 minuten geleden Haakjes? Edgar? Waar gaat dit over?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden