Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: Mormel Goeiemorgen deze morgen. Omdat het zondag is, laten we direct maar de knuppel in het hoenderhok smijten. Ik hoop dat er Europees beslist word om permanent de wintertijd in te voeren zodanig dat het 's morgens vroeger licht is en je niet zo lang moet wachten om te gaan wandelen of in je tuin te werken.
MaryArt Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden Goeiemorgen allemaal, Vorige week vrijdag had ik een griepje dacht ik. Alles deed zeer en vooral mijn longen deden pijn. Ik ben die dag vooral in bed gebleven en zaterdag was het ergste leed alweer geleden. Nog wat verkouden en spierpijn maar ik at alweer lekker. Zondag ben ik maar niet in zee gesprongen want dat leek me nou ook weer niet heel gezond. Dinsdag was mijn oude buurman (82 jaar ) ook ziek en niet zo'n beetje ook. Die heeft 3 dagen in bed gelegen zonder te eten want hij was echt heel beroerd. Daarna werd mijn buurvrouw ziek. Die heeft een coronatest gedaan en bleek het te hebben. Volgens haar had ik hun aangestoken. Dat zou kunnen want we drinken wel eens koffie met elkaar. Maar ja, ik ben natuurlijk ook aangestoken door iemand. Waarschijnlijk op de sportschool want verder kom ik bijna nergens anders. Al met al leven we allemaal nog en iedereen is weer beter 😀. Nou ga ik straks voor de eerste keer de zee in terwijl het buiten misschien 12 graden is en de zee zal ook een stuk frisser zijn dan de laatste keer dat ik er in dook. Dat is 2 weken geleden en toen was het nog heerlijk weertje. Mijn benieuwen of het lukt. Ik moet er eigenlijk niet aan denken. Maar het plan is dat ik dit de hele winter ga doen samen met 2 zussen. En dat zijn echte doorzetters dus ik wil niet achterblijven! We gaan het zien! Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden 37 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 Mormel MaryArt Fonny🌞
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden