renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
knakker Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Mogge. Het gaat best aardig. Op naar de zesde dag. Dagpact: renaldo61 knakker
Mormel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: renaldo61 knakker Mormel Goeiemorgen, hoop dat iedereen een fijne nacht heeft gehad.
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: renaldo61 knakker Mormel MaryArt
Noelle Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen! Ook hier dag 6. Dagpact: renaldo61 knakker Mormel MaryArt Noelle
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Succes maar weer vandaag aan iedereen! Hier ligt kennelijk iets doods te rotten in de woonkamer. Een muis ongetwijfeld. Kan m alleen niet vinden. Ik zou op de stank moeten afgaan maar het meurt overal 🤣 Ligt waarschijnlijk ergens waar ik niet bij kan zonder een enorme kast te verplaatsen. De hond heeft geen zin om op zoek te gaan. Dode muis is niet half zo amusant als een levende.
Etty Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen, Dat kan vreselijk stinken, hoop voor je dat je 'm snel vindt. Dagpact: renaldo61 knakker Mormel MaryArt Noelle Etty
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers, Geen zonnetje nog tot nu toe, maar ook geen regen (helaas). Afijn, het is maar goed dat we daar geen zeggenschap over hebben, dan zou er nóg meer ruzie in de wereld zijn dan nu al het geval is. Eerst maar even een bakje nu.
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 knakker Mormel MaryArt Noelle Etty Yvonne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden