renaldo61 Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
knakker Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Mogge Drie dagen geen drank en geen tabak. Dat voelt best goed. Opgelucht. Bevrijd. Doorpakken nu. Dagpact: renaldo61 MaryArt knakker bolletje, Spirit, Zbb en 1 andere reageerden hierop 4
Noelle Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Hier ook drie dagen geen drank nu. Vandaag maar op het dagpact voor dag 4. Dagpact: renaldo61 MaryArt knakker Noelle MaryArt en Spirit reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Ik mis @Fonny al een tijdje op het dagpact. Ze staat wel op het weekpact dus misschien vond ze dat voldoende. lady jane reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt knakker Noelle Mormel
lady jane Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden goeiemooiemorgen frummers @MaryArt ze slikt ook Antabus en meldt dat trouw, ik heb alle vertrouwen dat het haar heel goed gaat. Zelf sinds jaren echt slecht geslapen. Gisteravond een mobiele tel. gevonden met ID bewijs van een Servische vrouw. FB leverde weinig op en toen vond ik online een meldingssite vd Gemeente. Helemaal ingevuld en zelfs een foto weten te plaatsen dus dat gaf rust. Maar toen begon dat ding geluid te maken en begon mijn brein enge dingen te denken. Kunnen ze via zoek die tel. niet mijn locatie/adres achterhalen? En ik lag net een kwartier in bed toen er een scooter voor mijn deur stopte. En vanaf toen heb ik uren rare geluiden gehoord, gescharrel, gekuch, genies, alsof ieman tussen mijn spullen met stoeltjes schoof, vreselijk. Ik durfde niet eens door de gordijnen te gluren uit angst een mannenhoofd voor mn raam te zien. Er staat maar een naam op mijn naamplaatje. Gelukkig alleen een voorletter. Maar wat spookte het in mijn hoofd. Uit pure uitputting ingedommeld maar steeds wakker schrikken van die geluiden. 1 x eerder zoiets gehad en toen bleek het een (verwarde?) zwerver die een fiets uit elkaar heeft gehaald die nacht. Zoiets kan nu ook, en dan is het toeval m.b.t. die tel. Maar ik zal pas rust hebben als ik er vanaf ben. pfffft. Vrouw alleen haha, toch een nadeel ontdekt hiervan🤣 Spirit, MaryArt en Tine reageerden hierop 3
renaldo61 Geplaatst 16 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 16 uur geleden @lady jane Als het echt een probleem is die angsten zou ik er toch wat aan doen. Ik weet niet of gesloten gordijnen echt helpend is.
bolletje Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Een namaak camera voor het raam zetten en een plaatje met "dit huis is beveiligd" op het raam. Er zijn zelfs geluiden met hondengeblaf te koop als iemand s' nachts aan de deur staat. Goeie morgen iedereen.
bolletje Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Jane bij Bol.com is zo'n ding te koop "Elektronische Waakhond met realistisch 3 D geluid" en die kost e39,--. Misschien op you tube eens kijken hoe het werkt. Het zal je zeker veiliger voelen. sterkte meis.
lady jane Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Ik ken weinig angsten gelukkig. Dit is een samenloop van omstandigheden geweest. Ik bedacht net dat er nog 3 woonlagen boven mij zitten, dus misschien is zo'n track systeem niet heel nauwkeurig? En 2 x in 14 jaar een slapeloze nacht, dat valt nog wel mee toch? Het is meer dat 's nachts alles 3 x zo erg lijkt dan overdag. Aan een camera heb ik wel eerder gedacht maar zullen dieven dan niet juist denken; daar valt wat te halen? Ach ik weet t niet hoor, morgen ben ik dit al weer kwijt uit mn systeem denk ik. Maar of ik ooit nog iets opraap om me zo uit te sloven? Ik dacht nog wel; wie weet wie het vindt als ik het niet meeneem en er goed voor zorg.😅 Tine reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Maar dan slaap ik toch ook niet door dat geblaf Bol? Mijn vriendin heeft zo een met vogeltjesgeluiden op de wc. Klinkt lief hoor, maar mijn oren kunnen er niet zo goed tegen. Daar waar veel kennissen doof worden, lijkt mijn gehoor allergisch te worden voor geluiden, vooral harde stemmen en mechanische geluiden.
Yvonne Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen frummers, Oei ja, 's nachts lijkt het allemaal veel erger dan overdag. En ja, zo'n camera... zou het echt helpen? Hondengeluiden wel... je mag mijn boefje wel een nachtje lenen de volgende keer. Maar ja, ook dan doe je geen oog dicht natuurlij😉 Vandaag ben ik lekker een hele dag gewoon thuis, nu even een bakje tussendoor.
Yvonne Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt knakker Noelle Mormel Yvonne
Yvonne Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden En soms mag er hier ook best eens iemand in het zonnetje gezet worden. @renaldo61, petje af, ruim een jaar geen drup naar binnen gewerkt. En daarnaast altijd ook een ander een hart onder de riem willen steken, top. Je mag trots op jezelf zijn, je mag blij met jezelf zijn! Spirit en Tine reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedenmorgen, op deze regenachtige dag. @knakker en @Noelle, alweer op dag 4 vandaag Wat een angsthaas kan je dan opeens zijn he @lady jane. Kan me er wel wat bij voorstellen hoor. Dan nog zo'n vreemde telefoon gevonden.Zo snel mogelijk weg met dat ding. Uit goed fatsoen neem jd dat mee. Zou dat ook doen hoor. Jammer van de onrustige nacht. Vandaag hoop ik er een dag van te maken met zo min mogelijk prikkels (dat hoop ik dan). Een prikkel werkt vandaag. Toch wel lekker rustig, die drukteschopper even van de vloer. We hebben best een druk muziekweekje, met morgen en overmorgen een middagoptreden. Gisteren repetitie en afgelopen zondag een optreden met ons jongerenkoor gehad. Is goed gegaan hoor, alleen waren we keimoe zondagavond. Ik had veel teveel mijn voet belast en het was best warm. Het was in een speeltuin. Er hing wel een heinekenvlag, maar gelukkig voor de sier . Heb ook niemand met bier zien lopen. Werd echt niet verkocht daar volgens mij. Zou het ook ongepast vinden in een speeltuin. Dan liever onbeperkt Ranja. Ik ga nog even genieten van deze rustige dag. Lekker wat rommelen in huis. Ik vermaak me wel.
renaldo61 Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden Deze middag had ik Vol-a-vent, groentjes en aardappelen
Mormel Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt knakker Noelle Mormel Yvonne In de optiek eerlijk te blijven. @renaldo61: een goede vol-a-vent is heerlijk, ik maak die altijd als ik mijn kippen slacht. Voor mij heb ik het eenvoudig gehouden: snijbietstoemp met worst; klaar om straks op te warmen.
Rosee Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden @Mormelsoepkip! Waarom ben je nou weer begonnen vandaag?
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden @Mormel..... alles weggooien en siesta nu! 😴
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Nu bloos ik om je compliment @Yvonne Dank U.
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Hoe komt het dat je zo snel na het plaatsen op dagpact @Mormel dat je weer van mening veranderd bent en het drinken nodig had?
Luz Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt knakker Noelle Mormel Yvonne Luz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden