Claudius Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alchohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius karin123 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Al een hele week geen alcoholtest meer afgelegd en ik voel me daar goed bij. Gisteren vraagde de dienstdoende aan de balie van de permanentie van Hestia nog aan mij of ik kwam blazen, ik zei resoluut nee. Ik ging daar maar om een vraag te stellen. Kunsie64 en Fonny reageerden hierop 2
Mormel Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dagpact: Claudius Mormel Kunsie64 reageerde hierop 1
Kunsie64 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen allemaal, @Claudius Heb je de beslissing zelf genomen om je niet meer te laten testen? Of heb je dat met de psychiater afgesproken? Nou lieve mensen nog één dag herfst en dan wordt het lekker zomers! Op mijn app ziet het er goed uit de komende 9 dagen!
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Er is geen lift naar succes, je zult de trap moeten nemen. Dagpact: Mariposa 5 uur geleden bewerkt door Mariposa lady jane reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: Claudius Mormel Kunsie Mariposa karin123 reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen frummers. Als de verwachtingen uitkomen krijgen we vandaag een redelijk zonnige dag met af en toe een spatje, temperatuur rond de twintig graden, kon niet beter wat mij betreft... Drukke dag weer, dus snel een bakje neerzetten hier. Fonny reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: Claudius Mormel Kunsie Mariposa Yvonne
Bob Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) @Mariposa, probeer de volgende keer je naam toe te voegen zonder anderen er af te gooien. 5 uur geleden bewerkt door Bob
Claudius Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 21 minuten geleden zei Kunsie64: @Claudius Heb je de beslissing zelf genomen om je niet meer te laten testen? Of heb je dat met de psychiater afgesproken? Ik heb dit zelf besloten, voorlopig heeft de begeleiding er geen opmerking meer over gemaakt. Mijn psychiater aan wie ik veel te danken heb zie ik pas op het eind van de maand weer. Wij maken toch telkens ruzie. Ik heb een haat / liefde verhouding met haar. In augustus ging ze in verlof, dus ik vermoed vanaf het vorig weekend. 26 minuten geleden zei Kunsie64: Nou lieve mensen nog één dag herfst en dan wordt het lekker zomers! Op mijn app ziet het er goed uit de komende 9 dagen! Die zon en warmte gaat voor mij welkom zijn. Kunsie64 reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Lika, hoe gaat het nu met jou? Ik hoop dat jij en dochterlief genoten hebben van de dagen in België... Wat naar dat die spanning tussen stad en dorp voor jou toch zo blijft bestaan @Spirit. En ja, terug naar jouw eigen stekje, dat zal ook niet meer zo voelen als eerst... Jammer hoor. En nu is het vakantietijd, dus allerlei activiteiten van het dorpsgebeuren waaraan je deel zou kunnen nemen liggen stil, dat werkt ook niet mee. .. Wat verschrikkelijjk balen @bumperjim, ik hoop dat de kosten toch nog een pietsie mee zullen vallen... 20 uur geleden zei Amalia: Ducttape, yes! Altijd mee op vakantie. Hoe vaak ik daar al geen baat bij heb gehad ! Hihihi, wij namen altijd een rolletje ijzerdraad mee, ook zo handig. Van Duct tape hadden we nog nooit gehoord indertijd. Jullie heel fijne vakantie bij de zuiderburen toegewenst @Freekie, lekker genieten... Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 15 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact: Claudius Mormel Kunsie Mariposa Yvonne Fonny🌞 Fijne dinsdag allemaal!!
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 21 minuten geleden zei Bob: @Mariposa, probeer de volgende keer je naam toe te voegen zonder anderen er af te gooien. OEPS, sorry! Nu zie ik hoe het moet... Excuses, was niet mijn bedoeling.☺️ 4 uur geleden bewerkt door Mariposa Bob en Kunsie64 reageerden hierop 1 1
Claudius Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 48 minuten geleden zei Mariposa: Er is geen lift naar succes, je zult de trap moeten nemen. Een mooie spreuk. lady jane reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeie morgen frummels, Kunsie64 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Yvonne: .. Wat verschrikkelijjk balen @bumperjim, ik hoop dat de kosten toch nog een pietsie mee zullen vallen... @Freekie Ach ik ben ervoor verzekerd maar je schiet er altijd bij in. Ik ben deze auto eigenlijk een beetje zat. Het rijdt heel fijn maar het is allemaal te complex, er kan zo veel kapot. Er hoeft maar dat te gebeuren en dan krijg je foutmeldingen en dan zit je zo weer met een rekening van 4 cijfers. Ik wil terug naar vroeger. Dat wil ik eigenlijk sowieso met alles. Ik ben helemaal klaar met de 21e eeuw 🫤 karin123 en Kunsie64 reageerden hierop 1 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Ik wil eigenlijk gewoon een leuke Renault 4. Daar rijden er hier nog zat van rond. 5000 euro heb je al een vrij nette. Maar de Stier ziet daar de grap niet van in want die heeft er al 1 gehad 30 jaar geleden, die is dat stadium voorbij 3 uur geleden bewerkt door bumperjim
Kunsie64 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Ik ook @bumperjim Bij het liedje "Het dorp" van Wim Sonneveld moet ik vaak een traantje laten. Ook omdat ik echt uit zo'n dorpje kom. Ik fiets daar ieder jaar een keer naar toe en ook dan de tranen in mijn ogen om zoveel mooie herinneringen. Ik ben gewoon een jankerd. (Dit n.a.v. je vorige bericht dat je terug naar vroeger wilde, maar dat begreep je vast wel🙂) 3 uur geleden bewerkt door Kunsie64 karin123 reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden