Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goeiemorgen allemaal,

Wat een prachtige maandagmorgen! De zon komt rood op door een mistbank op het land waar ik op uitkijk. Ik begin nu echt zin te krijgen in mijn fietstochtje! Woensdag nog een afspraak bij de tandtechnicus, daarna de weersverwachting voor de dagen daarna bekijken en als die goed zijn kan ik erop uit. Ik heb altijd dubbele gevoelens voordat ik vertrek, ik kan moeilijk loslaten denk ik en vooral met mijn katje heb ik het moeilijk. Ik weet dat zij goed verzorgd gaat worden en ze kan alle kanten op hier, maar toch dat knagende gevoel dat ik haar in de steek laat. Dan ik sus mezelf met de gedachte dat het maar een dag of 5 is maar toch...maarrrr als ik eenmaal op die fiets zit ben ik al snel alles vergeten en bestaat Pussycat niet meer. :blink: Ik denk zomaar dat veel mensen ditzelfde gevoel hebben voordat ze op vakantie te gaan. Afijn alles zal goed komen! Vandaag weer genieten van het mooie weertje.

Geplaatst (bewerkt)

Ja lekker gaan Kunsie!

Hier gaat nu echt het zwembad eruit. Het is nu bijna leeg, nou moet het nog uit elkaar want het is een stalen bak. En dan zetten we gewoon een pierebadje neer van 139 euro. Want ons oude zwembad heeft geen leuke traptreden, daar moet je met een gevaarlijk laddertje in (waarvan de plastic treden 1 voor 1 doormidden knappen door het chloor en de UV ☠️) , eenmaal erin dan sta je dus te staan, en je kan een baantje trekken van 6 meter heen en 6 meter terug, en een handstandje (als ik dat zou kunnen, stel hè) en dan ben je eigenlijk alweer klaar. Terwijl een pierebadje, daar kan je lekker samen een uur in zitten te kleppen met een kop thee erbij. En je gebruikt veul minder water en chloor, je gaat van 25 kuub naar 4 kuub. En het idee is kleinkind-vriendelijk, zonodig.

First-world problems 😁

bewerkt door bumperjim
Geplaatst (bewerkt)
18 minuten geleden zei Lika:

Goede morgen. Klink goed @bumperjim

Ja hè? Het is een heel onnozel onderwerp maar je moet begrijpen wat er achter zit: we hebben een jaar ellende gehad met de Stier die nog steeds ziek is (wel steeds beter) en niks wou en kon, en ik was volkomen plannenloos bezig alles over me heen te laten komen. We hebben ook helemaa geen vakantie gepland deze zomer bv. Nu zit er weer een idee in de pijplijn, hoe suf het ook mag lijken, samen in een pierebadje is een activiteit samen 🥳

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Goedemorgen frummers. Ben weet ff hier . Probeer wat bij te lezen , maar is teveel om in te halen.

Zijn  nu onderweg naar Texel.  Met de jongens en de honden. Iemand nog tips ? We gaan vooral ook voor de vuurtoren,  oudste is daardoor gefascineerd.  Is het bijvoorbeeld de moeite waard om ook Terschelling te bezoeken of zo ? 

Verder nog nieuws hier wat ik zou moeten weten ? Hoe gaat het verder met iedereen? 

Geplaatst

Goedemorgen, 

Nog een uurtje, en dan zit het erop.. Dan kan ik thuis wat gaan puin ruimen en nog een wandeling of misschien een fietsritje? Ik fiets eigenlijk nooooit. Houten kont krijgen dus..

Deze week 4 dagen werken, 3 uur per dag. Gelukkig is nu elke keer de verhoging in mijn relatief rustige week zonder kids. 

Geplaatst

Goedenmorgen. Heb even het huis alleen en komende 2 dagen ook. Vind het wel lekker eigenlijk. Lekker op mezelf even. Mijn vriend kan best wel druk en chaotisch zijn.Ga op mijn gemakje eens kijken, wat ik ga doen vandaag. Ben ook nog nooit in het openluchtzwembad geweest. Misschien m'n schoonzusje even bellen. Eerst mijn rust maar even pakken en even rondje hond doen. 

Geplaatst

Folluk! (Dat roep je in Friesland als je de achterdeur instapt)

Wat is het hier stil. Maar misschien is dat gewoon de laatste tijd. Ik ben en lees hier niet veel meer dus eigs ben ik er zelf ook debet aan. :D

Ik ga lekker ouderwets vragen, wat eten jullie?

Geplaatst
1 uur geleden zei Remi1:

Folluk! (Dat roep je in Friesland als je de achterdeur instapt)

Wat is het hier stil. Maar misschien is dat gewoon de laatste tijd. Ik ben en lees hier niet veel meer dus eigs ben ik er zelf ook debet aan. :D

Ik ga lekker ouderwets vragen, wat eten jullie?

Het is hier al een hele tijd steeds zeer stil. 

Ik ga op werkdagen steeds eten in de cafetaria van de verslavingskliniek. Maar deze week hing er nog geen nieuwe menu uit. 

Ik had gekookte aardappelen met een zacht vlees en boontjes denk ik. 

Wat had jij? 

Geplaatst

Verschillende organisaties waar ik naartoe ga voor daginvulling organiseren korte goedkope vakanties. 

Zou ik van mijn psychiater mogen ziek worden of op verlof gaan? 

Dag 310 zonder alchohol. 

Geplaatst

Mijn voorbereidingen van mijn verhuis verlopen niet goed. Het lijkt erop dat bij iedere twee stappen dat ik vooruit zet ik er ook drie achteruit zet. 

Geplaatst (bewerkt)
11 uur geleden zei Francoise:

Goedemorgen frummers. Ben weet ff hier . Probeer wat bij te lezen , maar is teveel om in te halen.

Zijn  nu onderweg naar Texel.  Met de jongens en de honden. Iemand nog tips ? We gaan vooral ook voor de vuurtoren,  oudste is daardoor gefascineerd.  Is het bijvoorbeeld de moeite waard om ook Terschelling te bezoeken of zo ? 

Verder nog nieuws hier wat ik zou moeten weten ? Hoe gaat het verder met iedereen? 

Tips:

-Je zou vanaf Kaap Noord met de boot naar Vlieland kunnen (en weer terug). Dat is niet zo ver bij de Vuurtoren vandaan en mooi over het strand.

-Ijsboerderij Labora voor een Knoert

- museum in Oude Schild en met de viskotter op pad, leuke markt daar ook af en toe.

- Novalishoeve bij Den Hoorn

Terschelling lijkt me een mijl op 7. Is een vakantie op zich:-) 

Verder veel plezier!!! Heerlijk:-)

bewerkt door Lika
Geplaatst
14 uur geleden zei Lika:

Tips:

-Je zou vanaf Kaap Noord met de boot naar Vlieland kunnen (en weer terug). Dat is niet zo ver bij de Vuurtoren vandaan en mooi over het strand.

-Ijsboerderij Labora voor een Knoert

- museum in Oude Schild en met de viskotter op pad, leuke markt daar ook af en toe.

- Novalishoeve bij Den Hoorn

Terschelling lijkt me een mijl op 7. Is een vakantie op zich:-) 

Verder veel plezier!!! Heerlijk:-)

Djw voor de tips Lika 

Geplaatst
Op 16-6-2025 om 10:48 zei Remi1:

Goedemorgen..

@ikkanhetHoe gaat het met je?

Of anders, is er iemand die contact met haar heeft en weet hoe of het met haar gaat?

Hoi hanging in there zullen we maar zeggen. Geholpen aan mijn rug inmiddels.  Resultaat moet ik nog ff afwachten. Komende donderdag en vrijdag naar Maastricht voor het masker en de MRI en daarna de bestralingen nog. 

Voor de rest veel onzekerheid omdat de artsen het verschil tussen leasie MS en Kanker slecht kunnen zien. Was of ben een complex geval.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...