Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Kohtje reageerde hierop 1
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen allemaal, @Claudius woon jij nu al in je nieuwe appartement? Of ben je nog bezig met de verhuizing?
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 29 minuten geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Kunsie Fonny🌞
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s @Kunsie64 Ik ben nog steeds druk bezig met mijn verhuis. Kunsie64 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Goeiemorgen Lekker droog weer op vandaag. Voelt goed. Gisteravond kwam de Vlinder thuis van haar vakantiewerk: helemaal in de zevende hemel. Ze had allerlei problemen opgelost, was gefeliciteerd vanwege haar "perfekte" Engels en de baas had tegen de collega's gezegd "als er een probleem is, vraag het maar aan Vlinder want die kan alles oplossen". Ik zei realiseer je je nou dat je telkens heel extreem reageert, zowel negatief als positief? Ja natuurlijk realiseer ik me dat, zei ze. Borderline maar niet debiel. oh ja OK 😁 het blijft een interessante aandoening. Je verveelt je geen minuut 🤪 Graag zou ik haar zien mediteren, je eigen emoties aanschouwen als ware het een rivier die voorbij stroomt, of golven op een meer.... maar als ik met papa-dingen kom aanzakken dan wil ze niet, liever zelf laten ontdekken. Of waarschijnlijk (haar kennende) heeft ze het al lang geleden geprobeerd. %s om %s bewerkt door bumperjim Kunsie64, lady jane en karin123 reageerden hierop 3
Berkje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal. Fijne dag!☺️ Kunsie64 reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers, Drukke dag weer, pfff, dacht met pensioen te zijn, maar.... Afijn, eerst even een bakje. @Berkje, welkom terug... @Claudius, die dame die geen gesprekken meer met jou wil, is dat de dame waar jij wél graag mee praatte? @Lika,fijn dat je je opgelucht voelt/voelde. Hopelijk gaat het gesprek morgen met de arts jou wat helderheid verschaffen... @bumperjim, vermoeiend zo'n dochter, hahaha, van het ene uiterste in het andere... Maar zonder gekheid: haar stemmingswisselingen doen mij ook wel denken aan manisch-depressief, en dan de rapid cycling vorm. En @Remi1, ik zie dat je er gisteren even was. Hoe gaat het met jou? En hoe gaat het met jouw man en de (klein)kinderen???
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Yvonne: @bumperjim, vermoeiend zo'n dochter, hahaha, van het ene uiterste in het andere... Maar zonder gekheid: haar stemmingswisselingen doen mij ook wel denken aan manisch-depressief, en dan de rapid cycling vorm. Daar zit een verschil tussen. Ik heb het ff niet paraat maar in het boek dat ik lees wordt uitgelegd wat de verschillen zijn, en zij is echt borderline, niet md rapid cycle. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s nou Wilders weg misschien gaat er nu eindelijk geregeerd worden.
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 28 minuten geleden zei Yvonne: @Claudius, die dame die geen gesprekken meer met jou wil, is dat de dame waar jij wél graag mee praatte? Ik had in het verleden bij MSOC zeker iemand waar ik graag mee praatte maar die werkt nu voor de gevangenis. Ik heb nog wel enkele mensen waarmee ik praat. Allemaal vanwege hun beroep. Maar binnenkort valt ook de verpleegster van de verslavingskliniek weg.
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ze hebben mij geprobeerd voor verschillende honderden Euros op te lichten, de bank heeft het tegengehouden.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 3 uur geleden zei bumperjim: liever zelf laten ontdekken lastig he Jim, maar denk maar even terug; waren wij ook niet zo op die leeftijd? bumperjim reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Even goededag zeggen en laten weten dat qua droogstaan er (nog) niets is veranderd. Ik wens alle 'worstelaars' een ruime overwinning in de strijd. ☀️🌞☀️ karin123, Bob en bumperjim reageerden hierop 3
Woman Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Bumperjim, ik moet steeds denken aan een stukje tekst van David Bowie, Changes "And these children that you spit on As they try to change their worlds Are immune to your consultations They're quite aware of what they're going through" %s om %s bewerkt door Woman
Kohtje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nog even... Door de bank genomen ben ik best ouderwets. Nu zie ik net nog even mijn laatste berichtje hierboven en dan valt me ineens het woordje goededag op. "Er klopt iets niet", dacht ik. "Er moet nog een 'n' tussen, geloof ik. Even nakijken dus." M'n ouderwetse ik had dus inderdaad een 'n' in goededag moeten zetten. Goedendag dus. Maar tegenwoordig wordt 'goededag' (en 'goedeavond') ook goed gerekend. Ik schreef goedendag dus eigenlijk fout, maar omdat langdurig en veelvoudig gemaakte fouten uiteindelijk gedoogd en tenslotte goedgekeurd worden, mag ik deze ouderwetse fout dus toch met een krul en een zoen van de juf laten staan. Pffffff!! 🫤 Mai reageerde hierop 1
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiedag zeg... karin123 en Woman reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Deze middag had ik weer eens Spaghetti bolognaise
Sandro Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Goedeavond. Ik had een paar uur geleden een vreselijke drang om te gaan drinken. Onvrede is bij mij altijd de trigger. Gelukkig ben ik er niet meer compleet door verrast en ben ik er doorheen. Met flink wat gemopper en gezeur richting m'n gezin. Maar ja, dat liever dan een dronken vader en echtgenoot denk ik zo %s om %s bewerkt door Sandro karin123 reageerde hierop 1
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Zo is dat @Sandro! Ik voel me weer helemaal top. Zo raar om mee te maken. Hormonen denk ik echt. bumperjim, lady jane en Rosee reageerden hierop 3
bumperjim Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden 13 uur geleden zei Sandro: Goedeavond. Ik had een paar uur geleden een vreselijke drang om te gaan drinken. Onvrede is bij mij altijd de trigger. Gelukkig ben ik er niet meer compleet door verrast en ben ik er doorheen. Met flink wat gemopper en gezeur richting m'n gezin. Maar ja, dat liever dan een dronken vader en echtgenoot denk ik zo Ja onvrede is echt een knetterharde trigger, bij mij ook. Omdat je dan toch al op ramkoers ligt, kan je er net zo goed wat bij drinken, want dat maakt door alle negativiteit ook niks meer uit. En van het drinken wordt alles dan nog een niveautje erger, enz enz.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden