Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Zalig Pasen Dagpact: Claudius
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers, Geen zon en best wel koud, maar wat is kan komen En anders maar de verwarming en kaarsjes aan. Eerst even een bakje.
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik heb nog even de draad van gisteren vluchtig doorgelezen, ik ben blij dat ik niet de moeite heb genomen die lappen 'spamtekst' door te lezen. Jammer dat @Jannigje al direct afhaakte (mede) daardoor... Lieve mensen, inmiddels zijn de logees boven aan het rommelen, ik ga snel aan de slag hier. Ik wens jullie allemaal een mooie, zonnige dag toe..
erik Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen iedereen. Fijne pasen, geniet van het lange weekend ook. Ik ga nu slapen na nachtdienst. Mooie dag gewenst. Lika reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers karin123 reageerde hierop 1
Maja Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen allen! Hier, ter hoogte van Den Haag/Wassenaar, blauwe lucht en uitbundige zon. Hopelijk komt het jouw kant uit @Yvonne! Nog wel koud. Bank, tafel en stoelen verplaatst voor brunch in de zon. Zodadelijk nog een eiersalade met avocado maken. Brood afbakken, kan water aanvullen met citroen, gember en munt. Kruidenboter, makreelsalade en tzatziki gisteren gemaakt. Vrienden nemen witlofsalade, zalm en citroencake mee. Dus we eindigen met zoet brood, cake en chocolade-eitjes. Heerlijk! Maar veel belangrijker: fijn gezelschap waarbij iedereen zichzelf kan zijn en gedachten kan delen of niet. Vanavond naar mijn zus en haar gezin. Zo blij dat contact weer hersteld is. Met beschadigingen, maar toch. Waarschijnlijk krijg ik binnenkort een huisgenoot: een kat op zoek naar een nieuw huis ivm scheiding. Hoop dat het door gaat! Fijne en droge Paasdagen voor alle frummers! 30 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact: Claudius Yvonne Maja @lady jane: succes met de zorg voor jouw zus! Fijn dat je dat kan bijspringen. @Oskar: Hier geen Bach, maar Beth Hart op de speaker. Heel wat anders, maar voor mij genieten😄
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s dochter @Maja en ze heeft 2 weken een privé mantelzorger mee, ik mag woensdag op bezoek en hen trakteren op een etentje. Zo fijn juist haar in goede handen te weten en als moeder niets te hoeven. We bellen en appen dagelijks, dat wel. Maar ook dat wordt minder. Enige zorg is dat ze oxycodon slikt voor de nachten en ook verslavingsgevoelig is. Maar ze heeft gelukkig zelfkennis genoeg en ik blijf wel roeptoeteren er zuinig mee te zijn. Wat een heerlijke brunch, goed gezelschap en wat een stralend weer daarbij. Geniet er van
Francoise Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Fijne Pasen iedereen. Draadje gisteren deels gelezen. Kreeg de lappen tekst niet echt doorgeworsteld. Bovendien schreef Jan Geurtz al over de opluchtingsmethode , niets nieuws lijkt mij . Enfin genoeg daarover. We gaan met ons gezinnetje dadelijk aan de paasbrunch , met eieren en gebakken spek . Daarna chocolade eieren verstoppen in de tuin . Traditie is een paar jaar weggeweest , leek me nu weer leuk om te doen . We gaan ook nog wandelen met de honden en vanavond is het weer formule 1 , blêhhh . Hele weekenden draaien onderhand om dat fenomeen . Voorrondes, kwalificaties , race en daarna evalueren. Mijn man kijkt het in een groepje , wat steeds rouleert. Vrouwen komen ook vaak mee. Héél gezellig (not) , pfff. Vandaag dus bij ons . Een huwelijk is geven en nemen....
Francoise Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 16 minuten geleden zei lady jane: dochter @Maja en ze heeft 2 weken een privé mantelzorger mee, ik mag woensdag op bezoek en hen trakteren op een etentje. Zo fijn juist haar in goede handen te weten en als moeder niets te hoeven. We bellen en appen dagelijks, dat wel. Maar ook dat wordt minder. Enige zorg is dat ze oxycodon slikt voor de nachten en ook verslavingsgevoelig is. Maar ze heeft gelukkig zelfkennis genoeg en ik blijf wel roeptoeteren er zuinig mee te zijn. Wat een heerlijke brunch, goed gezelschap en wat een stralend weer daarbij. Geniet er van Lees nu over je dochter , weet verder niet hoe of wat er gebeurd is , maar heel veel sterkte jane. Hopelijk een voorspoedig herstel 🍀💚 lady jane reageerde hierop 1
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen. Rest van het gezin is op pad. Ik ben bij de honden gebleven. Heb mijn eerste 7000 stappen erop zitten:-) Tranen zitten hoog. Komen er soms opeens uit terwijl ik verder goed van zin ben. Wel opgejaagd gevoel af en toe. Nou ja. Rustig doorlopen maar. lady jane en nancy reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik heb mijn tienduizend stappen maar het ging moeizaam vandaag.
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Voel me somber. Weer huilbuien en nergens zin in. Het zal waarschijnlijk door de overgang naar mijn andere AD komen en moet me er maar doorheen worstelen, maar het valt even niet mee. Ik weet even met mezelf geen raad.Had liever met iets leukers willen komen, maar alles valt me zeer zwaar. Ondanks alles wik ik iedereen fijne Paasdagen wensen.
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Gewoon doorgaan @Spirit. We komen er doorheen! Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Lika: Gewoon doorgaan @Spirit. We komen er doorheen! Jawel, het gaat ons lukken! Bedankt voor je support.Trek me ook teveel aan, door al dat negatieve nieuws. Geen eieren meer eten, geen kip, overal zit gif in. Even geen sociaal media en nieuws kijken, is nog het beste.
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik had vandaag hobby-kippen-ei, droevig dat je beter voor ophok-eieren kunt kiezen. Het gaat de laatste weken heel wisselend met mijn energie en stemming. Gaat het goed dan doe ik mijn yoga/pilates- en krachtoefeningen. Mijn doel is om vanuit de lotushouding op te staan van de vloer zonder mijn handen te gebruiken. Gaat het wat minder, dan slaap ik veel en kijk veel op schermpjes. Alcoholcontrole gaat prima, dwz 1 -2 x in de maand en weinig. Paar dagen geleden op stap met een vriend die flink sterke bieren dronk. Dat stond me erg tegen, ook hoe hij veranderde in een hard pratende mopperende oude man. Spirit reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dit moet je doen om één paaseitje te verbranden: Ongeveer 10 minuten wandelen Ongeveer 8 minuten fietsen Ongeveer 5 minuten hardlopen Ongeveer 25 minuten achter een bureau zitten Ongeveer 20 minuten staan
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nou ik kom maar niet in een Paasstemming vandaag; ben steeds van alles van plan en doe uiteindelijk niets. Niet dat dat hoeft want ik geef eigenlijk nits om dit soort dagen. Maar het is net alsof iets er omheen "hoort". Dus mijn traditie maar opgepakt; een paasbrood en pakje roomboter naar het armenkastje gebracht. En zelf lekker verse croissants gekocht. En straks mijn macaroni maar opwarmen. Morgen ben ik hulpkok bij het inloophuis en eet ik zelf ook mee. En dan is alles weer "gewoon".
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hier een berichtje vanuit mijn oppashuis Twee honden ( hele grote en een oudje 😊) Wordt altijd blij van honden, koppeltje kippen hoort er ook bij ( ze ontsnappen steeds uit de ren ) Over zes weken mag ik mijn eigen pup mee naar huis nemen, krijg elke dag filmpjes en fotos opgestuurd over de groei en ontwikkeling. Zin in , en straks twee dagen thuis en dan op naar het volgende oppasadres Pasen is gezellig verlopen, met zus op bezoek die in de buurt woont en uiteraard heerlijk paasbrood met roomboter
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s En uiteraard heel veel hobbykip eieren gegeten Flauwekul met die pfas, kan je niks meer eten, ik vind het wel goed zo lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 13 minuten geleden zei rapilos: Over zes weken mag ik mijn eigen pup mee naar huis nemen, krijg elke dag filmpjes en fotos opgestuurd over de groei en ontwikkeling. Veel plezier met je hondje. rapilos reageerde hierop 1
IJsvogel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 17 minuten geleden zei rapilos: En uiteraard heel veel hobbykip eieren gegeten Flauwekul met die pfas, kan je niks meer eten, ik vind het wel goed zo Heb je het advies gelezen? Er staat juist dat het specifiek voor eieren geld, niet voor bv groente uit de moestuin.
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 12 minuten geleden zei IJsvogel: Heb je het advies gelezen? Er staat juist dat het specifiek voor eieren geld, niet voor bv groente uit de moestuin. Nee ik heb het advies niet gelezen, waar staat dat ergens?
IJsvogel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s https://www.rivm.nl/nieuws/rivm-adviseert-geen-particuliere-eieren-meer-te-eten Dat de moestuinen wel veilig zijn stond in NRC
Jannigje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik lees de draad van vandaag en ben zomaar een beetje blij dat ik allemaal bekende namen lees. lady jane, erik, IJsvogel en 3 anderen reageerden hierop 6
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden