Oskar Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Mogge. Geen nieuwe kansen vandaag Claudius? Vanochtend zwijgen hier de vogels. Straks naar een begrafenis, ik geloof dat er drie mensen komen. De eenzaamheid van het leven weerspiegelt zich in de dood. Cocaïne, heroïne, de hele flikkerse zooi. Ja, lieve jongens en meisjes, zo zien jullie maar waar drugs en alcohol toe kan leiden. Maar we houden de moed er in. %s om %s bewerkt door Oskar lady jane en bolletje reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s De overledene zelf heeft het er minste last van, dat er slechts 3 man en een paardekop komen opdagen 😁 As zijt ge en tot as zult ge wederkeren, maar ik ga eerst een weekje naar Parijs voor t werk, als t nog ff mag 😜 bolletje reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s @Oskar Zwijgende vogels? Beeldspraak? Innige deelneming. Ja iemand maakte bezwaar dat ik steeds herhaalde. @bumperjim Gaat Le Pen je uit Parijs houden?
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Bedoel je mij @Claudius? Ik maakte geen bezwaar, ik probeerde een gesprek met je te beginnen. Ik hoopte dat je zou vertellen over dat die dagelijkse spreuk je hielp om kansen te pakken die je anders misschien zou laten liggen.
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 5 minuten geleden zei Yana: Bedoel je mij @Claudius? Ik maakte geen bezwaar, ik probeerde een gesprek met je te beginnen. Ik hoopte dat je zou vertellen over dat die dagelijkse spreuk je hielp om kansen te pakken die je anders misschien zou laten liggen. O sorry. Ik wou een spreuk in de aard van "Of ik morgen drink weet ik niet. Maar vandaag drink ik niet. " Iedere dag geeft een kans om geen alchohol te gebruiken. Een kans om gelukkig te zijn. Ik probeer nu iedere ook om veel te wandelen en zodoende gewicht te verliezen. Al viel het gelukkig zijn niet altijd mee. Femke was mijn maatje, zeker tijdens haar laatste dagen nam ik haar overal mee. Op het bed, naar de zetel, ... . Ik liet haar wel langer liggen nadat ik weer eens zeer vroeg opstond. 😄 Ze was de eerste hond die ik liet inslapen.
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeie morgen lieve mensen. We gaan goed hé? Ja vreselijk om aan die troep te sterven Oskar. Je zou haast denken "die persoon heeft nu rust, maar zo hoort het leven niet te stoppen". Verder vind ik dat wij het hier goed doen met z'n allen.
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 54 minuten geleden zei Claudius: Iedere dag geeft een kans om geen alchohol te gebruiken. Een kans om gelukkig te zijn. Ik probeer nu iedere ook om veel te wandelen en zodoende gewicht te verliezen. Al viel het gelukkig zijn niet altijd mee. Goed bezig Claudius! 56 minuten geleden zei Claudius: Ik wou een spreuk in de aard van "Of ik morgen drink weet ik niet. Maar vandaag drink ik niet." Als dat voor jou de spreuk is die helpt dan schrijf je die toch? Voor mij is hij vandaag ook van toepassing: Dagpact: Claudius Yana
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen. Volop zon die naar binnen schijnt. Ik ga. Naar buiten. Op de fiets naar het werk. Sterkte @Oskar. Ik vind het altijd triest te horen dat het leven ook zo kan gaan als jij beschrijft. lady jane reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik schrijf hem voor je op @Claudius je bent niet alleen en je doet het niet alleen Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Yana Freekie IJsvogel reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal, Gecondoleerd @Oskar, dat zijn altijd trieste dingen he. weer een stralende dag Gisteren anderhalf uur bezig geweest met water geven in de tuin, steeds met een gietertje lopen naar de sloot en terug. dat moet anders, dus van de week de pomp maar weer eens van huis halen. ons pruimenboompje en kersenboom staan nu in volle bloei, hopen dat het hier vannacht net niet gevroren heeft, want daar kunnen de bloesems niet tegen. En...omdat dit een alcoholforum is ; vandaag 1 jaar, 8 maanden, 13 dagen en 11 uur niet gedronken Lika en Kunsie64 reageerden hierop 2
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Oskarsterkte, geen Snuffie voor of na de dienst...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers. Een gulle zon, maar nog fel koud buiten, daarnet was het nog -2 in de tuin... Een rustige week voor de boeg hoop ik. Eerst nu even een bakje.
IJsvogel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dagpact: Claudius Yana Freekie Yvonne IJsvogel Goedemorgen, wat fijn toch dit mooie weer! De ideeën wat ik kan gaan doen buitelen dan door elkaar in mijn hoofd. Ik hou niet zo van to do lijstjes maar dat zou best een goed idee zijn. Anders dwarrel ik van het ene naar het andere.
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 53 minuten geleden zei Yvonne: %s om %s bewerkt door Kunsie64
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 35 minuten geleden zei IJsvogel: Dagpact: Claudius Yana Freekie Yvonne IJsvogel Kunsie Goedemorgen, wat fijn toch dit mooie weer! De ideeën wat ik kan gaan doen buitelen dan door elkaar in mijn hoofd. Ik hou niet zo van to do lijstjes maar dat zou best een goed idee zijn. Anders dwarrel ik van het ene naar het andere. IJsvogel reageerde hierop 1
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen allemaal, Dat citeren van het dagpact gaat aldoor fout. Het zal wel aan mij liggen.
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s @Kunsie64 Dagpact: Claudius Yana Freekie Yvonne IJsvogel Kunsie Kunsie64 reageerde hierop 1
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Kijk zo wil ik het graag zien @Claudius. Een mooi Overzichtelijk rijtje! 🙂
Zbb Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hier een kleine update het gaat nog steeds niet goed,sterker nog ik val steeds vaker terug,langere binge’s en ze volgen elkaar steeds korter op. ik heb me een aantal weken geleden opnieuw aangemeld voor een opname maar de wachttijden zijn lang. ze hadden me uitgeschreven bij de verslavingszorg omdat ik tevaak terug val,ben op eigen initiatief naar de huisarts gegaan en een verwijzing naar een verslangskliniek gevraagd. ditmaal een christelijke organisatie,aangezien ik de laatste tijd meer met het geloof bezig ben en dat ik merk dat als ik bid dit me vaak blijkt te helpen. het klinkt raar misschien maar heel vaak merk ik dat als ik gebeden heb dat er wonderlijke dingen lijken te gebeuren. als je hopeloos ben ga je toch opzoek naar een hogere macht. ik gun mezelf deze laatste kans nog nog een keer een laatste opname lukt het me dan nog niet,geef ik mezelf op ik heb inmiddels alles al geprobeerd Francoise reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Je mag nooit opgeven @Zbb. Ik ben blij je terug te lezen. Ik ben wat verbaasd over die wachttijden. Ik ben de laatste jaren al dikwijls opgenomen geweest. Maar ik had nooit lange wachttijden, ik kwam de laatste keer wel niet op de gewenste afdeling terecht, maar ik werd wel opgenomen. Ik heb nu al een lange tijd steeds een kaars branden. Noem het een bijgeloof, maar die kaars moet me helpen om niet meer opgenomen te worden. Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer van de alchohol af te blijven. Koop het niet meer aan.
Zbb Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik ben de haven uitgevaren om de aankomende dagen in alle rust af te kicken. ik heb last van angsten en merk dat ik steeds mensenschuwer begint te worden. er is wat voorgevallen op de haven twee weken terug en durfde me niet meer op de haven te laten zien. soms durfde ik niet eens meer naar me boot en zwierf maar wat rond in de natuur. ik hoop hier de rust te vinden die ik nodig heb om van die klote angst af te komen,die door de drank alleen maar in stand gehouden word.
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 4 uur geleden zei Zbb: het klinkt raar misschien maar heel vaak merk ik dat als ik gebeden heb dat er wonderlijke dingen lijken te gebeuren. Helemaal niet raar, bidden zorgt voor wonderen, dat is zeker. Met hart en ziel en vol overgave bidden zorgt voor grote wonderen dus veel overgave gewenst Zbb. Wees maar niet bang voor de angst, het zijn maar gedachten en gevoelens, jij bent meer dan dat en het gaat vanzelf weer voorbij. ❤️ ps. niet dat ik je angst wil bagatelliseren, zo klinkt het misschien, dat is niet de bedoeling. %s om %s bewerkt door Yana
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden