Claudius Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart (bewerkt) Goeiemorgen iedereen. Dagpact: Claudius 17 maart bewerkt door Claudius
Yvonne Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart Goedemorgen Claudius en goedemorgen Frummers. Ik heb lekker geslapen, de zon schijnt al gul en ik heb een grote beker voor mij staan, de dag begint goed. Eerst hier maar even een bakje neerzedtten Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart 35 minuten geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Dagpact: Claudius Fonny🌞
Yana Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart Ik lig lachend in bed omdat @bumperjim zo komisch mijn ideale leven beschrijft 😂. De lucht is blauw maar het is wel onfatsoenlijk koud hiero. Dagpact: Claudius Fonny🌞 Yana
Yvonne Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart (bewerkt) Jij ook een goedemorgen @Fonny Dagpact: Claudius Fonny🌞 Yana Yvonne 17 maart bewerkt door Yvonne
lady jane Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart goeiemooiemorgen frummers Hier ook nog nachtvorst. Maar in de loop vd week gaat het beteren. En ik mag woensdag een daslookplant uit komen graven bij iemand die ze op zijn volkstuin heeft. Net buiten de stad. Gevonden via google en een moestuinforum. Nu maar hopen dat het ook als potplant gaat groeien. Yana reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart Jij ook een goedemorgen @Yana, heerlijk om lachend op te staan... Yana reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart Jij ook goedemorgen @lady jane... leuk die plant, gaat het vast wel doen in een pot hoor. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart lijkt me ook Yvonne, en anders mag ik vast af en toe een handje komen plukken bij die man.
bolletje Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart Goeie morgen hijg hijg hijg, tot vanavond pffffttt. Ik heb me ver--. lady jane en Spirit reageerden hierop 2
Lonster1 Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart Daslook heb ik afgelopen weekend tijdens het wandelen ook geplukt. Lekker, gewoon uit het handje gegeten (na afgeveegd te hebben en niet te lang na te denken over wie er overheen geplast zou kunnen hebben). Vorige week palmkool en schorseneren gekocht bij een moestuinwinkel. Ook zo lekker, en je vindt het nauwelijks in de supermarkt. Na het wandelen aan het bier en de bitterballen gezeten, ondanks goede voornemens en adviezen aan een ander, die eigenlijk voor mezelf waren . Komende week weer gewoon gezond eten en drinken. Spirit reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 17 maart Auteur Rapport Geplaatst 17 maart Ik had deze middag groentesoep, kibbeling met erwtenpuree en een appel Spirit reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart @Lonster1maar wel binnen de perken gehouden? Dat maakt wel verschil toch? Of ben je bang dat het geleidelijk er weer insluipt? @Yanahet niet drinken gaat goed, lief dat je het vroeg. Over 3 dagen 3 maanden alcoholvrij. Wil nog niet nadenken over 'altijd' maar voorlopig voelt dit goed. Yana reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 17 maart Auteur Rapport Geplaatst 17 maart Goed zo @Rosee Rosee reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart Goedenmiddag, De wind is nog fris, maar in het zonnetje is het lekker. Langzaam, maar zeker, komen m'n darmen goed op gang. De vermoeidheid wordt minder en ben weer gezond gaan eten.Sta weer op tijd op, zodat ik kan ontbijten en lunchen. Net een stevige wandeling gemaakt met de hond. Ga er ook meer alleen op uit. Mijn vriend is met de tuin bezig.Lekker straks met de hogedrukspuit, zodat het weer toonbaar word. Tot dusver mijn update. @Lonster1, hoop dat je binnen de perken hebt kunnen houden? Dat is een lekkere lunch @Claudius .Maak je dit zelf allemaal? Belangrijk, dat je goed en gezond eet.Dat doe je goed! Even iets anders: Ik heb geprobeerd contact te zoeken met @Zbb, krijg hem echter niet te pakken. Weten jullie iets over hem?
Claudius Geplaatst 17 maart Auteur Rapport Geplaatst 17 maart 52 minuten geleden zei Spirit: Dat is een lekkere lunch @Claudius .Maak je dit zelf allemaal? In het weekend maak ik zelf warm eten, ik had dit weekend stoofvlees. In de week ga ik in de cafetaria van de verslavingskliniek eten, behalve op feestdagen. 55 minuten geleden zei Spirit: Even iets anders: Ik heb geprobeerd contact te zoeken met @Zbb, krijg hem echter niet te pakken. Weten jullie iets over hem? Ik heb hem al naar het forum proberen te lokken met het topic "Wie missen we al een tijdje? " Weet jij hem niet wonen? Telefoonnummer?
Claudius Geplaatst 17 maart Auteur Rapport Geplaatst 17 maart Ik zie nu @Spirit dat @Zbb Op 6 maart het forum nog eens bezocht heeft?
Spirit Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart 27 minuten geleden zei Claudius: Ik zie nu @Spirit dat @Zbb Op 6 maart het forum nog eens bezocht heeft? Alleen bezocht, of ook wat gepost? Heb een tijd geen WhatsApp contact gehad, dat is zeker 2 maanden geleden. Gisteren contact gezocht, geen reactie en vanochtend.Ook geen reactie. Ja, ik weet als maatje, waar hij ligt met z'n boot. Misschien heeft hij een ander tel.nummer?
Oskar Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart St Patrick's Day vandaag. (In een vorig leven was ik een Ier en dwaalde met mijn schapen door de velden van Connemara.) Vroeger vierde ik deze dag met pinten Guinness. Nu lees ik Yates, drink een mok thee en voel me betrekkelijk gelukkig. Spirit reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart Ik ben nieuwsgierig geworden naar daslook. Kun je dat gewoon in de winkel kopen, of moet ik daarvoor ook gaan snuffelen in de berm?
Oskar Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart (bewerkt) @Lika: ik begrijp dat je moeder een plek heeft gevonden in een tehuis. Ik vind dat mooi. Voor jullie beiden. Het zal nog wel gaan golven. Maar koester steeds het goede. 17 maart bewerkt door Oskar Lika reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 17 maart Auteur Rapport Geplaatst 17 maart 2 minuten geleden zei Oskar: Ik ben nieuwsgierig geworden naar daslook. Kun je dat gewoon in de winkel kopen, of moet ik daarvoor ook gaan snuffelen in de berm? Blijkbaar kun je het gewoon in een supermarkt kopen?
Claudius Geplaatst 17 maart Auteur Rapport Geplaatst 17 maart 5 minuten geleden zei Oskar: St Patrick's Day vandaag. (In een vorig leven was ik een Ier en dwaalde met mijn schapen door de velden van Connemara.) Vroeger vierde ik deze dag met pinten Guinness. Nu lees ik Yates, drink een mok thee en voel me betrekkelijk gelukkig. Was je vroeger gelukkiger?
Oskar Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart (bewerkt) 4 minuten geleden zei Claudius: Was je vroeger gelukkiger? Nee, dat denk ik niet. Vroeger rende ik altijd voor mijzelf uit. En nu sjok ik rustig achter mijzelf aan. Het is kalm geworden. En dat bevalt mij erg goed. 17 maart bewerkt door Oskar Spirit reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden