Claudius Geplaatst gisteren om 04:40 Rapport Geplaatst gisteren om 04:40 Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius
Fonny Geplaatst gisteren om 06:07 Rapport Geplaatst gisteren om 06:07 1 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Fonny🌞
Etty Geplaatst gisteren om 06:32 Rapport Geplaatst gisteren om 06:32 Goedemorgen, Meer dan 3 maanden geen druppel. Erg fijn. Het gesnaai is ook weer over, dat ging vanzelf. @Lika wat fijn dat je moeder het appartement heeft geaccepteerd! lady jane, Lonster1 en rapilos reageerden hierop 3
bolletje Geplaatst gisteren om 07:15 Rapport Geplaatst gisteren om 07:15 Goeie morgen allemaal, Vandaag begint carnaval. Even vinger in m'n strot steken. Bah al die kolere herrie en gemaakt leuk zijn. karin123 reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst gisteren om 07:38 Rapport Geplaatst gisteren om 07:38 Wat zijn dat voor enge mini-mensjes? Wat fijn Lika, dat je moeder een plek heeft gevonden. Gisteren gewandeld in de Onzalige bossen. Mooie omgeving, helemaal niet zo miserabel maar wel wat regen gehad. Voel me nu weer topfit. Vandaag wat klussen in huis en tuin. Binnenkort een logé, dat is een mooie stok achter de deur.
lady jane Geplaatst gisteren om 07:48 Rapport Geplaatst gisteren om 07:48 goeiemooiemorgen frummers ik lag de dag nog even met een thriller in bed uit te stellen toen ik een app kreeg van zieke zus, of ik haar reservering naar de sauna wilde gebruiken. Geen volley vandaag door voorjaarsvakantie en ik twijfelde of de sauna dan niet ook te druk zou zijn. Nu ga ik het zien straks. Op naar de 12e verdieping. En dat tennis kijk ik dan vanavond wel terug. Dit luie lijf moet in beweging vandaag. rapilos reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst gisteren om 08:08 Rapport Geplaatst gisteren om 08:08 Goedemorgen frummers, Slecht geslapen, eigen schuld: Kees haalde me over gezellig mee te doen met een glaasje wijn. En ja het was gezellig, maarrr... 1. ik had me voorgenomen niks te drinken. 2. ik slaap niet lekker na een paar glazen en ben de volgende ochtend geen 100 punten... 3. het schuldgevoel achteraf: ik zou toch niks nemen vandaag! Afijn, het is niet anders, goed onthouden dit voor een een volgende keer, dat kan me dan weerhouden. Nu even een bakje neerzetten. @Etty, wat ga je weer goed, fijn hoor. @lady jane, lekker genieten vandaag dus. lady jane reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst gisteren om 08:09 Rapport Geplaatst gisteren om 08:09 DAGPACT: Claudius Fonny 🌞 Yvonne
rapilos Geplaatst gisteren om 08:29 Rapport Geplaatst gisteren om 08:29 Goedemorgen allemaal, Ach @Yvonne, ik snap je helemaal hoor. Je moet het maar zien als een uitglijertje, maar ja, dat stomme schuld gevoel achteraf he. Maar even extra genieten van je bakkie koffie dan. Hier begint het lekker op te klaren, dus straks maar even naar buiten Veel plezier @lady jane ☺️ lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst gisteren om 09:15 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 09:15 @Yvonne Hoelang was U zonder alchohol ?
Lika Geplaatst gisteren om 09:31 Rapport Geplaatst gisteren om 09:31 Ik kom alleen maar even spuien, zonder te hebben bijgelezen. Nog steeds blij. Welgemoed ga ik dit weekend naar mijn moeder en even kijken wat mee te nemen. Gevoel van alle tijd en heel veel rust. Maar vooral: zin in mijn moeder en de toekomst! Vond haar zo dapper en grappig gisteren. En ik ben veel leuker als ik gewoon gezellig langskom, zonder zorgtaken. Dus ik zie de toekomst blij tegemoet. Lonster1, Maja, karin123 en 3 anderen reageerden hierop 6
Roberto Geplaatst gisteren om 10:20 Rapport Geplaatst gisteren om 10:20 (bewerkt) Goede morgen allemaal, Ik heb gisteren iets op mijn eigen draadje geschreven. Hier herhaal ik het in het kort. Gisteren heb ik een goed intake gesprek gehad bij Solutions in Zwolle. Voor opname in een kliniek bij Amersfoort en een natraject, terugvalpreventie, in Zwolle. Zoals iedereen hier wel weet is een klinische opname best een grote stap. Na de zoveelste terugval wil ik dat nu aangaan. Vanwege mijn gehoorproblemen, ouderdomsprobleem, heb ik ernstig last van geroezemoes. Mijn rechteroor is goed, mijn linkeroor is slecht, daarvoor heb ik sinds kort een gehoorapparaat. Op zich kon ik alles wel goed horen, maar mijn rechteroor werd overbelast. De geluiden zijn nu gelijk verdeeld over mijn beide oren, dat scheelt al. Een tijd geleden heeft mijn huisarts mij gewezen op een koptelefoon met noice canceling. Dat werkt ook redelijk. Nu blijkt dat ik bij Solutions in een groep met 15 mensen terecht kom en er met 4 groepen gezamenlijk gegeten wordt. Ik ga al jaren niet meer naar restaurants, alleen op rustige terrasjes. Gisteren werd mij verteld dat ik tijdens die maaltijden mijn koptelefoon niet op mag hebben. Zonet heb ik met mijn huisarts gebeld of zij kan aangeven dat die koptelefoon op medisch voorschrift is. Daarover wordt ik nog teruggebeld. Hoe denken jullie hierover? Zelf vind ik het te zot voor woorden. gisteren om 10:21 bewerkt door Roberto
Claudius Geplaatst gisteren om 12:12 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 12:12 @Roberto Ik vecht al lang tegen allerlei regels, regeltjes die de meerderheid hier doodnormaal vinden. Er worden mij ook allerlei beloftes gedaan dat ze het allemaal eens zullen bekijken, maar ondertussen blijft alles bij het oude.
Spud Geplaatst gisteren om 16:11 Rapport Geplaatst gisteren om 16:11 Hè jammer! Nog geen vakantie foto´s van Bob. @Bob wat is de temperatuur nu daar? Lijkt me wel leuk om te weten in het kader van dat hier de lente begint aan te breken. @Bolletje, ik las dat je gisteren ook super enthousiast was om te gaan en vanzelfsprekend dacht ik toen heel impulsief tof! Zullen we samen dan gaan. Maar zoals je weet ben ik nogal impulsief, dus heb even gekeken wat zo een reis kost en dat past helaas nog niet in mijn budget. Dus voor mij staat het op mijn bucket list voor de toekomst. Maar als je de impuls voelt om dat ook te willen gaan doen zou ik het als ik jou was zeker onderzoeken of jij het wel voor elkaar kan krijgen nu. Noorwegen en zweden zijn gewoon heel erg fantastisch.
Bob Geplaatst gisteren om 16:56 Rapport Geplaatst gisteren om 16:56 (bewerkt) Hier twee foto's uit Brønnøysund, iets onder de poolcirkel. Het is hier wisselend bewolkt met af en toe wat regen en temperaturen boven nul. Op zeeniveau ligt er momenteel geen sneeuw meer. Ze zijn hier strengere winters gewend. 20 uur geleden bewerkt door Bob Smaragdie, karin123, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 22 uur geleden zei rapilos: Je moet het maar zien als een uitglijertje, maar ja, dat stomme schuld gevoel achteraf he. Maar even extra genieten van je bakkie koffie dan. Ja, je hebt gelijk hoor Rapi, maar het was wel jammer.... ach een goede leer weer! 21 uur geleden zei Claudius: @Yvonne Hoelang was U zonder alchohol ? Een paar weken Claudius, ik ben niet helemaal gestopt, ik ben een minderaar, dus zo af en toe drink ik een paar wijntjes in het weekend. rapilos reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden 2 uur geleden zei Yvonne: Een paar weken Claudius, ik ben niet helemaal gestopt, ik ben een minderaar, dus zo af en toe drink ik een paar wijntjes in het weekend. Goed dat je dit kunt, voor mij is dat niet langer een optie meer.
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Robertoer bestaan ook kleine earbuds met noisecancelling. Misschien mag dat wel?
Roberto Geplaatst 37 minuten geleden Rapport Geplaatst 37 minuten geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Lika: @Robertoer bestaan ook kleine earbuds met noisecancelling. Misschien mag dat wel? @Lika, bedankt voor de tip. Was hier al eens langsgekomen, maar was de naam vergeten. Toen had ik mijn koptelefoon al, vrij prijzig, maar de investering waard. Vermoedelijk mag dat ook niet, omdat je een mobiel met blue tooth nodig hebt, lees ik nu. De eerste week mag je daar niet bellen, dat is voor mij geen probleem. Ik heb geen last van hoe noemt @bumperjim dat ook al weer, digi crack, of zoiets? TV kijken mag ook niet, voor mij ook geen probleem, ik kijk alleen maar naar kwaliteitsspeelfilms op OUT-TV. Verder ga ik alles maar op mijn eigen draadje schrijven. Anders kan ik mijzelf niet eens meer volgen. Het ergste van deze instelling voor verslavingszorg vind ik dat er van alles op hun website staat. In de praktijk valt dat tegen. Van alles mag dus niet of is verplicht. Tegelijkertijd hebben ze een winkeltje waar je tabak kunt kopen. Het meest verslavende middel ter wereld met de meeste doden. Overigens had ik best een goede klik met mijn casemanager daar. In alle vormen van hulpverlening is een klik een van de belangrijkste voorwaarden voor slagingskans. Toen ik over roken begon bleek hij zelf ook te roken. Niet dat dat de klik was hoor! Ik zit nu alweer alles van mij af te schrijven. Ga verder op mijn eigen draadje. Over mijn buurman vandaag kan ik ook nog minstens een half uur over door blijven typen. 23 minuten geleden bewerkt door Roberto
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden