ikkanhet Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen lieve allemaalΒ Fonny reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers.Β Mistig hier, ik hou daar wel van, kleine wereld...Β Een bakje maar even nu.Β Hoe ging het gesprek met de huisartsΒ Β @ikkanhet? En ik denk aan je vandaag ivm de terugbelafspraak...Β Β
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal, Hier ook een kleine wereld. Later op de dag even naar de markt Goed aankleden maar want het is koud
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen.Β Nu pas echt wakker. Dus goed geslapen.Β
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik heb me maar geschoren, straks heb ik een gesprek voor vrijwilligerswerk
Fonny Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 5 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen lieve allemaalΒ
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Yo! Beetje rare week. Na gesprekken met de buren afgelopen weekend ben ik er nu van overtuigd dat ons huis op een gegeven moment door de rivier meegenomen gaat worden of iig ondermijnd en uiteindelijk onbewoonbaar/ instortingsgevaar. Over een paar jaar misschien of over 10 of 20 jaar, moeilijk te voorspellen maar de tekenen zijn er een beetje en de rivier is zich aan het verleggen. Het kan eigenlijk alleen maar fout gaan want we wonen er veel te dicht op. Ik weet niet of ik hier heel koelbloedig en Zen over moet zitten doen of gewoon een potje gaan janken. Of gewoon nog even genieten van wat we nu nog hebben. In ieder geval komt er geen dakkapel @OskarΒ dat zal je wel plezieren π Tzt improviseren we wel wat π Intussen kan ik al wel beginnen de ergste rotzooi naar de vuilnis te brengen, dan is dat alvast gebeurd. Ik kan het ook gauw verkopen maar gek genoeg voelt dat als lafheid en ik heb er ook geen zin in. Heel existentieel deze discussie.Β %s om %s bewerkt door bumperjim
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s een potje janken mag natuurlijk, zeker als het een realistisch gesprek was. Het is me nogal niet wat BJ om te weten dat het huis jou niet gaat overleven. En omdat er rare dingen gebeuren met de natuur en de klimaatveranderingen kan het misschien een optie zijn om het hogerop te zoeken? Dus niet qua wonen, maar misschien zijn er mogelijkheden tot bescherming? Een dijk. De rivierloop beinvloeden? Ik heb er geen verstand van, maar al er iets mogelijk zou zijn, is het nu tijd om je licht erover op te steken en kijken wat er kan. Misschien zijn er potjes voor via de gemeente/overheden? Maar er zen op wachten lijkt me ff niet aan de orde nog, dat kan altijd nog. Staan de buren voor hetzelfde dilemma? Tine reageerde hierop 1
Spud Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik heb mijn aanmelding alweer stopgezet. Want ik wil er voor mijn dieren blijven en daar kreeg ik maagpijn van omdat ik dan niet zeker weet of ik er nog voor hen ben?Β Ja het is gewoon heel stom, als je voor een asiel gaat werken, gaat dat ten kosten van je eigen dieren.Β En dat ga ik nooit meer doen, mijn dieren aan de kant zetten.Β Dus nee ik ga geen pleeg gezin worden.Β Samen met mijn katten, thuis komen met leuke verhalen over hoe je een dier hebt proberen te helpen.
Spud Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei bumperjim: Yo! Beetje rare week. Na gesprekken met de buren afgelopen weekend ben ik er nu van overtuigd dat ons huis op een gegeven moment door de rivier meegenomen gaat worden of iig ondermijnd en uiteindelijk onbewoonbaar/ instortingsgevaar. Over een paar jaar misschien of over 10 of 20 jaar, moeilijk te voorspellen maar de tekenen zijn er een beetje en de rivier is zich aan het verleggen. Het kan eigenlijk alleen maar fout gaan want we wonen er veel te dicht op. Ik weet niet of ik hier heel koelbloedig en Zen over moet zitten doen of gewoon een potje gaan janken. Of gewoon nog even genieten van wat we nu nog hebben. In ieder geval komt er geen dakkapel @OskarΒ dat zal je wel plezieren π Tzt improviseren we wel wat π Intussen kan ik al wel beginnen de ergste rotzooi naar de vuilnis te brengen, dan is dat alvast gebeurd. Ik kan het ook gauw verkopen maar gek genoeg voelt dat als lafheid en ik heb er ook geen zin in. Heel existentieel deze discussie.Β Deel je ervaringen ajb, ik woon niet naast het water, maar alle vocht kan mijn in mijn lijfstijl niet aan. De voornaamste vraag, hoe ga je hout bewerken als het door en door nat is. Ik ben van mening dat je het eerst moet laten drogen en dan pas kan behandelen. En dat weet ik, omdat ik vorig jaar mijn drempel nogal mishandeld heb en toen tot de conclusie kwam dat het de drempel niet was maar de onderkant van de deur die aan schimmelen is.Β Β Nou ja, ik leef met bomen, ik ben van mening dat ik een afspraak met ze heb dat ze niet op mijn huis vallen. Maar het is altijd een enerzijds afspraak want ze bevestigen het nooit. De grote takken vallen altijd wel handig, dus ik ben van mening dat ik goede verstandhouding met mijn bomen heb.
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 4 uur geleden zei bumperjim: Na gesprekken met de buren afgelopen weekend ben ik er nu van overtuigd dat ons huis op een gegeven moment door de rivier meegenomen gaat worden of iig ondermijnd en uiteindelijk onbewoonbaar/ instortingsgevaar. Over een paar jaar misschien of over 10 of 20 jaar, moeilijk te voorspellen maar de tekenen zijn er een beetje en de rivier is zich aan het verleggen. Het kan eigenlijk alleen maar fout gaan want we wonen er veel te dicht op. Hoe ben je verzekerd? Misschien is het zinnig je daar nog wat in te verdiepen. bumperjim reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Lekker uit eten geweest vanavond, wist niet dat jasmijnthee zo lekker is bij Thais. Eigenlijk veel lekkerder dan wijn. Lika reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Bij chinees ook, en bij Indiaas........ Β Β Rosee reageerde hierop 1
ikkanhet Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden 20 uur geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers.Β Mistig hier, ik hou daar wel van, kleine wereld...Β Een bakje maar even nu.Β Hoe ging het gesprek met de huisartsΒ Β @ikkanhet? En ik denk aan je vandaag ivm de terugbelafspraak...Β Β Gesprek met de huisarts ging goed gelukkig.Β De terugbelafspraak was niet zo fraai. Er zijn nieuwe bloedingen in de hersenen dus de neuroloog vraagt Maastricht om advies of en wat er nog gedaan kan worden. Lonster1, Claudius, lady jane en 1 andere reageerden hierop 1 3
bumperjim Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden 8 uur geleden zei Bob: Hoe ben je verzekerd? Misschien is het zinnig je daar nog wat in te verdiepen. Ja dat moet ik zeer zeker doen.Β
bumperjim Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden (bewerkt) 13 uur geleden zei lady jane: een potje janken mag natuurlijk, zeker als het een realistisch gesprek was. Het is me nogal niet wat BJ om te weten dat het huis jou niet gaat overleven. En omdat er rare dingen gebeuren met de natuur en de klimaatveranderingen kan het misschien een optie zijn om het hogerop te zoeken? Dus niet qua wonen, maar misschien zijn er mogelijkheden tot bescherming? Een dijk. De rivierloop beinvloeden? Ik heb er geen verstand van, maar al er iets mogelijk zou zijn, is het nu tijd om je licht erover op te steken en kijken wat er kan. Misschien zijn er potjes voor via de gemeente/overheden? Maar er zen op wachten lijkt me ff niet aan de orde nog, dat kan altijd nog. Staan de buren voor hetzelfde dilemma? Ja, allemaal vragen die ik me ook stel. Ik heb wel de gemeente nodig hierbij want als ik op een zondagmiddag met pijn en moeite 3 boompjes plant om de zaak bij elkaar te houden of 2 kuub zand haal van de bouwmarkt voor een "dijk", daarmee schieten we niet heel erg op natuurlijk π€£ Verhuizen is dan nog het minste werk misschien. Trouwens de Stier wil hier weg. "Misschien wel naar het buitenland". Welk buitenland dan: BelgiΓ«, ItaliΓ«, Estland, Myanmar, Costa Rica, Antarctica? Dat wist ze nog niet. Dat wordt dus een weekendje nadenken. Geen handig moment om een foodtruck te beginnen in Estland zolang de kids nog niet financieel onafhankelijk zijn. Mn bedrijf heeft wel filialen maar allemaal in butlokaties waar ik voor geen goud zou willen wonen π€£Β Het voelt iig wel als een gezamenlijk projekt net als 20 jaar geleden toen we uit NL vertrokken, dus het is leuk en geen flauwekul, maar het moet wel een beetje solide idee worden eerst.Β 18 uur geleden bewerkt door bumperjim lady jane en Rosee reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei bumperjim: Ja, allemaal vragen die ik me ook stel. Ik heb wel de gemeente nodig hierbij want als ik op een zondagmiddag met pijn en moeite 3 boompjes plant om de zaak bij elkaar te houden of 2 kuub zand haal van de bouwmarkt voor een "dijk", daarmee schieten we niet heel erg op natuurlijk π€£ Verhuizen is dan nog het minste werk misschien. Trouwens de Stier wil hier weg. "Misschien wel naar het buitenland". Welk buitenland dan: BelgiΓ«, ItaliΓ«, Estland, Myanmar, Costa Rica, Antarctica? Dat wist ze nog niet. Dat wordt dus een weekendje nadenken. Geen handig moment om een foodtruck te beginnen in Estland zolang de kids nog niet financieel onafhankelijk zijn. Mn bedrijf heeft wel filialen maar allemaal in butlokaties waar ik voor geen goud zou willen wonen π€£Β Het voelt iig wel als een gezamenlijk projekt net als 20 jaar geleden toen we uit NL vertrokken, dus het is leuk en geen flauwekul, maar het moet wel een beetje solide idee worden eerst.Β Als je verhuist word het toch verkopen?Β 17 uur geleden bewerkt door Claudius
Fonny Geplaatst 16 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 16 uur geleden 3 uur geleden zei ikkanhet: Gesprek met de huisarts ging goed gelukkig.Β De terugbelafspraak was niet zo fraai. Er zijn nieuwe bloedingen in de hersenen dus de neuroloog vraagt Maastricht om advies of en wat er nog gedaan kan worden.
Oskar Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden (bewerkt) De romanticus in mij vindt het wel mooi: de natuur die stoΓ―cijns zijn weg baant, en zich niks aantrekt van menselijke bouwsels. Maar het is natuurlijk mooi kloten om dat af te moeten wachten @bumperjim. Ik zou ook verkassen. Een mooie aanleiding voor een Geheel Nieuwe Start. Meteen een nieuwe baan voor jou ook erbij als je toch bezig bent. Je passie volgen! (En vervolgens omkomen van armoe & honger). 16 uur geleden bewerkt door Oskar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden